fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

עושר ועושר

עושר ועושר

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

הפולו תמיד היתה מכונית שניה לגיטימית בשכונות היוקרה, והאמת- די בצדק. איכות החומרים המפורסמת של פולקסווגן קנתה לה אוהדים רבים, ולא פחות מכך- חקיינים. הדור הנוכחי הוצג עוד ב- 2009, מה שאומר שהגיע הזמן לרענון.

סוס מנצח לא מחליפים, ופולקסווגן יודעים ומיישמים זאת היטב כבר שנים. השינוי החיצוני קטן מאוד, ורוב הסיכויים שלא ממש תשימו לב שזוהי הפולו המתוחה. השינויים מסתכמים בפגוש קדמי שונה מעט, פנסים עם תאורת לד LED שתוכם עוצב מחדש (אבל הצורה הכללית לא השתנתה), וגולת הכותרת- הגריל שבין הפנסים מכיל עתה שלושה פסים רוחביים במקום שניים…

בתוך הפולו השינוי בולט יותר וכולל קונסולה מרכזית חדשה הכוללת מערכת שמע ומיזוג מעוצבות מחדש וגלגל הגה מחודש המיישר קו עם אחיו הנמצא בגולף.

את החידוש המשמעותי יותר תמצאו מתחת לעור: המנועים נקיים וחסכוניים יותר, האבזור עשיר יותר ומערכות הבטיחות (שזלגו מטה מהאחיות הגדולות) מתקדמות יותר. קבלו טעימה על קצה המזלג: בקרת שיוט אקטיבית, מערכות עזר לבלימה אוטומטית, מתלים מתכווננים, מערכת לזיהוי עייפות הנהג- ובאמת שהרשימה עוד ארוכה.

ואם דיברנו על המנועים, פולקסווגן מתגאה שבגרסת ה"בלו מושן" מנועי הדיזל ישיג צריכת דלק פנטסטית של 31.2 קילומטר לליטר. ואוו. גם מנועי הטורבו-בנזין תוכננו מחדש, וכאמור עכשיו הם מזהמים פחות וחסכוניים יותר. בתחתית המבחר אפשר למצוא את מנועי 3 צילנדרים המוכרים מה- UP!.

מין הסתם השאלה הראשונה שלכם היא "תהיה GTI?" התשובה היא כן. התוכניות רומזות שההספק יעלה מ- 180 כ"ס עייפים ל- 192 כ"ס רעננים, כשהמתחרות מבית פיג'ו ורנו נמצאות על הכוונת.

השיווק יתחיל בגרמניה באביב, ואח"כ לשאר המדינות. לא ידוע עדיין על מחירים או איזה מהדגמים יגיעו לארץ.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל