fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

נחשף: RZR חדש לשנת 2020 – RZR Pro XP

נחשף: RZR חדש לשנת 2020 – RZR Pro XP

אביעד רייס

צילום: יצרן

ענף ה-SBS נמצא בשנים האחרונות בנסיקה. יותר ויותר חובבי שטח מגלים את קלות התפעול ואת מנעד היכולות הגבוה, ונוטשים ג'יפים, טרקטורונים ואופנועים לטובת כלי ה"צד לצד" המופלאים. מי שמעורה ועוקב אחרי התחום, יודע שמתחוללת בו מלחמה קרה של ממש, בין שתי מעצמות – פולריס וקאן-אם, כאשר כל שאר היצרניות אמנם נמצאות שם, אבל לא מכתיבות את הקצב במרוץ החימוש המטורף בין שתי המוזכרות כאן.

שתי היצרניות מתחרות בינן לבין עצמן, והלקוחות רק מרוויחים, כאשר כל שנה ישנה ציפיה אמיתית לדגמים חזקים וטובים יותר. לרגל שנת הדגם 2020, קאן אם מחזקת את משפחת הטורבו RR שלה, מעלה את ההספק ל-195 כ"ס, וממשיכה להוביל את טבלת ההספקים בסגמנט כולו. פולריס מצדה הולכת על כל הקופה ומציגה RZR חדש לחלוטין, עם שלוש רמות גימור, העונה לשם RZR Pro XP.

XP, פרימיום ו-אולטימייט, כאשר שלושת הגרסאות כוללות מנוע הטווין טורבו מתוצרת פרוסטאר המפיק 181 כ"ס (13 כ"ס יותר מדגם הטורבו S) רוחב של 162 ס"מ, בסיס גלגלים של 2,438 מ"מ, מהלך מתלה של 50 ס"מ מקדימה, וכ-56 ס"מ מאחורה ומיכל דלק בעל קיבולת של 45 ליטרים, 10 ליטרים יותר מבגרסת הטורבו S – בהחלט שדרוג משמעותי בעבור כל מי שמטייל הרבה עם ה-SBS שלו.

שדרוגים מכניים נוספים כוללים טורבו מוגדל עם מערכת קירור עצמאית, מקוררת נוזל, וריאטור חדש – גדול וחזק יותר כולל מכסה המציע יותר פתחי אוורור. כל הרכיבים הפנימיים של מערכת ההנעה חוזקו גם, ויש גם רצועה חדשה, שלטענת פולריס היא בעלת אורך חיים כפול ממה שהיה עד כה – במידה וכך הדבר, הרי שיש כאן חיסכון משמעותי באחזקה ושיפור גדול באמינות. מרכב הכלי ובמיוחד הצירים חוזקו גם כן, על מנת לספק עמידות מקסימלית לאורך זמן בשטח.

גרסת האולטמייט, היוקרתית והמאובזרת מבין השלוש, כוללת את מערכת המתלים האקטיבית דינמיקס 2.0 עם בולמי FOX® 2.5 Podium Live Valve, וכפתור דינמיקס X חדש, המתאים את מתלי הכלי לנהיגה מהירה במיוחד. הכפתור החדש וגם שאר כפתורי השליטה ממוקמים ב-XP החדש על ההגה, לנוחות תפעול מקסימלית וללא פגיעה בביצועים.

עוד בגרסת האולטימייט: מערכת המידע לנהג RIDE COMMAND עם מסך תצוגה שעובד גם בשימוש עם כפפות, בגודל 7", ומאפשר חיבור למכשירים שונים דרך בלוטוס. עוד בגרסת האולטימייט ולראשונה בפולריס – מערכת ה-Group Ride, שמאפשרת סנכרון בין רכבי הקבוצה ומעקב אחרי שאר הנהגים. גרסת האולטימייט משמינה קצת לעומת הגרסאות האחרות – 804 ק"ג לעומת 795 ק"ג (משקל יבש) ירידה במשקל של 4 ק"ג ו-13 ק"ג (בהתאמה) מגרסת הטורבו S.

העיצוב החדש והקרבי יותר, הזהה בשלוש הגרסאות כולל כלוב בטיחות חדש, כמו גם גרפיקה, תאורת LED חדשה וצמיגי מקסיס קרניבור אימתניים בקוטר 30 אינץ'. בגרסת ה-XP ובגרסת הפרימיום מותקנים בולמי ווקר אבנס המוכרים, בהם עושה פולריס שימוש במגוון דגמים בשנים האחרונות.

בפולריס מצהירים כי הם בנו את הRZR החדש מ"הפנים החוצה", כדי להציע חווית נהיגה ברמות הגבוהות ביותר. ובתוך כך, יש שלדה חדשה, ובסיס גלגלים ארוך יותר – 2,438 מ"מ (152 מ"מ יותר מבדגם הטורבו S) שאמורים לסייע ליציבות גבוהה יותר בנהיגה במהירות.

ה-XP החדש מקרב את הנהג אל הקרקע ותורם לתחושת ה"גיהוץ", אך "משלם" על כך מעט במרווח הגחון שעומד על כ-37 ס"מ – 4 ס"מ פחות מגרסת הטורבו S.

השינויים בתא הנוסעים כוללים מושבי ספורט "4 נקודות" חדשים ולראשונה בסגמנט ה-SBS – הגה טלסקופי מתכוונן. עוד משתדרגים הנוסעים ב-RZR Pro XP החדש במערכת שמע מבית רוקפורד ובתאי אחסון מוגדלים.

בפולריס מצהירים כי ה-XP Pro הוא ה-SBS מבית פולריס שעבר הכי הרבה שעות מבחן, ואפשר להעריך שזה נכון – כבר בסוף שנת 2017 הסתובבו תמונות ברשת של כלי שנראה קרוב מאד למוצר המוגמר. לאחר החשיפה היום – אנחנו יודעים שהכלי היה בשלבים אחרונים של ייצור כבר לפני שנתיים. כל הכבוד לפולריס שהצליחה לשמור על עמימות מוחלטת במשך כל כך הרבה זמן.

מידע על הגעת סדרת ה-RZR החדשה וכמה יעלו הגרסאות השונות עוד אין לנו, אך יש להעריך שאת גרסת האולטימייט אנחנו בהחלט נראה. הלקוח הישראלי רוצה את הכי הכי, ומוכן גם לשלם בעבור זה. לא סתם, כלי הטורבו השונים בסגמנט ה-SBS נמכרים במספרים נאים ביותר.

7 תגובות ל נחשף: RZR חדש לשנת 2020 – RZR Pro XP

  1. המס 110 אחוז אם אחוז המס היה נמוך על גבול ההיגיון אני מאמין ש 70 אחוז מהעם היה רוכש כולל אלו שחושבים שהכלים האלו של ערסים ואני באופן אישי הייתי רוכש אחד מכול חברה

  2. כן גם אני דיברתי עם החברים שאוהבים שטח רצינו לקנות קניה קבוצתית 10 כלים חלק רצו פולריס חלק כאן אם כבר התארגנו כספית ברגע האחרון קנינו ג'יפים והכול בגלל המחיר המובקע של הכלים האלו בגלל אחוז המס המטורף אם אחוז המס היה נמוך כמו שהשימוש הרכבים האלו נמוך (רק סופי שבוע) אני חושב שלא רק 70 אחוז מהמדינה היו קונים אני חושב ש 90 אחוז מהמדינה היו קונים יותר מכלי אחד במשפחה היבואנים לא היו עומדים בלחץ היבוא

  3. שלום לכם איגור ויוגב רכשתי לא מזמן can am x3 1000 turbo והכלי יותר חזר מכל כלי שאי פעם ייצרו חברת פולריס לא חלילה מזלזל בהם אומנם יש להם כלים טובים אבל אבל לא מספיק בשבילי can am 1000 x3 turbo נא בין 200,000 לבין 220,000 שווה כל שקל

    • שאתה אומר שווה כל פרוטה למה אתה מתכוון ?
      האם הפרוטה שלנו שווה פחות מהפרוטה בחול?
      דיברו על מס ומחירים מופקעים …..
      אולי לך זה שווה כל שקל שעושקים אותך בו בחסות החוק .אבל יש בעלי הגיון שקשה להם עם הגניבה ההזויה הזאת

  4. לכותבי הכתבה עשו טובה תעשו נסיעת מבחן על ימאה YXZ ידני אטמוספרי עם תוכנה ואגזוז בלבד קיט מקורי שמגיע מהחברה, ותבדקו טוב טוב אחר כך כל כלי אחר פולריס או קאן אם, אם זה באמינות בביצועים בכניסה לפניות ובלחיצה עד סוף הדוושה בלי לפחד שיתחמם כמו בקאן אם או פולריס, הימאה מתכון מנצח ל"אופנוע כביש בשטח", תחכימו קצת.

  5. לא משנה איזה כלי תיקנה. פולריס. קאן אם. ימאה. להגיד שווה כול שקל כמו שאומר אושיק. זה חרטה. לי זה נישמע כמו סוכן מכירות של כאן אם. אין ספק בכלל ש x 3 זה כלי ממכר. ואני באופן אישי מת על הכלי הזה. אבל 110 אחוז מס. זה חשבון אחר הכלי הזה עולה בחול 29000 דולר שזה 104.400 שקל תמכרו 140000 שקל גם ככה אתם מרוויחים עלינו בטיפולים.בתוספות.בחלקים.ובטריד אין. אבל בין 29000 דולר שזה 104400שקל ל200000 צריך להיות חזיר או פרייר

  6. המדינה המושחתת גם שוחטת .אין הצדקה לגניבה לאור יום .במחירים מובקעים כאלו .וכל מי שיגיד שכלי בארץ שווה כל שקל .כנראה שידו טמונה עמוק בצלחת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל