fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

תכירו, ג'יפ חדש הגיע לשכונה – Jeep Compas

תכירו, ג'יפ חדש הגיע לשכונה – Jeep Compas

יובל לוי

ישראל ישראלי רוצה לנהוג על SUV והקומפאס החדש הוא עוד סממן לכך שיצרכני הרכבים והיבואנים זיהו את הצורך ומספקים לו מענה. הקומפאס החדש מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח צנוע של 1.4 ליטר המפיק, בעזרתו של מגדש טורבו, 170 כ"ס. המנוע משודך לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים בעלת 9 יחסי העברה הכוללת מספר מצבי נהיגה: אוטומט, שלג, חול, בוץ ומערכת לבקרת ירידה במדרון. על הכביש, הקומפאס יזנק מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 9.5 שניות בדרך למהירות מירבית של 200 קמ"ש.

על הבטיחות מופקדות מספר מערכות מקוריות כסטנדרט וביניהן: בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת פתרון לזחילה בפקקים, מערכת בלימה אוטונומית וכן בקרת סטייה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי.
הקומפאס ישווק בישראל בשתי רמות גימור: LIMITED ו- LIMITED PLUS. רמת אבזור LIMITED כוללת בין היתר: חישוקם בקוטר "17, מושבים בריפוד עור משולב בד, כניסה והתנעה ללא מפתח ותא מטען בפתיחה וסגירה חשמלית. ברמת הגימור LIMITED PLUS ניתן למצוא: חישוקים בקוטר "19, פנסי קסנון, גג פנורמי חשמלי וצביעה דו-גונית עם חלק עליון בצבע שחור.

ההשקה נערכה באולם התצוגה בהרצליה פיתוח המאכלס את מותג אלפא רומיאו וג'יפ. את מסיבת העיתונאים פתח מנכ"ל הקבוצה, אורי להב שציין: "אנו שמחים להציג בפניכם היום את הרכב החדש של ג'יפ, שמביא עימו יכולות שטח מרשימות, טכנולוגיה מתקדמת ומראה מעודכן, המאפשרים ללקוחות ליהנות מהקסם הייחודי שיש למותג ומחווית נהיגה יוצאת דופן בכביש ובשטח". אמיר אורז'ל, מנהל מותג ג'יפ בקבוצת סמל"ת המשיך וציין: "הקומפאס החדש, ששואב מוטיבים עיצוביים וטכנולוגיים מאחיו הגדול, ה'גרנד צ'ירוקי' הינו בעל מראה יוקרתי, עשיר בטכנולוגיה מתקדמת ומציע כסטנדרט את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר לנוסעי הרכב. לקומפאס החדש יש את כל מה שדרוש כדי להיות רכב מוביל בסגמנט ה-C-SUV".

מחירים:
גרסת ה- LIMITED – 209,900 ש"ח (מחיר השקה של 199,900 ש"ח לזמן מוגבל)
גרסת ה- LIMITED PLUS – 229,900 ש"ח.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל