fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: יונדאי סונטה הייבריד

חדש בישראל: יונדאי סונטה הייבריד

אסף לביא

צילום: יצרן

כלמוביל משיקה את ה-Sonata Hybrid החדשה של יונדאי, מכונית המנהלים בגרסה בטיחותית, חסכונית, מאובזרת ומעוצבת יותר. על העיצוב הספורטיבי של הסונטה אחראי אלברט בירמן, סגן נשיא המחקר והפיתוח של יונדאי, שמביא לראשונה את סגנון הקופה לרכב 4 דלתות של יונדאי. הסונטה החדשה גם מבוססת על פלטפורמה חדשה, עם שלדה חזקה וקלה יותר ובידוד רעשים טוב יותר.

הרבה צעדים עשו ביונדאי צעדים רבים בכדי לגרום לסונטה הגדולה להפוך לרכב חסכוני יותר בגרסה החדשה, טווח נסיעה של כ-1,000 ק"מ ותצרוכת דלק של 18.8 קמ"ל בנסיעה עירונית ו-21.9 קמ"ל בבינעירונית מושגים בזכות מערכת העברת הילוכים אקטיבית שמורידה את זמן ההעברת ההילוך (תיבה אוטומטית) בכ-30%, מערכת Stop&Go, מקדם גרר נמוך עם פתחים אקטיביים בגריל הקדמי שנסגרים בעת הצורך, ספויילר אחורי וגלגלים קלים יותר, הסוללה ממקומת בתחתית הרכב ומסייעת בהורדת מרכז הכובד ובנוסף מפנה מקום בתא הנוסעים.

יחידת ההנעה מורכבת ממנוע G2.0 GDi HEV עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים, הספק של 152 כ"ס ומומנט העומד על 19.2 קג"מ ו מנוע חשמלי עם כ-51 כ"ס, ההספק המשולב עומד על 192 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-37.5 קג"מ ב-1,770 סל"ד, הסונטה מאיצה מ-0 ל-100 ב-9.2 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 193 קמ"ש.

הסונטה הייבריד כוללת את חבילת הבטיחות SmartSense עם 9 כריות אוויר, מערכת לשמירה על נתיב, מערכת בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראת התנגשות חזיתית, זיהוי הולכי רגל, מערכת לניטור ערנות נהג, התרעה ומניעת התנגשות בשטח מת, מניעת תאונה בנסיעה לאחור, מערכת למניעת פתיחה לא בטוחה של דלתות הרכב, בקרת שיוט אדפטיבית, מנגנון זחילה בפקקים, מערכת למניעת שיכחה במושב האחורי, בקרת אחיזה, ABS, סיוע בזינוק בעליה, איתות חירום בבלימה, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערת ESP.

אחד הדברים הבולטים ביותר בעיצוב החדש של הסונטה הוא פס הלדים שנמשך מהפנס אל פס כרום העוטף את רכב, צורת הקופה 4 דלתות מחמיאה לרכב ובכלל, נראה שמחלקת העיצוב של יונדאי קפצה מדרגה משמעותית, זהו ללא ספק אחד מהרכבים היפים בקטגוריה.

בתוך הרכב ניצבים שני מסכים, אחד מול הנהג המשמש לוח מחוונים (בגרסת ה-Limited בגודל 12.3″) והשני מסך מגע בגודל 8במרכז הרכב לשליטה במערכת המולטימדיה והניווט, מערכת המולטימדיה כוללת Apple CarPlay ו-Android Auto, קישוריות בלוטוס ומצלמת רוורס. מערכת הסאונד פותחה בשיתוף מהנדסי יונדאי ו-Bose, בעלת 12 רמקולים סראונד והגברת ווליום בהתאם למהירות. בנוסף, לרכב מערכת בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לספסל האחורי, הגה וריפודי עור, תצוגה על גבי השמשה, שליטה על מערכת השמע מההגה, מפתח חכם, בורר מצבי נהיגה, תאורת LED עוקבת פניה, מראה פנימית מתכהה, וילונות בדלתות מאחור,  פתיחה חכמה לתא מטען, טעינה אלחוטית לנייד, חיישן גשם, חיישן אורות, חיישני רוורס מקוריים, חימום מושבים קדמי ואחורי, חימום הגה ותאורת אווירה בפנים הרכב.

אורכה של הסונטה 4,900 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,445 מ"מ ומרווח הסרנים עומד על 2840 מ"מ. לסונטה מרווח גחון של 135 מ"מ, מרווח רגליים במושבים הקדמיים 1,170 מ"מ, ומאחור מרווח הרגליים 885 מ"מ, נפח תא המטען 510 ליטר וחישוקי הסגסוגת בקוטר 17″.

גרסת ה-Limited מוסיפה, כאמור, לוח מכוונים בגודל 12.3″, כיוונון חשמלי למושב הנוסע מקדימה, זיכרונות למושב הנהג, מושבים קדמיים מאווררים, גג פנורמי ומערכת מצלמות היקפיות, גם נוספות מערכת להתרעה ומניעה של התנגשות ומערך מצלמות היקפיות, הצגת צילום השטח המת על לוח השעונים בהפעלת איתות.

היבואנית כלמוביל מוכרת את הסונטה עם אחריות ל-5 שנים או 100,000 ק"מ ו-7 שנים או 150,000 ק"מ על מערכת הנעה ההיברידית. בנוסף, מציעה היבואנית מסלול ליסינג פרטי עם מקדמה של 12,000 ₪ ותשלום חודשי של 2,308 ₪ ל-36 חודשים. המסלול כולל 3 טיפולים ראשונים ורישופ בעלות פרטית על הרכב.

רמת אבזור מחיר
Hyundai Sonata Hybrid – Premium 181,900 ₪
Hyundai Sonata Hybrid – Limited 195,900 ₪

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובה אחת ל חדש בישראל: יונדאי סונטה הייבריד

  1. לגבי "בנוסף, מציעה היבואנית מסלול ליסינג פרטי עם מקדמה של 12,000 ₪ ותשלום חודשי של 2,308 ₪ ל-36 חודשים", יש עוד להשלים את "הקצת החסר" בסוף התקופה לפני שעוברת בעלות לפרטי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל