מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
KTM עליון קוביה
סטומפ
ברקום שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
לרט
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

מיצובישי מרחיבה אופקים

מיצובישי מרחיבה אופקים

מערכת דוגרי

צילום: אריק רוזנבלום

במיצובישי העולמית הבינו שלא יוכלו להסתמך לעד על הפאג'רו והלנסר כקלפי מכירות ונערכו להרחבת היצע הדגמים. סקירה קצרה בנתוני מכירות המכוניות מהשנים האחרונות בחלוקה לסגמנטים הראה כי רכבים קטנים וזולים נוגסים נתח גדל והולך מעוגת המכירות השנתית ובמיצובישי הבינו כי עליהם לקחת חלק בחגיגה. כך נולד דגם הספייס סטאר שהפך להיות להיט מכירות כמעט בין יום ותרם רבות לעלייה המאד משמעותית של מכירות מיצובישי בישראל החל מאמצע השנה (עליה של כ-150% משנת 2012).
על בסיס מגמה זו השיקו במיצובישי את האטראז', משפחתית סדאן זולה המציעה פתרון כרכב משפחתי עם מנוע קטן.

האטראז' תשווק עם מנוע 1,200 סמ"ק בעל 3 צילינדרים זהה לזה של אחותה הקטנה, הספייס סטאר. המנוע מפיק 80 כ"ס שאמנם לא נשמעים מפתים במיוחד כשהם משודכים למערכת הילוכים רציפה, אך בהיחשב במשקלה הקל של המכונית (945 ק"ג בלבד) זה אמור להספיק כדי האיץ את המכונית ל-100 קמ"ש בכ-13.3 שנ' (12 שנ' בדגם הידני) ולהגיע למהירות מירבית של 174 קמ"ש (180 קמ"ש בדגם הידני). צריכת הדלק עומדת על נתון מרשים של מעל 20 ק"מ לליטר.


דן אורנשטיין, סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי

אך ההפתעה באטראז' נמצאת ברשימת האבזור הסטנדרטי המאד ארוכה שלה. מבחינת בטיחות נמצא באטראז' 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה, ABS, מערכת עזר לבלמים, עיגוני ISOFIX לכיסאות ילדים, מערכת עזר לזינוק בעליה ואיתות פנסים אחוריים במקרה בלימת חירום. מבחינת פינוקים נמצא חלונות אחוריים כהים, מפתח קירבה (עם כפתור התנעה), אימובילייזר מקורי, מערכת בקרת אקלים, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, חיישן תאורה להדלקה אוטומטית של האורות, מערכת מולטימדיה (בהתקנה מקומית) הכוללת GPS, דיבורית Bluetooth, מערכת שמע ומצלמת רברס שתשמור על הפגוש האחורי שלנו משריטות, חישוקי מגנזיום 15 אינטש, ציפויי עור להגה ולידית ההילוכים ועוד ועוד..

כל אלו נכללים בדגם ה-Instyle של האטראז', הוא הדגם היקר יותר ומחירו עומד על 94,900 ₪ ( 89,900 ₪ לדגם הידני). בדגם ה- Invite תוכלו לוותר על חלק מהפינוקים בכדי להוזיל את הקנייה בכ- 1,000 ₪ ( גם בדגם הידני בהתאמה) אך כשניתן בהפרש זניח יחסית לקבל את כל הרשימה, לא נראה לנו שמישהו יבחר מרצון את ה- Invite וכי כל הרכבים שימכרו בארץ יהיו מדגם ה- Instyle.

לאטראז' צפויה תחרות לא קלה בקטגוריה שהולכת וצוברת פופולאריות בארץ ובעולם. חוץ מהיונדאי 25, המתחרה מבית (כלמוביל) ישנה גם הפיג'ו 301 ואת הסקודה ראפיד.

8 תגובות ל מיצובישי מרחיבה אופקים

  1. כל זה באוטו קטן, לפני עשור זה לא היה בהונדה אקורד, לאן התעשיה הזאת הולכת?

  2. מכונית שתוכננה לעולם השלישי ומיוצרת בתאילנד כמו הספייסטאר. באירופה אף אחד לא קונה את הפחיות האלה. רק בארץ אפשר לראות התלהבות כאילו זה לאנסר איבו

  3. רכב לארצות עולם שלישי (לא שאנחנו לא) במחיר מופקע.

  4. זול למי שהייטק ולא רוצה לבזבז הרבה מהמשכורת שלכם, עדין מקל אוטו שמסיע את המשפחה הצעירה. מה זה משנה תאלנד או טורקיה, מי שישמע כולם נוסעים פה מרצדס.

  5. מלבד זה שראיתי מאזדה 2 סדרן פתחתם לי את העינים כי לא ידעתי שיש מחיר כזה עם מליון תוספות! אפילו בדיקת אוויר בצמיגים. הזוי ותודה!

  6. האוטו הזה בכלל לא טוב מנוע רועש רעידות ומפליץ בעליות מתלים קשים לא סופגים בכלל לא מתקרב לאחד הדגמים של יונדאי בקיצור אני לא ממליץ לקנות אם אתם רוצים אוטו טוב אז תקנו יונדאי אקסנט

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2