fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

צהוב עולה

צהוב עולה

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

נתחיל בקצת מספרים: 6.2 ליטר, v8 מוגדש על, "לפחות" 625 כ"ס ו87.8 קג"מ. אלו נתונים כמעט זהים לגרסת הzr1 של הדגם הקודם של הקורבט, ה- 6 c.

שברולט מתגאים בעובדה שלהבדיל מהטרנד ההולך ומתגבר של יצרניות הרכב לעבור לתיבות אוטומטיות ברכבי הספורט שלהם- המאושרים שירכשו את ה- z06 יוכלו לקבל תיבה ידנית עם 7 הילוכים (בדיוק כמו בפורשה 911) עם מנגנון המתאים את סל"ד המנוע להעברות חלקות ומהירות. מי שבכל זאת ירצה תיבה אוטומטית יוכל לבחור באחת כזו בעלת 8 הילוכים, אשר לטענת שברולט- מהירות החלפת ההילוכים שלה גבוהה אפילו מזו כפולת המצמדים של פורשה, לא פחות.

השיפורים ממשיכים גם לשלדה עשויה מאלומיניום שנלקחה מגרסת המירוצים של הקורבט ועוזרת לחסכון של 50 ק"ג במשקל, ומנגד קשיחה ב- 60% מהשלדה הרגילה. כתוצאה מהקשיחות המוגברת שברולט מציעה בפעם הראשונה את הz06 עם אופציה לפתיחת חלק מהגג בלי לאבד מקשיחות השלדה.

מי שכל הטוב הזה עדיין לא מספיק לו יוכל לקבל את ה- z06 עם חבילת ביצועים שנקראת z07. היא כוללת צמיגים מיוחדים ממישלן, בלמים קרמים ועזרים אווירודינמים שונים שעוזרים לקבל כוח הצמדה גדול יותר על המסלול.
רוצים אחת? אם כן- תאלצו לחכות עד הרבע הראשון של שנת 2015…

גלריה

5 תגובות ל צהוב עולה

  1. למי יהיי כסף לזה. מה אני אמכור את המובי שלי?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל