fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

ה”Velar” ריינג'-רובר בישראל

ה”Velar” ריינג'-רובר בישראל

 כתבה: קטי זולוטריוב     צילום: יח"צ

הריינג'-רובר VELAR החדש הושק שבוע שעבר. פגשנו ברכב כביש פנאי- מעוצב בקפידה ושזור בשלל גדג'טים שיעשו את החיים שלכם קלים (ויפים יותר). מוצע כעט ב-6 סוגי מנועים ו-4 רמות גימור, חושבים שתצליחו להחליט?
כשהיצרן רוקם לעצמו סגמנט חדש, ממש בין הריינג'-רובר איווק הפופולארי לבין הריינג'-רובר ספורט היוקרתי, נכנס לו באלגנטיות הוולאר. המטרה- פנאי, לא מאיים, אבל גדול מספיק למי שהאיווק כבר נראה לו קטן, והכי חשוב – מעוצב בטעם מוקפד, בעל מעטפת טכנולוגית אך לא מעמיס על הנהג. לנד-רובר מבטיחים להציע לכם את טווח העיצוב הגבוה בסגמנט וכן הקפדה גבוהה על חומרי גלם.
השם Velar מגיע מהשם המיתולוגי שניתן לריינג'-רובר הראשון, טרם השקתו בשנות ה- 60, ע"מ לשמור בסוד על המותג החדש, מכאן בלטינית המילה Velar פירושה "להסתיר". רומנטי.

 

עיצוב חדש ומידות חדשות
לצד העיצוב הבריטי המוקפד והמרשים הוולאר מגיע בגודל חדש- 4.8 מ' אורך (קטן ב5 ס"מ בלבד מהריינג'-רובר ספורט), ברוחב של 2.14 מ' ובגובה של כ1.7 מ'- נמוך יחסית למה שהכרנו עד כה, אבל מיועד לכביש, כבר אמרנו? לנד-רובר הצהירו והתכוונו לכך- רכב פנאי עם יכולות כביש ספורטיביות, כמעט בגודל של הריינג'-רובר ספורט אך לא מאיים כמוהו.

לפנק, לפנק, לפנק
הוולאר, בכל רמות העיצוב , מצויד בגג פנורמי נפתח, תאורת LED פנימית וחיצונית חכמה למניעת סנוור, הנעה Key Less עם צמיד חכם המנטרל לחלוטין את המפתח (גם אם נמצא בתוך הרכב) , ידיות חכמות בטכנולוגיית Flus Door (הן אפילו ידעו לשבור בעדינות שכבת קרח שעלולה להצטבר על הידית ולמנוע את פתיחתה!) , לוח שעונים וירטואלי (נועד להוריד עומס מהנהג) וכן מערכת Touch Pro המבוססת על שני מסכי מגע 10" ממנה תתפעלו את כל מערכות הרכב.
מבחינת מערכות בטיחות- החל מרמת הגימור הבסיסית ביותר מותקנת מערכת בלימה אוטומטית AEB, מערכת התראת סטייה מנתיב, מצלמות רוורס וחיישני חנייה אחוריים. מערכות נוספות מוצעות לרמות האבזור הגבוהות יותר- קריאת תמרורים, בקרת עייפות נהג, בקרת שמירת נתיב וניווט בפקק, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת חניה אוטומטית במקביל ועוד.

 

ארבע רמות גימור
הוולאר מגיעה בשני דגמי שונים: Velar ו- Velar R-Dynamic, ב4 רמות גימור- Velar, S, SE ו- HSE.
כאשר R-Dynamic הינו תופסת לרמות הגימור הקיימות של חבילת עיצוב חיצוני, הגה בציפוי עור עם נגיעות כרום, ספי כניסה מעוצבים, מנופי העברת הילוכים בצבע כרום וחישוקים מעוצבים לכל דגם .

שישה מנועים 2.0 בהספק של 180-380 כ"ס
כל דגמי הוולאר בעלי מערכת IDD המבצעת חלוקת מומנט אופטימלית בין הסרנים, הרכב שולט בהנעה בכל גלגל בנפרד, לנהג יכולת לבצע התאמה אישית של צורת נהיגתו לרכב וכן כלל הרמות מאובזרות במתלים עם בולמים אדפטיביים.
לוואלאר שלושה מנועי דיזל טורבו: שני ליטר 4 צילנדרים מסדרת אינגניום עם הספקים של 180, 240 ו- 3 ליטר v6 300 כ"ס, וכעט גם 3 מנועי בנזין, 2 ליטר אינגניום 4 צילנדרים בעלי 249, 300 כ"ס. בנוסף מנוע 3 ליטר v6 s/c עם 380 כ"ס.

היבואן מדגיש ההתמקדות היא על תפירה אישית של הרכב לכל לקוח, כך שמכל מה שצוין לעיל תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם. נכון לפתיחת ההשקה בוצעו כבר 10 הזמנות, כרגע במלאי ניתן להזמין את הדגמים ב- 240 ו-250 כ"ס, וכל יתר הדגמים בהמתנה של כ-5 חודשים.

מבחן דרכים לוולאר בקרוב כאן באתר מוטו דוגרי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל