fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

CF-MOTO השקה רשמית והצגת דגמי 2014

CF-MOTO השקה רשמית והצגת דגמי 2014

גלעד בן-זקן

צילום: רונן טופלברג

 
ביום שלישי ה-12.11.13 נערכה בתל-חדיד ההשקה הרשמית למותג הטרקטורונים ורכבי הפנאי של CF-MOTO. המותג נמצא בארץ כבר משנה שעברה למעשה וכעת נערכה ההשקה הרשמית. יחד עם הגעת ה-Terralander 800 שני צילינדרים החדש ויחד עם שדרוג דגם הסייד-ביי-סייד לגרסאת ה-Teracross EX. כנהוג במחלקת הפנאי שטח של עופר אבניר את ההשקות האלה עורכים בתל חדיד, על מנת שהנוכחים יוכלו לטעום מן הכלים ומהאבק. לאחר הכתבה שערכתי בגיליון 337 (1.11.13) והתרשמתי לטובה מדגם הסייד-ביי-סייד עיקר תשומת הלב מצידי הופנתה הפעם לטרקטורון החדש. בדגם הסייד-ביי-סייד מרגישים איך עלתה האיכות של הסינים. חברת CF-MOTO לא עוסקת בחיקויים, אם כי בפיתוח דגמים שיכולים להתחרות ברמת הביניים בגאווה גדולה ובמחירים מפתים.
מנוע ה-800 עם כ-62 כ"ס עובד יפה ועגול והטרקטורון מתנהג למופת וברמה גבוהה. בהתרשמותי על ה-Teracross EX תהיתי כיצד יתנהג מנוע ה-800 לאחר שיותקן בו, כעת לאחר ניסיוני עם המנוע החדש בגוף הטרקטורון התמונה מתחילה להתבהר והחשק רק עולה. 
 
מרם עוזיאל סמנכ"ל עופר אבניר נמסר: CF-MOTO הוא יצרן עם ניסיון רחב בשווקים המובילים בעולם בתחום הפנאי-שטח והיצע דגמים המתאים בדיוק לצרכי וטעמיי הלקוח הישראלי. הערכים המובילים את מותג CF-MOTO הם איכות ואמינות מחד ועיצוב וביצועים מאידך ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.
CF-MOTO סימנו עצמם כמותג המשתייך לקבוצת היצרנים הגדולים והמוכרים. בחלוף הזמן הם מוכיחים בכל פעם מחדש את רצינות הצהרותיהם למקם עצמם כיצרן חשוב ומוערך בתעשייה, וזאת בהגדלה מתמדת של נתח השוק שלהם ברחבי העולם ובהצגת דגמים חדשים ומרשימים במיוחד.
בזכות דגמי CF-MOTO, אנו בעופר אבניר, מרחיבים את מניפת המוצרים שלנו ומציעים לכל לקוחותינו הפוטנציאלים מגוון רכבי שטח וטרקטורונים ברמה גבוה.
בקרוב ישווק דגם נוסף מסדרת רכבי השטח סייד-ביי-סייד שלCF-MOTO  העונה לשם Z-FORCE 800 המצויד במנוע דו צילינדר בנפח 800 סמ"ק ובהספק של 62 כ"ס עם שלדה, מתלים ועיצוב משויף. CF-MOTO לא מפסיקים להפתיע ובעתיד הקרוב יציגו דגמים נוספים ביניהם רכבי שטח המיועדים לארבעה נוסעים ודגמים חדשים נוספים.

מותג CF-MOTO הוא קונצרן המייצר מוצריו בסין כשבארסנל שלו יש קשת רחבה של דגמי טרקטורונים, רכבי שטח, אופנועים וקטנועים.
הקונצרן שמייצר קרוב למיליון מנועים וכ-600,000 אלף כלי רכב בשנה ומוצריו מצוידים בתקינה אירופאית ואמריקאית ועומדים בתקנים מחמירים.
CF-MOTO דוגלת בחדשנות ובהובלה טכנולוגית ולכן משקיעה תקציבי ענק בפיתוח ובהבטחת איכות של מוצריה. לאוהבי האדרנלין קיימת האפשרות לבחור בין רכב שטח סייד-ביי-סייד או טרקטורון בנפחים והספקים מגוונים עם ביצועים מהנים ובמחירי קנייה מצוינים ועם חבילת אבזור מקורית ומפנקת.
מדובר בכלי רכב חדשניים שהוכיחו את אמינותם ויכולותיהם בתוואי שטח שונים בזכות מפרט טכני משובח ומבנה מצוין הכולל מערכות 4X4, הילוך כוח לעבודה בתנאים קשים, דיפרנציאל ננעל מלפנים ומאחור לעבירות מיטבית, מתלים לגיהוץ כל שטח ומנועים חזקים ואמינים.
לכלים הנדסת אנוש מתקדמת ואיכות ייצור בלתי מתפשרת והכול בחבילה הנותנת תמורה מעולה לעלות.
להלן פירוט הדגמים:

דגמי ה-TERRACROSS 

נבחרת הסייד-ביי-סייד כוללת את ה-TERRACROSS  וה-TERRACROSS EX . רכבי השטח מציעים חוויית שטח מהנה ביותר, בנוחות מיטבית ובבטיחות מרבית, עם קשתות מגן וחגורות בטיחות, מושבי ספורט, מתלים מתקדמים משולשים מורחבים ויכולת עבירה מרשימה בכל שטח.
לדגמי TERRACROSS  מנוע מקורר נוזל בנפח של 594 סמ"ק המפיק 38 כ"ס, עם הזרקת דלק אלקטרונית, הנעה כפולה בתפעול חשמלי, מנשא ציוד מאחור, מתלים נפרדים ואיכות ייצור ללא פשרות.
כל סדרת ה- TERRACROSS מציעה רמות אבזור ייחודית ביחס לקטגוריה ויחס מעולה בין עלות לבין תמורה והנאה. ההבדלים בין הגרסאות הם בעיקר ברמת האבזור, כאשר חבילת האבזור בדגם הבסיס כוללת: קיט וריאטור משופר לביצועים ספורטיביים תוצרת היצרן הקנדי מהמובילים בעולם –  CV TECH, גלגלים מאלומיניום, מושבים ספורטיביים, חגורות בטיחות "4 נקודות", מיגון תחתון, גלגל הגה מתכוונן, ידיות אחיזה לנוסע, שקע 12V, לוח שעוני דיגיטלי עם מרכז מידע ועוד.
חבילת האבזור בדגם ה- EX כוללת, בנוסף לחבילת האבזור הבסיסית, כננת, גג קשיח מעוצב, שמשה קדמית, משולשים מורחבים, בולמי גז מתכווננים לגיהוץ כל שטח, מיגון אלומיניום למשולש, וכנפיים כמגני בוץ ואבק.

ש"ח Terracross            – 58,950 (בהתייחס למס החדש שעלה מ 30% ל 50% )
ש"ח Terracross – EX    – 68,950 (בהתייחס למס החדש שעלה מ 30% ל 50% )

דגמי הטרקטרונים:

CF – 500:
ה CF-500 הוא טרקטורון בינוני המיועד בעיקר להשכרות. בזכות אמינות גבוהה עלויות החזקה מינימליות ומומנט גבוה, דגם זה מצליח מאוד בסיגנון זה מכיוון שהוא נותן תמורה גבוהה למחיר. ל-CF-500  מנוע אמין, מקורר נוזל בנפח של 594 סמ"ק המפיק 32 כ"ס. לדגם צמד מושבים איכותיים, מתלים נפרדים, הנעה לארבעת הגלגלים בתפעול חשמלי, מערכת בלימה משולבת וצג מידע מפורט, ה CF-500 הוא הטרקטורון המושלם ליום חוויתי בשטח.
מחיר: 46,950 ש"ח (בהתייחס למס החדש שעלה מ 30% ל 50% )

משפחת ה TERRALANDER:
שני דגמים  כלולים במשפחת הפרימיום של CF MOTO ה TERRALANDER .ה Terralander  מוצע בגרסת ה 800 החדשה ובגרסת ה 625 המוצלחת .

ה TERRALANDER 800 החדש הוא טרקטורון איכותי וחדיש המעניק חווית שטח בזכות מפרטיו הטכניים ואבזור מלא ומפנק. הטרקטורון מצויד במנוע 800 סמ"ק עתיר מומנט עם הספק של 62 כ"ס, מבנה ועיצוב מרהיב המעניק יכולת שטח מצוינת בזכות מפרט הכולל –  מושב מדורג לשני נוסעים , כננת, בולמי גז מתכווננים , מתלה עצמאי זרועות A מאלומיניום כפולות – קדמי ואחורי, תאורה עוצמתית, חישוקי אלומיניום 14', ווריאטור משופר לביצועים תוצרת CV TECH  קנדה, מגני ידיים, מיגון אלומיניום לגחון ולמשולשים קדמי/אחורי וכנפונים מעוצבים להגנה מבוץ ואבק.
מחיר: 68,950 ש"ח (בהתייחס למס החדש שעלה מ 30% ל 50% )

ה TERRALANDER 625 טרקטורון פרימיום, המצויד במנוע חזק ואמין מקורר נוזל בנפח של 594 סמ"ק אשר מפיק 38 כ"ס ומצוייד במערכת הזרקת דלק אלקטרונית. לטרקטורון יכולות עבודה ונשיאה גבוהות בזכות מנשאי ציוד חסונים, מבנה ועיצוב מרהיב המעניק יכולת שטח מצוינת בזכות מפרט הכולל –  מושב מדורג לשני נוסעים, כננת 3000 LBS, בולמי גז מתכווננים, תאורת LED עוצמתית, חישוקי אלומיניום, וואריטור משופר ביצועים תוצרת CV TECH  קנדה , מגני ידיים, מיגון אלומיניום לגחון ולמשולשים קדמי / אחורי, וכנפונים מעוצבים להגנה מבוץ ואבק.

מחיר: 53,950 ש"ח  (בהתייחס למס החדש שעלה מ 30% ל 50% )

גלריה

11 תגובות ל CF-MOTO השקה רשמית והצגת דגמי 2014

  1. הולכים ומשתפרים ושלא נדבר איזו מעצמה הם = פחד אלוהים

  2. עם כל הצער והבאסה לדחות ארוע. הייתי דוחה אותו. לא מתאים לערוך ארוע ביום הפיגוע הרצחני הזה. אנחנו מתחילים להיות אדישים לסובב אותנו כל עוד זה לא פוגע בנו.

  3. אנחנו גם יודעות לנהוג בצעצועים של בנים. אולי אפילו טוב יותר.

  4. ולוקח מהם את הבומברדייר ואו כל אחד מקצועי אחר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל