fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

לכבוד יום המשפחה – מי אתם?

לכבוד יום המשפחה – מי אתם?

שי שיוביץ

צילום: יצרן

איזו משפחה אתם? תגיד לנו מי אתם:

לכבוד יום המשפחה הממשמש ובא החלטנו לעשות בשבילכם- קוראינו הנאמנים והפוריים- רשימה קצרה של דגמים בהם יהיה מספיק מקום לכל הג'מעה, לחפציהם וחפיצהם (הגדג'טים, בעברית יפה) ועוד ישאר מספיק מקום לסבתא ולערכת המנגל- וכל זאת בלי לשלם מחיר מוגזם במימדים או בדלק. נכון שגם משפחתומטית 4 דלתות 1.6 תעשה את העבודה ברוב המקרים, אבל אם כבר רוצים לפנק את המשפחה- אז עד הסוף! (ולכל הרווקים היקרים שלנו, הסירו דאגה מליבכם- לא תקופחו. בקרוב תגיעה סקירה במיוחד בשבילכם של דגמי קבריולט עם 2 מקומות…)

רנו סניק: למשפחה הפרנקופילית
ממציאת הז'אנר. אי שם בשנות ה-90, רנו היתה הראשונה שחשבה על הקונספט של קומפקטית מוגבהת. הרעיון שלה היה פשוט: לקחת את המגאן המוכרת ולהגביה לה את הגג. הרעיון והביצוע של רנו היה כל כך נכון ששאר היצרניות תפסו חזק את הראש ורצו מהר לשולחנות השירטוט- והשאר הסטוריה. היום תוכלו לקבל את הסניק עם 5 או 7 מושבים ומנועי בנזין (140 כ"ס) או טורבו-דיזל (110 כ"ס) חסכוני במיוחד, ומחיר שמתחיל ב- 149,900 ש"ח.

אופל זפירה: למשפחה הפרקטית
אופל היתה הראשונה שהתעשתה אחרי ההצלחה של הסניק, והוציאה את הזפירה מבוססת האסטרה. לחובבי הטריוויה, החידוש המרכזי של אופל היה שבעה מקומות- לראשונה במרכב קצר, כאשר שני המושבים האחוריים מתקפלים לחלוטין לתוך הריצפה ויוצרים תא מטען גדול. העובדה שהיום פטנט זה נראה לנו כל כך טריוויאלי מראה עד כמה החידוש שלה היה נכון ונצרך. בארץ אפשר לקנות את הדור השלישי של הזפירה עם 7 מושבים בלבד, שלל אבזור ומנוע 1.4 טורבו-בנזין עם 140 כ"ס. כמובן שמערכת קיפול המושבים הגאונית נמצאת גם היא. במידת הצורך אפשר להפוך את המושב האמצעי לשולחן, מעולה כשנמצאים בדייט על חוף הים ומתחיל גשם באמצע האוכל. המחיר של הזפירה מתחיל ב- 170,990 ש"ח.

סיטרואן C4 פיקאסו: למשפחה המעוצבת
כמובן שהיריבה הגדולה ביותר של רנו לא היתה יכולה לשבת בחיבוק ידיים, והיא הציגה את הקסרה פיקאסו (ומאוחר יותר הc4 פיקאסו). הדגם הראשון נראה כמו ביצה מעוצבת על גלגלים. השוס הגדול היה עגלת קניות מתקפלת אורגינלית בתא המטען… 5 המקומות של הC4 הגיעה לארץ לזמן קצר אולם חוסר הביקוש גרם להפסקת שיווקה. בקרוב אמור להגיע הדור החדש של הפיקאסו, וזו לא תהייה הגזמה לומר שהוא נראה כמו דגם שברח מסט של סרט עתידני. החללית תגיע עם מנועי טורבו בנזין (156 כ"ס) וטורבו דיזל (150 כ"ס)- שתיהן עם תיבות אוטומטיות. גם גרסת ה- 5 מושבים תעשה עליה מחודשת.

סיטרואן C3 פיקאסו
אופציה נוספת מבית היצרן הצרפתי המבוססת על הסופר-מיני שלה, ה- C3, למרות שחוץ מהשם קשה למצוא מכנה משותף. הפיקאסו ארוכה, גבוהה וכבדה יותר, בסיס הגלגלים ארוך יותר והעיצוב שלה שונה לחלוטין מזה של האחות הקטנה. מרחב המחייה מכובד ביותר ונתמך במושבים אחוריים היודעים לזוז על מסילה ולהטות את המשענת, וכלום ולא חסר במחלקת הפינוק בדגמים המאובזרים. יש שני מנועי בנזין: 1.4 95 כ"ס עם תיבה ידנית ו- 1.6 עם תיבה רובוטית 6 הילוכים, ומנוע 1.6 טורבו-דיזל סופר חסכוני עם תיבה ידנית או רובוטית, כאשר האחרונה מקבלת מערכת סטופ-סטארט למיקסום החיסכון ומציגה נתונים מוצהרים של 26 ק"מ לליטר. המחירים מתחילים מ-99,000 ש"ח.

פיגו 5008 ו- 3008: למשפחה השיקית
מי שלא אוהב את העיצוב של סיטרואן אבל עדיין רוצה את המקום והעידון יכול לקנות את הדודן מבית פיג'ו, ה- 5008. ה- 5008 חולק הרבה מכלולים עם הפיקאסו, מה שאומר מנוע חזק ותיבת הילוכים חלקה, והרבה מקום לכולם. מחירה מתחיל מ164,990 לגרסה הבסיסית. לפיג'ו יש אופציה נוספת, ה- 3008. מדובר בגרסה מוגבהת ו"כאילו לשטח" של ה- 308, אולם לארץ היא מגיעה רק עם הנעה קדמית. בתור פיצוי מקבלים עיצוב מושך עין ויחודי, דלת אחורית מפוצלת כמו בריינג'-רובר, הרבה מקום ותחושת יוקרה. לביצועים דואג מנוע 1.6 טורבו-בנזין (156 כ"ס) עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית, וגם צריכת הדלק סבירה. (למי שודג לאמינות- מדובר במנוע שיוצר בשת"פ עם B.M.W ונמצא גם במיני). לכבוד שנת 2014 המחירים ירדו מעט, וכעת מתחילים ב- 159,900.

קיה קארנס:למשפחה הסולידית
איך אפשר לשכוח את הכוכב החדש בשמי המכירות בארץ, הלא הוא קיה? אם עדיין לא שמתם לב- קיה זה לא רק פיקנטו, וכעת נמכר בארץ הדור השלישי של הקארנס. הוא נהנה מ- 7 מקומות, עיצוב מושך, שפע אבזור, מנוע בנזין חזק (166 כ"ס) עם תיבה אוטומטית ומחיר שמתחיל ב- 164,000 ש"ח.

טויוטה- למשפחה הישראלית:
טויוטה הגדילו לעשות, והם מביאים 3 דגמים שנראה שעונים על הצורך המשפחתי לכל עם ישראל: למשפחה הקטנה יש ספייס וורסו, המבוססת על היאריס ומצויידת במנוע 1.3 99 כ"ס, גיר רציף ומחיר שמתחיל ב107,500 ש"ח. למשפחה הפורה יש את הוורסו שמבוססת על הקורולה, מציעה 7 מושבים, עיצוב חיצוני דהוי שמתאים למשפחת הקורולה, ולהשלמת התמונה מצויידת במנוע 1.8 147 כ"ס עם גיר רציף. מחירה מתחיל ב-155,000 ש"ח.

למשפחה הירוקה: לבעלי המודעות הסביבתית נציע את הפריוס+ המבוססת על הפריוס הרגילה. תמצאו שם את אותו שילוב של מנוע בנזין וחשמלי כמו בפריוס, כאשר גם ההספק זהה ועומד על 136 כ"ס משולבים. היתרון הגדול הוא בצריכת הדלק שעומד בנסיעה עירונית על 26.3 קילומטרים לכל לליטר בנזין יקר, לעומת 23.8 ק"מ לליטר מחוץ לה. ולא, לא התבלבלנו. הפריוס+ צורכת פחות דווקא בתוך העיר, כיוון ששם יתרון המנוע החשמלי בא לידי ביטוי. רוצים להיות ירוקים? תשלמו 175,000 ש"ח.

מאזדה5- למשפחה מהליסינג
מבית מאזדה- מלכת הליסינג הבלתי מעורערת- אנחנו מקבלים את המאזדה5. כמו הדור הראשון של ה-5 סידור המושבים יחודי בצורה של 6 מושבים מלאים + אחד סמלי בשורה האמצעית. גם שאר הנתונים דומים עם מנוע 2 ל' 144 כ"ס חלש יחסית למתחרות ותיבת 5 הילוכים. יש שתי רמות גימור: אקזקיוטיב העולה 165,000 ש"ח, ולקצ'ורי המוסיפה מחשב דרך, בקרת שיוט, פנסי ערפל ועוד כמה פינוקים קטנים עולה 168,500 ש"ח.

סקודה- למשפחה הקומפקטית
בסקודה תמצאו את הרומסטר היחודי. הוא איתנו כבר משנת 2006, וכיוון שהתרגלנו לראות אותו על הכבישים הוא לא נראה לנו מיוחד. הרומסטר אינו מתבסס על דגם אחד ספציפי אלא הוא שעטנז של הפאביה והאוקטביה. משפחה גבוהה תהנה מהמקום הרב שיש לראש, ומתאוגרי החניה ישמחו לדעת שהאורך הכללי שלו עומד על 4.24 מ' בלבד. הרומסטר מצוייד במנוע 1.2 טורבו-בנזין המצויין של קבוצת פולקסווגן עם 105 כ"ס וצריכת דלק פנטסטית של 17.5 ק"מ לליטר (לפי נתוני יצרן). המחיר מתחיל ב107,500 ש"ח לדגם הידני.

פולקסווגן- למשפחה המרובעת והבורגנית
כמו כל פולקסווגן מהשנים האחרונות, הטוראן שמבוסס על הגולף נראה בעיקר… מאוד מרובע. מאוד. הוא מציע 7 מקומות, מנוע 1.4 טורבו בנזין עם 140 כ"ס ומחיר יקר למדי המתחיל מ- 184,900 ש"ח.

פורד- למשפחה הספורטיבית
אצל פורד תמצאו את ה- S-MAX הנאה. כמו הגלקסי הגדול יותר, גם ה- S-MAX מבוסס על המונדאו, מה שאומר נוחות נסיעה והתנהגות כביש מצויינת. את הרשימה הספורטיבית מחזקים מנועי האקו-בוסט המגיעים עם המקס, כאשר החלש מבינהם מציע רק 203 כ"ס עלובים המספיקים ל- 8.5 שניות פתטיות ל- 100 קמ"ש. מי שרוצה יותר יכול לקבל את מקס הזועם עם 240 כ"ס ו-7.9 שניות ל- 100. במיניוואן. אלוהים אדירים… צריכת דלק? עזבו אותכם שטויות… (למרות שפורד טוענת שבנסיעה בין עירונית רגועה אפשר להגיע גם ל-15 ק"מ לליטר) המחירים מתחילים ב 185,500 ש"ח.

שברולט- למשפחה האמריקאית
שבורלט מציעה את האורלנדו, מיניוואן 7 מקומות המבוסס על הקרוז המוכרת. להבדיל מרוב הדגמים שהזכרנו עד עכשיו, האורלנדו מגיע רק עם מנוע 2 ל' טורבו-דיזל עם 163 כ"ס, ולפי נתוני המעבדה של שברולט צריכת הדלק טובה למדי ועומדת על 17.5 ק"מ לליטר. העיצוב רבוע למדי ומתחיל להראות את גילו, וקשה להתעלם מממדי הגריל האופיינים למותג. הנדסת האנוש תהיה מוכרת לכל מי שנסע בקרוז בזמן האחרון. המחיר מתחיל מ- 167,900 ש"ח

מרצדס- למשפחה מסביון
אני מניח שמי שיחפש מיניוואן משפחתי לא יחשוב ישר על מרצדס, אבל כאן נכונה לו הפתעה מצד היצרן המפורסם. בין הS – קלאס הסופר מפוארת לגרסאות AMG יורקות אש יש גם את ה- B קלאס שתפורה בדיוק למי שרוצה להשוויץ בסמל הכוכב המשולש מחוץ למתנ"ס המקומי. הB קלאס חולקת מכלולים עם ה- A הקופמקטית, ומצויידת במנוע 1.6 מוגדש עם 122 או 156 כ"ס. מחירים? אם אתם צריכים לשאול- היא לא בשבילכם… טוב, נו, בסדר. המחיר מתחיל מ 194,900 ש"ח.

פיאט- למשפחה הרומנטית
אוהבים את ה- 500 המתוקה אבל יש לכם יותר משני צאצאים? פיאט התחילה ליבא את ה- L500, שמבוססת על הפונטו- אבל נראית כמו אמא של ה-500 הממזרית. 5 אנשים יוכלו לשבת ברווחה, כאשר גרסת 7 מושבים צפוייה להגיע בקרוב. הגליק הגדול הוא האופציה למכונת הקפה שיש ב- L500 (באמת!). ה- L500 מצויידת במנוע 1.4 בנזין 95 כ"ס וטורבו דיזל 1.3 עם 85 כ"ס ו20.3 קג"מ חסכוני במיוחד (כ- 16 ק"מ לליטר). המחירים מתחילים מ-114,900 לדגם הבנזין הידני.

רוצים עוד? בעתיד נסקור את קטגורית המינוואנים הגדולים. בינתיים קחו את המשפחה וצאו לבלות איתם קצת זמן איכות על הכבישים.
רק בזהירות בבקשה!

10 תגובות ל לכבוד יום המשפחה – מי אתם?

  1. עשירה כי צרפתי זה יקר לאחזקה וגם קשה להפתר מהם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל