fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

בשיא הגובה: ב.מ.וו סדרה 8 בישראל, החל מ-1,250,000 ש"ח

בשיא הגובה: ב.מ.וו סדרה 8 בישראל, החל מ-1,250,000 ש"ח

אריק רוזנבלום

צילום: יצרן, אריק רוזנבלום

חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, השיקה היום את ב.מ.וו סדרה 8 החדשה בתצורת הקופה.

היא לא עשתה את זה בגן אירועים, כמקובל בענף, גם לא במסלול מרוצים – למרות שכבר יש לנו כאלה כאן וכבר נעשו השקות גם שם, את הצגת הסדרה החדשה – זו בעלת העיצוב הכל-כך חדשני ואווירודינמי שמטוסי קרב ומעבורות חלל הולכים להתבייש רגע בפינה לידה – בוחרת יבואנית המותג הבווארי לקיים במרומים – אומרים שהשמיים הם הגבול ושהם אינסופיים; אז אומרים… דלק מוטורס בהחלט הלכה כאן את מלוא 'המייל הנוסף' ומהזמנה עלומה לחניון החברה, עבור דרך דיילת ייצוגית המגישה לכל משתתף קסדת בניין ועליה לוגו החברה עם הספרה 8 – מהחניון אוספים אותנו עם רכב שחור חלונות – כשהמטרה החשאית מתגלה כאתר הבנייה של המרכז החדש של דלק מוטורס – ממש מעל לאיילון השוקק חיים ותנועה 24/7. זה לא נגמר שם – מעלית ברזל, פתוחה לאוויר הבוקר הצונן, מעלה אותנו בקבוצות אל הקומה ה-15; הנוף הנשקף מגלה את כל גוש דן, מן הפארק ועד לים. הקומה עומדת עדיין בבניה (ולכן ציוד המגן, חשבתם שסתם עבדו עלינו?), אבל במרכזה בולטת צדודית של רכב יוקרה – מכוסה לוט כהה מבד קטיפה מבריק. רעש תיפוף מתבקש ומנוע חשמלי קטן מושך בכבל ההפעלה – כדי להסיר את הלוט מעל אחת מיצירות הפלא המוטורי שיש לעולם הרכב להציע.

 

כמה עולה?

נתחיל מהסוף! המחיר  – 850 קופה 'אלגנט' – 1,250,000 שקלים,  850 קופה 'קרבון אדישן' – 1,300,000 שקלים בלבד – עלות כשל דירה מרוחקת מהעיר הגדולה, אבל אל ייאוש, מנהל מותג ב.מ.וו של היבואנית 'דלק מוטורס' סיפר שכמה עשרות לקוחות כבר הזמינו את הרכב ושהיעד הינו מכירת 50 רכבים כאלו בשנת 2019, – הרמנו גבה; היא מתחברת לקהל הלקוחות כדוגמת פורשה 911 , אסטון מרטין,  מרצדס S קלאס קופה ועוד, מפרגנים? גם אנחנו!

 

כמה כח?

בתחילה תוצע כאן הקופה היוקרתית רק בגרסת ה-850 X-דרייב, המצוידת במנוע ה-4.4 ליטרים, כפול המגדשים, המייצר 530 כ"ס ו-76.5 קג"מ, עם הנעה כפולה וגיר אוטומטי בעל 8 הילוכים, בולמים נשלטים אלקטרונית (ללא קפיצי אוויר), היגוי אחורי ודיפרנציאל 'M' מוגבל החלקה. מעמידה ל-100 קמ"ש יקח לכם רק 3.7 שניות להגיע והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. היצרן מצהיר על צריכת דלק של 12 ק"מ לליטר.

כמה גדולה?

אורכה של ה-8 החדשה, המחליפה של ה-6 קופה היוצאת, עומד על 485 ס"מ (מעט קצרה), רוחבה 190.2 ס"מ, גובהה  134.5 ס"מ, אורכו של בסיס הגלגלים הוא 282.2 ס"מ, המשקל העצמי עומד על 1,965 ק"ג, נפח תא המטען כ- 420 ליטרים וחישוקי 20 אינץ' עם צמיגי אל-תקר במידה 245/35 מלפנים ו-275/30 מאחור.

 

כמה פיצ'פקס?

הבימר מצויידת בטירוף, לצד ים של טכנולוגיה, מפתח חכם הכולל צג מגע, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך 10.25 אינץ' ולוח מחוונים וירטואלי, תאורה אדפטיבית עם שילוב לייזר ולד, סגירת וואקום לדלתות, מנגנון חשמלי לפתיחת דלת תא המטען, מערך מצלמות היקפי, מערכת שמע מבית באוור אנד ווילקינס, עם 10 רמקולים בהספק של 1400 וואט, כוונון חשמלי להגה ולמושבים; כולל חימום ואוורור ועוד ועוד. לאוהבי הקרבון תוצע רמת גימור עם נגיעות קוסמטיות כמו גג מסיבי פחמן, מראות מסיבי פחמן, ג'אנטים בהתאם וחלקי דיפון מאלומיניום, ועוד ועוד ועוד.  

כמה בטוחה?

בתחום הבטיחות כוללת ה-8 החדשה בלימת חירום אוטונומית היודעת לזהות גם הולכי רגל, בלימה אוטונומית כולל נסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב – עם שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, מערכת חמיקה מתאונת צד ועוד.

ברשימת עזרי הניהוג ניתן לפגוש בדיפרנציאל אחורי עם נעילה אלקטרונית, היגוי לגלגלים האחוריים, מתלים אדפטיביים ועוד.

 

וכמעט באותה נשימה – גם הגרסה הפתוחה שנחשפה בתערוכת לוס אנג'לס, בחודש הקודם, תנחת גם היא פה – ברבעון השני של שנת 2019.

גרסת ה-840, הגראן קופה (4 דלתות) וה-M8 ה-"חלומית" צפויות 'לעשות עליה' גם הן, לקראת אוקטובר 2019.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל