מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
KTM שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטומפ
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
רפידו
תמוז
לרט
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
ברקום שמאל
HJC

ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

אופיר דואק

צילום: יצרן

התחרות בנישת רכבי ה-SBS הספורטיביים שהומצאה על ידי פולאריס עם הרייזר מגיעה לשלב חדש. לקח לקאן אם ולארקטיק קאט מספר שנים להעמיד תחרות לרייזר אך כשזו כבר הופיעה הציגו את השלב הבא באבלוציה של הנישה: גרסה 4 מושבית לרייזר.
גם הרייזר 4 התקבל בברכה, במיוחד בשוק האמריקאי שם רכבי פנאי כדוגמתו זוכים למכירות שהולכות וגדלות. שנתיים לאחר שהוצג הרייזר 4 מגיעה התשובה הראשונה שמגיעה מבית ארקטיק קאט בדמות גרסה 4 מושבית לווילדקאט שהוצג לפני כשנה וחצי.

הווילדקאט 4 מתבסס על הווילדקאט הרגיל אך על מנת לאפשר מקום לשני המושבים האחוריים זכה לתוספת של 73 ס"מ לבסיס הגלגלים שעומד על 315 ס"מ בסך הכל, למעלה מ-40 ס"מ יותר מבסיס הגלגלים של הרייזר XP900 ה-4 מושבי. בסיס הגלגלים הארוך מעניק אשליה אופטית שהווילדקאט 4 נמוך יחסית אך הוא בעל מרווח גחון של 33 ס"מ, ס"מ וחצי יותר מזה של הפולאריס.
המנוע של חתול הפרא הוא אותו V טויין בנפח 951 סמ"ק בעל גל זיזים עילי יחיד מהגרסה הדו-מושבית עם הספק מוערך של כ-80 כ"ס. מערכת ההנעה היא כפולה עם שילוב חשמלי ומלפנים ישנה נעילת דיפרנציאל קדמית אלקטרונית שכשמקובל בכלים ממוצאו התמסורת היא מסוג ואריאטור עם יחס העברה נמוך. מכלולי השלדה כוללים בולמי  FOX מתכווננים ו-4 בלמי דיסק. ההגה הוא בעל תגבור כוח חשמלי, ציוד מתבקש עבור כלי ששוקל כמעט 700 ק"ג ללא דלק ונוסעים.

שיווקו של הווילדקאט 4 יחל בארה"ב בחודש פברואר כשמחירו יתחיל ב-19,600 דולר, כ-3,000 דולרים יותר ממחירו של הווילדקאט הבסיסי והדו-מושבי וכ-1,500 דולרים יותר מהרייזר 900XP. נכון לעתה הווילדקאט ה-4 מושבי כמו גם הרייזר המתחרה מנועי כניסה לארץ כיוון שמבחינה חוקית הם נופלים בין הכיסאות של הגדרות הרישוי בארץ שלא קיימת בהן הגדרה לרכבי  SBS בגרסאות 4 מושביות.

גלריה

12 תגובות ל ארקטיק קאט מציגה: ווילדקאט 4 מושבי

  1. מה הכוונה פרופורציה ? לך תבנה לך גיפ שיהיה מסוגל לנסוע/לחיות איפה שאלו ברבע מחיר. פה אתה מחובר מאה אחוזים לשטח, נהנה ומפרק את החול/אדמה/סלעים/מים אין חשבון לכלום

  2. קצת כמו להשוות אחיזת כביש של מכונית בצורת סדאן לסטיישן. תמיד הסטיישן יהיה יציב יותר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2