fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

יונדאי – אבל לפניך, ה-i30N הושקה בישראל

יונדאי – אבל לפניך, ה-i30N הושקה בישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אחרי הסטינגר של קיה, גם יונדאי שוברים את התדמית הקוריאנית המנומנמת ומביאים לישראל, באמצעות היבואנית כלמוביל, רכב עם ביצועים שלא מביישים רכבים ספורטיביים מיבשת אירופה. לדברי יונדאי, ה-i30N נבחנה במסלול ה-Nürburgring שבגרמניה ורשמה 480 הקפות של המסלול בתנאים יבשים ורטובים.

ליונדאי מנוע בנפח 2 ליטר המפיק באמצעות מגדש טורבו 275 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 36 קג"מ המופקים כבר ב-1,450 סל"ד נמוכים. תיבת ההילוכים היא ידנית וכוללת שישה יחסי העברה המחוברים לגלגלים הקדמיים. המהירות המקסימלית תעצור את מחוג המהירות על 250 קמ"ש, והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש רק ב-6.1 שניות.

על מנת להתמודד עם כח המנוע, ה-i30N מצויידת בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני מוגבל החלקה וגלגלים בקוטר 19 אינץ'. בולמי הזעזועים אדפטיביים, מנוהלי מחשב המקשיח ומרכך את הבולמים בהתאם לנסיעה וממזער בכך זוויות גלגול.

בתא הנוסעים ניתן למצוא מסך מגע 8 אינץ' הכולל מערכות Apple Car Play ו-Android Auto, משטח טעינה אלחוטי, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת בקרת שיוט, מראה מרכזית נוגדת סינוור, מצלמת חניה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים כולל זכרון למושב הנהג, מושבים קדמיים וגלגל הגה מחוממים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת הכוללת פתחי מיזוג אחוריים, דיבורית בלוטוס', ריפוד מושבים מעור משולב אלקנטרה, חיישן אורות וגשם, חלון גג חשמל פנורמי ועוד.

מחירים:
פאסטבק – 249,900 ש"ח
האצ׳בק – 239,900 ש"ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל