fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

מרצדס CLA נחתה בישראל

מרצדס CLA נחתה בישראל

אופיר דואק

צילום: אריק רוזנבלום

9 שנים לאחר שהציגה מרצדס את ה-CLS והביאה לעולם את תצורת הקופה 4 דלתות מנסים בחברה לשכפל את ההצלחה, הפעם בפלח השוק המתפתח של הקומפקט/פרימיום. בראשית השנה נחשפה בתערוכת דטרויט המרצדס CLA, מכונית קופה 4 דלתות קומפקטית יחסית שכנרמז משמה מתבססת על ה-A קלאס. לא לחינם בחרו במרצדס להציג את ה- CLA דווקא בתערוכת דטרויט. בארה"ב מעדיפים האופן מסורתי את תצורת הסדאן על פני מכוניות האצ'בק וזו הסיבה שבגינה ה-A קלאס הרגילה כלל לא משווקת שם. בארה"ב יש ביקוש גם למכוניות קופה עממיות ועם תצורת הקופה 4 דלתות של ה-CLA יכולה מרצדס לקרוץ למי שמחפש קופה קטנה ופרקטית יחסית מצד אחד, ומצד שני רוצה ליהנות גם מתדמית יוקרתית.
ה-CLA  כאמור עושה שימוש בפלטפורמת ההנעה הקדמית של ה-A  קלאס וכפועל יוצא בסיס הגלגלים של השתיים זהה ועומד על 270 ס"מ. גם מימדי הרוחב והגובה זהים ועומדים על 178 ס"מ ו-143 ס"מ בהתאמה אך ה-CLA  זכתה לתוספת אורך של 33 ס"מ המרוכזים בעיקר באחוריה. למעשה, ה-CLA  ארוכה ב-4 ס"מ מה-C קלאס הממוצבת מעליה.

לארץ מגיעה ה-CLA עם שלוש יחידות הנעה, כולן מוכרות מה-A קלאס. בבסיס ההיצע ישנו מנוע ה-1.6 טורבו של מרצדס הקיים בהספקים של 122 ו-156 כ"ס ומעליו קיים מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש המספק 211 כ"ס. לכל גרסאות ההנעה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה יחסי העברה. גרסת    AMG שרירית וגרסאות הנעה נוספות אמורות להופיע במהלך השנה הבאה. כל הדגמים בכל רמות האבזור יהיו מצוידים במערכת CPA  המתריעה על אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות.
מחירה של ה-CLA  יחל בארץ ב-199 אלף ש"ח עבור גרסת ה-122 כ"ס כשגרסת ה-156 כ"ס נמכרת תמורת 243 אלף ש"ח. מחיר זה מקרב את מחירה של ה-CLA דווקא אל ה-C קלאס עם אותו מנוע היקרה ב-12 אלף ש"ח בלבד. מחיר ה- CLA עם מנוע ה-2.0 טורבו מאמיר כבר ל -305 אלף ש"ח. נכון לעתה אין ל-CLA מתחרות ישירות של ממש, למעט האודי A3 סדאן שטרם נחתה בישראל וגרסת הסדאן של ב.מ.וו סדרה 1 שטרם הוצגה.

גלריה

19 תגובות ל מרצדס CLA נחתה בישראל

  1. יש בה תכונות של גדולה, נראה מצוין, והשם אומר הכל.

  2. סרט קצר ונחמד שנותן קצת רקע על המכונית ולא מחייב אותך לקרוא כל כך הרבה מלל.

  3. מרגיז, עצבני לא תורם לאוטו. ואין חשק לראות אותו. הכתבה ממצא והיא ממש טובה.

  4. ולדעתי באמת בצדק. מה רצו להראות שהאוטו רע…שהוא עצבני…שהוא רשע? בקיתור סרט חארטה. אוטו מדהים. הלוואי עלי.

  5. בדרך כלל אני לא מתלהב ממרצדס, אבל זו מכונית ממש יפה.

  6. 122 כ"ס זה באותו קטגורייה של מאזדה 3, יונדאי I30, פורד פוקוס וכד'… שווה לשלם עוד 80 אלף שקל בשביל "המרצדס"… בקיצור פוזה, פוזה, פוזה…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל