fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

פיג'ו 2008 החדש הושק וירטואלית בישראל

פיג'ו 2008 החדש הושק וירטואלית בישראל

מערכת מוטו

צילום: רונן טופלברג

לובינסקי השיקה אמש את רכב הפנאי החדש של פיג'ו, ה-2008, עם מנועי בנזין ודיזל, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, רמת אבזור בטיחותי גבוהה ותא נוסעים מפואר. במחצית השנייה של 2020 תגיע גם גרסה חשמלית.

הדור החדש ארוך, רחב ונמך יותר מהקודם, עיצובו ספורטיבי. הממדים החדשים יוצרים מרחב מחיה גדול יותר בתא הנוסעים, תא המטען גדל גם הוא. מאחורי גלגל ההגה מנופי העברת הילוכים, לוח המחוונים עם תצוגה דיגיטלית "10 (ברמת אבזור פרימיום) ומסך מגע "7 במרכז הדשבורד, עם תצוגה של מצלמת חניה האחורית ומערכת מולטימדיה עם ממשק CarPlay Apple ומתגי הפסנתר של פיג'ו. הרכב מצוייד בתאורת LED מקדימה ומאחור וחישוקי "16 קלים. ברחבי הרכב מצואים תאי אחסון רבים ושקעי טעינה. שתי רמות אבזור אפשריות מציעות רשימת אביזרי בטיחות שונה, כשרמת הכניסה, אקטיב, עם 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של אירו NCAP וציון בטיחות 6 של משרד התחבורה, כוללת מערכת בלימת חירום עד 85 קמ"ש, מערכת שמירה על נתיב, זיהוי תמרורי תנועה, התרעת סכנת התנגשות מלפנים, התרעת ערנות נהג, 6 כריות אוויר ובקרת שיוט עם מגביל מהירות.

ברמת הגימור פרימיום ה-2008 מקבל 5 כוכבי בטיחות של אירו NCAP וציון בטיחות 7 של משרד התחבורה, מערכת בלימת חירום עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימת חירום, מערכת זיהוי רכבים כולל דו"ג, מערכת שמירה על נתיב ו-8 כריות אוויר. בנוסף בשתדרג בהתנעה ללא מפתח, שלושה מצבי נהיגה, חיישני חניה קדמיים, פנסי ערפל עוקבי פניה, מראה מרכזית מתכהה, טעינה אלחוטית לסלולרי, מראות צד מתקפלות, כיוון גובה למושב הנוסע, משענת יד, גלגלי "17, מושבים משולבי בד ודמוי עור, חלונות כהים ואופציה לגג פנורמי בתוספת תשלום.

ביתניים מוצע ה-2008 עם שני מנועים (בנזין ודיזל), במהלך החציון השני של 2020 תגיע גם גרסה חשמלית. מנוע הבנזין טורבו בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ, נתון תצרוכת הדלק המוצהרת עמוד על כ-21 קמ"ל. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר מציע הספק זהה אך נתון מומנט גבוה יותר, עם 30.6 קג"מ ותצרוכת דלק טובה יותר – כ-26 קמ"ל.

המחירים יחלו ב-127,990 ₪ לדגם הבנזין ברמת גימור אקטיב, 129,990 ₪ לדיזל באותה רמת גימור ועד 134,990 ₪ לבנזין ברמת גימור פרימיום. הזמנת הרכב תתאפשר דרך אתר מכירות און-ליין של פיז'ו ישראל.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל