fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

החל שיווקו של הרייזר 570

החל שיווקו של הרייזר 570

אופיר דואק

צילום: יצרן

ד.לב מוטוספורט החלה בימים אלו בשיווק האח הקטן במשפחת הרייזר, הלוא הרייזר 570. הרייזר 570 הוצג בשנה שעברה בארה"ב ונחשף כאן בארץ לראשונה במסיבת העיתונאים השנתית של חברת לובינסקי שמחזיקה בד.ל.ב. בעולם מיועד הרייזר 570 להוות כרטיס כניסה למשפחת הרייזר אך בארץ יש לו חשיבות נוספת והיא להתמודד מול היצע הולך וגובר של רכבי באגי וטרקטורוני Side By Side במחירים זולים המגיעים מסין.

הרייזר 570 דומה חיצונית לאחיו הגדולים במשפחה ומתבסס על גרסת ה-800 הדו-מושבית איתה הוא חולק בסיס גלגלים זהה של 196 ס"מ עם זאת הוא קצר יותר בכ-13 ס"מ. מידות הרוחב (127 ס"מ) והגובה (172.5 ס"מ)  נותרו זהות. השוני העיקרי הוא ביחיד ההנעה שכן הרייזר 570 עושה שימוש במנוע בנפח 567 סמ"ק בעל צילינדר בודד בניגוד לשני צילינדרים כמו ברייזרים הגדולים. מערכת ההנעה, כמו בכל דגמי פולאריס, מורכב מתיבה רציפה עם הילוך כוח ואפשרות לשילוב להנעה כפולה. לדברי פולאריס ה-570 מאיץ ל-56 קמ"ש ב-4 שניות ויכולת נשיאת המטען שלו  לא נפגמה ביחס לגרסת ה-800.

מחירו של הרייזר 570 עומד על 75 אלף ש"ח, לא זול אבל נמוך בכ-25% ממחירו של רייזר 800, שזוכה להצלחה מרשימה, וקרוב למדי למחירם לש כלים סיניים כמו ההיסן 800 שנמכר במחיר של 65 אלף ש"ח. אלא שלרייזר 570 אין רישוי המאפשר לו לנוע על הכביש בניגוד לרייזר 800 שמצויד ברישוי שכזה. עניין זה מהווה שיקול מכריע בקרב רוכשים של כלים מסוג זה ולדברי ד.ל.ב מוטוספורט עניין זה אמור להיפתר בקרוב מול משרד התחבורה. אל הרייזר 570 צפוי להצטרף גם הרייזר 900 הקרבי שממתין לאישור תקנות הספורט המוטורי. לעומת זאת, הגרסאות ה-4 מושביות של הרייזר לא צפויות להגיע בגלל תקנות ארכאיות של משרד התחבורה שלא מכיר בכלים מסוג זה.

פולאריס רייזר 570 – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 567 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
תמסורת וריאטור, הילוך כוח
הנעה כפולה, לא קבועה
מתלים קדמי – זרועות A כפולות, מוט מייצב, מהלך 229 מ"מ
אחורי – זרועות A כפולות, מוט מייצב, מהלך 240 מ"מ
בלמים קדמי – דיסקים, קליפר כפול
אחורי – דיסקים, קליפר בודד
צמיגים קדמי – 25X8-12
אחורי – 25X10-12
בסיס גלגלים 196 ס"מ
מיכל דלק 27.4 לליטר
משקל 440 ק"ג (יבש)
מרווח גחון 25 ס"מ

גלריה

12 תגובות ל החל שיווקו של הרייזר 570

  1. פשוט הייתה חוויה יוצאת מגדר הרגיל. השאלה איך יהייה הקטן..

  2. אני מעדיף לקנות לילד שלי רכב קטן ואהייה בטוח שהוא גם לא משתולל איתו.

  3. האם ניתן יהייה לרכב איתו גם בשטח וגם בכביש עם רשיון?

  4. אותו מחיר, מנוע 750 לא רע בכלל, וממש לא סיני, צריך להיות מעניין (עד כמה שכלים כאלה יכולים להיות מעניינים כמובן).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל