fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

סחריה גיא

צילום: יצרן

קשה לכם לבצע פניות פרסה בפורשה המשפחתית? החברה הבווארית דואגת לכם. דגם ה-GT3 החדש של החברה יצויד במערכת היגוי אחורי אקטיבי – כלומר הטיית הגלגלים האחוריים בנוסף לגלגלים הקדמיים.

המערכת החדשנית תטה את צמד הגלגלים האחוריים בזווית של 1.5 מעלות בכיוון הנגדי לאלו הקדמיים במהירות נמוכה של עד 50 קמ"ש, זאת כדי לשפר את יכולת התמרון בדרכים עירוניות. במהירות גבוהה מ-50 קמ"ש הגלגלים האחוריים ינועו לאותו כיוון של הגלגלים הקדמיים, זאת כדי לשפר את היציבות והאחיזה בנהיגה ספורטיבית.

כתזכורת, על ההנעה בפורשה המדוברת אמון מנוע בוקסר בנפח של 3.8 ליטר, 6 צילינדרים, שמפיק 475 סוסים לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמד.

צפו בוידאו שמציג את המערכת המדוברת:

5 תגובות ל היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

  1. בסיטרואן ZX (וגם אצל האחות 306) היה היגוי פסיבי, לא אקטיבי כמו בפורשה. ואם אני לא טועה- גם לגולף MK2 היה משהו כזה. אבל איפה הן ואיפה פורשה…

  2. בשנות השמונים הונדה השיקה דגם עם הרעיון הזה בדיוק…
    אני ראיתי את זה עובד בפועל בתערוכה בפרנקפורט.
    זה היה נראה גאוני…
    לא יודע למה זה ניגנז…
    אולי יש למשהו את הסיפור ??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל