fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

קאדילאק מציגה: קופה לאלפיון העליון

קאדילאק מציגה: קופה לאלפיון העליון

אופיר דואק

צילום: יצרן

עבורנו בישראל קאדילאק נחשבת מותג יוקרתי מאז ומתמיד והיא גם ממוצבת כמותג יוקרתי בארה"ב וברחבי העולם. אלא שבמשך שנים רבות קדילאק לא נחשבה לברת תחרות מול מותגי היוקרה הגרמניים ובמהלך העשור האחרון עושים בקאדילאק מאמצים אדירים כדי לשדרג את עצמם ולהביא את עצמם לליגה הגרמנית.
השיפור העקבי באיכות, בטכנולוגיה וביכולת הדינמית בא לידי ביטוי בדור השלישי של הקאדילק CTS שנחשף לפני מספר חודשים, אך בקאדילק לא מסתפקים בכך. לאנשי המותג יש שאיפה להחזיר את ההילה סביב קאדילק לימים של שנות ה-30', בהם נחשבה למובילה בעולם בתחום היוקרה והבחירה הטבעית עבור עשירי ושועי העולם. במילים אחרות, קאדילק רוצה להיתפס כיום כמתחרה לגיטימית למרצדס. בדיוק שלם כך חשפה קאדילק לאחרונה בפאבל ביץ' קונספט בשם אלמיראז'. לא לחינם בחורה בקאדילק בחשיפה דווקא בפאבל ביץ', שם נערכת מידי שנה תצוגה מהמפורסמות בעולם של רכבי אספנות אקסקלוסיביים ובכלל, מדובר באחד מאתרי הבילוי והנופש של אותם אנשים שקאדילק מכוונת לכיסם.

האלמיראז' ממשיכה את דרכה של הסיאל, קונספט לקבריולה יוקרתית שקדילאק הציגה בשנה שעברה. הפעם לוקחת קאדילק את שפת העיצוב הזוויתית שלה שלב אחד קדימה ומיישמת אותו על מרכב קופה גדול ממדים שנמתח לאורך של כ-521 ס"מ וברוחב של 193 ס"מ. בקאדילק מצהרים שההשראה לעיצוב נלקחה מהאלדוראדו של שנת 1967, ובכלל ניתן לראות באלמיראז' מעין יורשת רוחנית לאותה אלדורדו שנחשבה במשך שנים למכונית קופה סופר יוקרתית ומאובזרת בממדים עצומים. בפועל קורצים בקאדילק לתחרות מול המרצדס CL, גרסת הקופה המסורתית של ה-S קלאס.
למרות היותה במרכב קופה, האלמיראז' מיועדת להסיע 4 נוסעים, כל אחד במושב אישי משלו,  ולספק מרווח מחיה נאה מאחור. צמד הדלתות של האלמיראז' גדולות במיוחד כדי לאפשר גישה נוחה למושבים האחוריים כשבנוסף לטווח ההזחה הנדיב של המושבים הקדמיים, המושבים האחוריים נעים לפנים כאשר הקדמיים מוזחים קדימה כדי לאפשר כניסה ויציאה נוחה.
כיאה למכונית יוקרה תא הנוסעים מדופן במיטה העור והעץ שבנמצא כאשר גם תקרת המכונית מדופנת בעץ מהגוני. 
את האלמיראז' מניעה יחידת כוח חדשה של קאדילק, V8 כפול מגדשים בנפח 4.5 ליטר המספק 500 כ"ס ו-68 קג"מ. יחידת ההנעה הזו אמורה להגיע לדגמים סדרתיים של קאדילק כמו גרסת ה-V הספורטיבית של ה- CTS החדשה. ההנעה הכוח מועבר לגלגלים האחוריים  והודות לשימוש במתכות קלות משקלה של האלמיראז' עומד על 1,814 ק"ג סבירים יחסית לגודלה.
כרגע לא ידוע אם לקאדילק ישנה כוונה להביא את הקונספט לקו הייצור אבל אם תעשה כך בהחלט יהיה מדוב באחת המכוניות היותר מעניינות למראה עבור מי שהממון בכיסם. 

2 תגובות ל קאדילאק מציגה: קופה לאלפיון העליון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל