fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

עושר ועושר

עושר ועושר

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

הפולו תמיד היתה מכונית שניה לגיטימית בשכונות היוקרה, והאמת- די בצדק. איכות החומרים המפורסמת של פולקסווגן קנתה לה אוהדים רבים, ולא פחות מכך- חקיינים. הדור הנוכחי הוצג עוד ב- 2009, מה שאומר שהגיע הזמן לרענון.

סוס מנצח לא מחליפים, ופולקסווגן יודעים ומיישמים זאת היטב כבר שנים. השינוי החיצוני קטן מאוד, ורוב הסיכויים שלא ממש תשימו לב שזוהי הפולו המתוחה. השינויים מסתכמים בפגוש קדמי שונה מעט, פנסים עם תאורת לד LED שתוכם עוצב מחדש (אבל הצורה הכללית לא השתנתה), וגולת הכותרת- הגריל שבין הפנסים מכיל עתה שלושה פסים רוחביים במקום שניים…

בתוך הפולו השינוי בולט יותר וכולל קונסולה מרכזית חדשה הכוללת מערכת שמע ומיזוג מעוצבות מחדש וגלגל הגה מחודש המיישר קו עם אחיו הנמצא בגולף.

את החידוש המשמעותי יותר תמצאו מתחת לעור: המנועים נקיים וחסכוניים יותר, האבזור עשיר יותר ומערכות הבטיחות (שזלגו מטה מהאחיות הגדולות) מתקדמות יותר. קבלו טעימה על קצה המזלג: בקרת שיוט אקטיבית, מערכות עזר לבלימה אוטומטית, מתלים מתכווננים, מערכת לזיהוי עייפות הנהג- ובאמת שהרשימה עוד ארוכה.

ואם דיברנו על המנועים, פולקסווגן מתגאה שבגרסת ה"בלו מושן" מנועי הדיזל ישיג צריכת דלק פנטסטית של 31.2 קילומטר לליטר. ואוו. גם מנועי הטורבו-בנזין תוכננו מחדש, וכאמור עכשיו הם מזהמים פחות וחסכוניים יותר. בתחתית המבחר אפשר למצוא את מנועי 3 צילנדרים המוכרים מה- UP!.

מין הסתם השאלה הראשונה שלכם היא "תהיה GTI?" התשובה היא כן. התוכניות רומזות שההספק יעלה מ- 180 כ"ס עייפים ל- 192 כ"ס רעננים, כשהמתחרות מבית פיג'ו ורנו נמצאות על הכוונת.

השיווק יתחיל בגרמניה באביב, ואח"כ לשאר המדינות. לא ידוע עדיין על מחירים או איזה מהדגמים יגיעו לארץ.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל