fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טויוטה חושפת קונספט אוטונומי נגיש לנכים

טויוטה חושפת קונספט אוטונומי נגיש לנכים

גיא בן ברק

צילום: יצרן

טויוטה מציגה בתערוכת טוקיו הנפתחת בסוף החודש את I-Ride קונספט לכלי רכב חשמלי קטן המעוצב ומאובזר במיוחד לנכים. כלי רכב כאלה כבר הופיעו (Equal) – אולם זו הפעם הראשונה שענק רכב כמו טויוטה עושה זאת. האיי רייד מסוגל לשאת שני נוסעים/ות ואת כסא הגלגלים, וכולו מיועד להקל, המושבים חשמליים והשליטה עליהם נעשית ממסעד המושב. קונספט I-Ride מסוגל לנוע 150 קילומטר בין טעינות, יעודו לנוע בעיר ולכן הטווח מספק, הרכב אוטונומי לחלוטין אולם עדיין יש אפשרות לנהוג ברכב, וכאן המחשב ידריך את הנהג/ת בכול דבר ועניין.

יתרונו העיקרי של הטויוטה איי רייד הוא בממדיו – בישראל לצערנו אנחנו מכירים היטב רכבי נכים, ואלה ברוב המקרים הם וואנים שהותאמו לצרכי הנכה ולא רכב יעודי שעוצב במקור כנגיש. ממדי כלי הרכב מקשים על הנהג/ת ומן הסתם גם העובדה שאינו מיועד לנכים במקור גורמת קשיים ופשרות. לחלופין האיי רייד של טויוטה קטן בהרבה – אורכו עומד על 2.5 מ' בלבד ורוחבו 1.3 מ' אך לא על חשבון היכולת להיכנס ולצאת.

תגובה אחת ל טויוטה חושפת קונספט אוטונומי נגיש לנכים

  1. מחפש רכב פונקציונלי קטן שאוכל להכנס למושב הנהג עם כסא הגלגלים ומקום נוסף אחד לנוסע. כעת עם רכב גדול מאד, שאינו מקל על חניות בגלל גודלו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל