מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
לרט
מוטוליין עפולה
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

אופיר דואק

צילום: יצרן

התחרות בנישת רכבי ה-SBS הספורטיביים שהומצאה על ידי פולאריס עם הרייזר מגיעה לשלב חדש. לקח לקאן אם ולארקטיק קאט מספר שנים להעמיד תחרות לרייזר אך כשזו כבר הופיעה הציגו את השלב הבא באבלוציה של הנישה: גרסה 4 מושבית לרייזר.
גם הרייזר 4 התקבל בברכה, במיוחד בשוק האמריקאי שם רכבי פנאי כדוגמתו זוכים למכירות שהולכות וגדלות. שנתיים לאחר שהוצג הרייזר 4 מגיעה התשובה הראשונה שמגיעה מבית ארקטיק קאט בדמות גרסה 4 מושבית לווילדקאט שהוצג לפני כשנה וחצי.

הווילדקאט 4 מתבסס על הווילדקאט הרגיל אך על מנת לאפשר מקום לשני המושבים האחוריים זכה לתוספת של 73 ס"מ לבסיס הגלגלים שעומד על 315 ס"מ בסך הכל, למעלה מ-40 ס"מ יותר מבסיס הגלגלים של הרייזר XP900 ה-4 מושבי. בסיס הגלגלים הארוך מעניק אשליה אופטית שהווילדקאט 4 נמוך יחסית אך הוא בעל מרווח גחון של 33 ס"מ, ס"מ וחצי יותר מזה של הפולאריס.
המנוע של חתול הפרא הוא אותו V טויין בנפח 951 סמ"ק בעל גל זיזים עילי יחיד מהגרסה הדו-מושבית עם הספק מוערך של כ-80 כ"ס. מערכת ההנעה היא כפולה עם שילוב חשמלי ומלפנים ישנה נעילת דיפרנציאל קדמית אלקטרונית שכשמקובל בכלים ממוצאו התמסורת היא מסוג ואריאטור עם יחס העברה נמוך. מכלולי השלדה כוללים בולמי  FOX מתכווננים ו-4 בלמי דיסק. ההגה הוא בעל תגבור כוח חשמלי, ציוד מתבקש עבור כלי ששוקל כמעט 700 ק"ג ללא דלק ונוסעים.

שיווקו של הווילדקאט 4 יחל בארה"ב בחודש פברואר כשמחירו יתחיל ב-19,600 דולר, כ-3,000 דולרים יותר ממחירו של הווילדקאט הבסיסי והדו-מושבי וכ-1,500 דולרים יותר מהרייזר 900XP. נכון לעתה הווילדקאט ה-4 מושבי כמו גם הרייזר המתחרה מנועי כניסה לארץ כיוון שמבחינה חוקית הם נופלים בין הכיסאות של הגדרות הרישוי בארץ שלא קיימת בהן הגדרה לרכבי  SBS בגרסאות 4 מושביות.

גלריה

12 תגובות ל ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

  1. מה הכוונה פרופורציה ? לך תבנה לך גיפ שיהיה מסוגל לנסוע/לחיות איפה שאלו ברבע מחיר. פה אתה מחובר מאה אחוזים לשטח, נהנה ומפרק את החול/אדמה/סלעים/מים אין חשבון לכלום

  2. קצת כמו להשוות אחיזת כביש של מכונית בצורת סדאן לסטיישן. תמיד הסטיישן יהיה יציב יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל