fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

‎ליגת קאדילק Time Attack‎

‎ליגת קאדילק Time Attack‎

בשורה לחובבי הספורט המוטורי בישראל, ‎ליגת קאדילק Time Attack‎ יוצאת לדרך. ביום שבת, 20.1.18 בשעה 6:00 יוזנק המרוץ הראשון של הליגה‎. הראשונה לנהגים חובבים, במסלול מרוצים מורשה עם רכבים ממותגים שונים המורשים גם לנהיגה באופן חוקי בכבישים.

 

ליגת קאדילק Time Attack הוקמה על ידי נהג ומדריך המרוצים לאון טאובס, חברת ״ספארקו ישראל״  ובשיתוף מותג היוקרה הצומח ביותר בישראל לשנת ,2017 קאדילק. הליגה מאושרת על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט. בשלב זה כבר רשומים כ-60 נהגים שייקחו חלק במגוון קטגוריות במרוץ, בין הרכבים המתחרים פיג'ו 308 GTI, פורשה GT3, קאדילק ATS-V, אלפא רומיאו C4, ב.מ.וו M5, ניסן GTR,  סיאט לאון קופרה וכו'.

 

הליגה תחולק לחמישה מרוצים, בכל מרוץ יתחרו במספר קטגוריות ובמקצים שונים, המרוץ הראשון יערך ביום שבת הקרוב במסלול החדש בפצאל, המרוצים השני והשלישי מתוכננים לחודש מרץ, המרוץ הרביעי יערך בחודש אפריל ומרוץ הנעילה של הליגה צפוי להתקיים במאי. הכניסה לקהל חופשית. 
הניקוד בכל מקצה יינתן על פי זמן ההקפה. הזמן המהיר ביותר זוכה ב-20 נקודות, שני 17 נקודות, שלישי 15 וכך הלאה. צבירת הנקודות תספר רק בארבעת מתוך חמשת המרוצים הטובים ביותר של כל נהג.

כל משתתף יחויב ברישיון נהיגה ספורטיבית בתוקף, קסדה וציוד נהיגה מלא. כל המכוניות יצוידו באביזרי בטיחות ייעודיים למרוצים כמו מטף כיבוי, שאקל גרירה ומדבקת מספר, וכל אבזר נדרש על ידי התקנון המופיע במסמך ״כללים לאירוע ״זמן מטרה״ באתר ״הרשות לנהיגה ספורטיבית״.

קטגוריות המירוץ:
• רכבי קאדילק ATS-V  
• מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ"ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים
• מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח – 
• מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב –
• מכוניות על

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל