fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

רנו משיקה בישראל את הקליאו RS TROPHY

רנו משיקה בישראל את הקליאו RS TROPHY

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

חברת קרסו מוטורס, יבואני רנו- ניסאן, השיקה בישראל את הקליאו RS Trophy החדשה. בגרסתה החדשה והחזקה יותר של הקליאו, מתווספים למנוע ה-1.6 ל' טורבו המוכר כ- 20 כ"ס יותר לעומת הדגם הקודם לקבלת הספק כולל של 220 כ"ס ומומנט מרבי של 28.6 קג"מ. כמו בעבר, גם הדגם הנוכחי מצויד בתיבת הילוכים מסוג EDC (מצמד כפול) עם 6 הילוכים. מהירותה המרבית של ה- RS Trophy החדשה עומדת על 235 קמ"ש, כאשר התאוצה ל 100 קמ"ש מתבצעת ב- 6.6 שניות בלבד.

ה- RS אינה רק מנוע חזק, אלא נהנית בנוסף משילדת Trophy מונמכת (20 מ"מ מאחור ו-10 מ"מ מלפנים) ויחס היגוי ספורטיבי, חישוקי 18" על צמיגי Michelin Pilot Super Sport שחורים וקליפרים אדומים. ה-RS Trophy מציגה בולמים וקפיצים מוקשחים בסרן האחורי ומצוידת במערכת Launch Control (בקרת שיגור) בתוספת מתג R.S. Drive לשינוי רגישות מצערת, חדות היגוי ותזמון העברת הילוכים . בנוסף, מצוידת ה- RS במנופים להעברת הילוכים מגלגל ונעילת דיפרנציאל אלקטרונית.

לדברי מנכ"לית רנו, ענת מילוסלבסקי כחלון, "חטיבת Renault Sport העולמית משקיעה משאבים רבים בפיתוח דגמים הנשענים על הניסיון והידע הרב אשר נצברו בהשתתפות במרוצי הגרנד פרי – פורמולה 1. ה-RS Trophy הנה תוצאה ישירה של השקעה רבה זו ופרותיה ניכרים בה באופן מובהק."

לרגל ההשקה, קרסו מוטורס מציעה הנחה מיוחדת של 10,000 ₪, והרכב יוצע במחיר של 155,990 ₪. בנוסף, לקוחות אשר ירכשו את הרכב בתקופת ההשקה יהנו מהשתתפות חינם באתגר הנהיגה CLIO challenge.

תגובה אחת ל רנו משיקה בישראל את הקליאו RS TROPHY

  1. ימכרו פה אולי 5. אנשים כבר לא כאלו פריאריים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל