fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

גם קיה רוצה לקסוס

גם קיה רוצה לקסוס

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

קיה הציגה את ה- K900, פול-סייז סדאן שאמורה להיות תחרות לגיטימית ללקסוס ולשאר היצרניות הגרמניות ששולטות בסגמנט זה. עם הדגם החדש קיה רוצה לבסס את עצמה כמותג פרימיום המציע תמורה טובה למחיר, מהלך שלטענתה התחיל עם האופטימה והסורנטו.
לפני שאתם נוחרים בבוז ועוברים הלאה, תזכרו בבקשה איפה היתה טויוטה בשנות ה-80 כאשר היא הציגה את לקסוס, ואיפה היא היום.

המידות הגדולות (בסיס גלגלים של 304.5 ס"מ, מעט יותר ארוך מזה של מרצדס S החדשה) העיצוב החיצוני המרשים תומכים ברצון של קיה להתחרות ביצרניות הפרימיום. כמה מילים על העיצוב החיצוני: הוא אמנם דינאמי, נאה וכולל תאורת לד ראשית (כמו במרצדס…), אולם דומה מדי לפורטה החדשה שהוצגה לא מזמן. בעיקרון דימיון בין אחיות הוא לא דבר רע, אולם לא כל מה שעובד אצל מרצדס ו- B.M.W בהכרח מתאים גם ליצרנית עממית שרוצה להתקדם במעלה הסולם הדרגות.

ה900K חולקת מכללים מכנים עם הג'נסיס מבית יונדאי, ובהם מנועי ה 8V בנפח 5 ליטר עם 420 כ"ס ומנוע 3.8 6V עם 311 כ"ס, שניהם משודכים לתיבת הילוכים חדשים בעלת 8 הילוכים. מרשים.

כמובן שרשימת האבזור ארוכה גם היא, וכוללת לוח שעונים שהוא בעצם מסך TFT בגודל 12.3 אינץ'. יש שפע עור נאפה ועץ אמיתי, כל המושבים (כולל האחוריים) ניתנים לכיוון חשמלי, מחוממים ומקוררים, כאשר ליושבים בשורה האחורית יש אפשרות לשלוט על מערכת האוורור ואף לקפל את המושב הקדמי כדי להניח עליו את הרגליים… עוד בנמצא מערכת שמע מתקדמת עתירת וואטים ורמקולים, שפע של מצלמות ומערכות בטיחות שונות.

במידה וקיה תחליט להביא את ה900K לארץ הייתי מציע לה לשנות לה את השם- ויפה שעה אחת קודם, כיוון שמשום מה לא נראה לי שאנשים ירצו לקנות רכב עם שם של קוטל חרקים…

ומה איתכם? הייתם מסכימים לקנות קיה במקום לקסוס? שווה לחשוב על זה.

גלריה

תגובה אחת ל גם קיה רוצה לקסוס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל