מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
איי איי, אסתי
שי שיוביץ
צילום: יח"צ
אבל עזבו אותכם גורמטים עכשיו, מה עם המנוע? בהחלט אפשר להרגע: עדיין מדובר על מנוע בוקסר מוגדש, 4 צילנדרים, 2.5 ליטר בנפח, 40.1 קג"מ ו- 305 כוחות סוס ששים אלי קרב. שלא כמו באחות ה"פושרת" המציעה תיבה אוטומטית לכל דכפין, אסתי תגיע עם תיבה ידנית 6 הילוכים בלבד. אין עדיין פרטים על הביצועים, אולם בהתחשב בעובדה שה- WRX החלשה יותר מאיצה ל-100 ב- 5.4 שניות בלבד- אפשר בהחלט לשער שהם יניחו את הדעת, לא?
פרט מעניין נוסף הוא הדיפרנציאל המתוחכם, אשר בנוסף לחלוקת הכוח 41/59 הסטנדרתית מציע 6 אפשריות בחירה לנהג לפי שיקול דעתו, מה שאמור להקנות ל- STI התנהגות מעולה בכבישים השונים.
שינויים נוספים לעומת ה- WRX (שהוצגה גם היא לא מזמן) כוללים שלדה קשיחה יותר, כיול מתלים אגרסיבי יותר, יחס היגוי מהיר יותר וחישוקי 18" (בזהב כמובן). להבדיל מבעבר, ה- STI תגיע במרכב 4 דלתות בלבד.
סובארו אומרת שלעומת הדגם הקודם נפח תא המטען גדל והמרחב במושב האחורי שופר. אני חושב שמי שישב מאחור לא בדיוק ישים לב למרחב המשופר, כיוון שהוא יהיה עסוק בלחפש את שקיות ההקאה…
צבע כחול הראלי וחישוקי הזהב שכל כך אופיינית ל- STI מוצעים בשלב ראשון כחלק מחבילת השקה אשר תכלול 1000 יחידות בלבד, ומן הסתם תמכר כולה הרבה לפני (ואם בכלל) שנזכה לראות את ה-STI בארץ הקודש.
משהוא כאן מאד מוזר מצוביש וסוברו יזמו פרוייקט איסקי חדש WTF?