fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70

"ממי אני מזמין לנו IBIZA. איזה תוספות את רוצה?"

"ממי אני מזמין לנו IBIZA. איזה תוספות את רוצה?"

יובל לוי   צילום: אוהד רומנו

מותג SEAT, מבית צ'מפיון מוטורס, יוצא במהלך חדשני, במסגרתו יתאפשר לבצע תהליך רכישה Online. בשלב הראשון יוצע דגם ברמת גימור חדשה, SEAT Ibiza 1.0 Xcellence, שישווק בדיגיטל בלבד, דגם זה מאובזר במגוון מערכות בטיחות אקטיביות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Front Assist לניטור מרחק מלפנים, מערכת להתראת עייפות נהג ועוד. סיאט, מבית צ'מפיון מוטורס, תציע פלטפורמה שבעזרתה יכול הלקוח לאפיין ולבחור צבעים אפשריים, אבזור נוסף בתוספת תשלום ועוד.

 

תהליך הרכישה הדיגיטלי מתבצע בחמישה שלבים: בשלב הראשון הלקוח יאפיין את ה-Ibiza שלו מבחינת צבע חיצוני, צבע הריפוד ותוספות אבזור בתשלום נוסף, לאחר מכן הלקוח ימלא את פרטיו האישיים ואת המועד בו ירצה לקבל את רכבו; הלקוח יזין את פרטי האשראי וישלם מקדמה. בשלב הבא הלקוח ימלא טפסים נדרשים וישלים את התשלום המלא על רכבו. סיום התהליך הוא בבחירת נקודת מסירת דגם ה-Ibiza ללקוח.

זה לא המותג הראשון בישראל המאפשר רכישה מקוונת של רכב. כידוע, קבוצת לובינסקי היתה הסנונית הראשונה כאשר הציעה רכישה מקוונת ל- MG ZS.

 

מחיר ה-Ibiza ברמת גימור Xcellence עומד על 90,900 שקלים כולל מע"מ והרכישה מתאפשרת בקישור הבא: https://www.buy-ibiza-online.co.il

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל