fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

יגוארים על מסלול המרוצים

יגוארים על מסלול המרוצים

יובל לוי

צילום: עמית אגרונוב

שנת 2019, בישראל יש כבר שלושה מסלולי מרוצים חוקיים וכשרים למהדרין. חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל, השכילה לנצל את העובדה הזו ולקיים אירוע מכירות "דינאמי". לא עוד אולם תצוגה ומסיבת קוקטיילים. לא צלילי נגן סקסופון אלא גרגורי מפלטים וצווחות צמיגים. לא ריחות קיש ודברי מאפה אלא ריחות דלק שרוף ובלמים רותחים.

האירוע התקיים במסלול המרוץ 'מוטור סיטי' אשר שוכן בסמיכות לבאר שבע. באירוע נתנו ללקוחות החברה ולכתבי רכב שהוזמנו, להתנסות ברכבי יגואר השונים על המסלול, כאשר גולת הכותרת היתה כמובן ה-I-Pace החשמלית עליה כתבנו לא מזמן. העתיד הוא חשמלי וה- I-Pace הראתה זאת שוב גם במסלול. משקלה העצום העומד על 2.2 טונות טופל באופן מצוין במסלול בזכות מתלי האוויר, וההנעה הכפולה עזרה להוריד את 400 כוחות הסוס לאספלט. לכאורה, לאור נתוני המשקל, המחיר וקהל היעד- אין לI-pace מה לחפש על המסלול, אך הרכב המרשים הזה הצליח לגחך על מאמצינו לאתגר אף את המסלול עצמו: היגואר נדבקה לכביש, נורתה מהפניות במהירות פנטסטית, והגיבה להעברות משקל בזלזול בוטה. יצאנו ממנה מרוגשים וסמוקים, והרבה-הרבה יותר ענווים מבעבר. העתיד נראה ומרגיש מצוין.

רכב נוסף שעמד לטובת משתתפי האירוע היה ה- F-Type. רכב דו מושבי עם מנוע בנפח שני ליטרים אשר בעזרת מגדש טורבו מפיק 300 כוחות סוס המועברים לצמד הגלגלים האחוריים. העיצוב הנפלא והספורטיבי של ה F-Type מקבל ביטוי עם המסלול בדמות ביצועים מצויינים וחיוכים מאוזן לאוזן. ל- F-Type צליל מנוע חזק וממכר הממלא את תא הנוסעים ומשוטי העברת ההילוכים מנצחים על התזמורת הזו. ביטול בקרות חלקי מוסיף אתגר על המסלול, כאשר יציאה תחת גז מהפניות ההדוקות הובילה להחלקות זנב קלות ונשלטות.

בעולם שבו רכבי הפנאי-שטח הם הדבר החם, יגואר נתנו אפשרות להתנסות גם בהם על המסלול. גם ה-E-Pace וגם ה- F-Pace, גילו יכולות דינאמיות מפתיעות במסלול עם זוויות גלגול קלות בלבד יחסית לגובהם וייעודם. שני הרכבים סיפקו הרבה בטחון לנהג מאחורי ההגה גם בבלימות חריפות ובפניות הדוקות. האמת? אחרי שנהגנו עליהם במסלול אנחנו בטוחים שהיכולות שלהם במסלול המרוצים טובות משמעותית מהיכולות בשטח…

נציין כי לכל רכב צוות מדריך נהיגה לטובת שמירה על בטיחות המשתתפים, לימוד טכניקת נהיגה נכונה, לימוד קווי נהיגה נכונים וניצול יכולות היגוארים במלואן על המסלול.

אנו במגזין מוטו מודים לחברת המזרח על ההזמנה לאירוע ומאחלים לה המון הצלחה בשנת 2019.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל