fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אופל עוברת לקבוצת לובינסקי

אופל עוברת לקבוצת לובינסקי

אסף לביא

צילום: בני דויטש

כחלק מתוכנית היצרן לאיחוד מותגי ה-PSA יועבר זיכיון היבוא של רכבי אופל מחברת י.ש.ר מקבוצת שלמה, שמשווקת בשמונה השנים האחרונות את המותג, לקבוצת לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו, סיטרואן ו-DS מקבוצת PSA, כל זאת נעשה בשיתוף פעולה בין היצרן לשתי היבואניות. כל התהליך ערך שנה שלמה ויושלם ב-1 במרץ 2019, בכפוף לאישור הגופים הרגולטוריים, אז יושק באופן רשמי מותג אופל תחת קבוצת לובינסקי. אולם התצוגה המרכזי של אופל ישכון במתחם לובינסקי בשורק, לצד אולמות פיג'ו, סיטרואן ו-MG.

ההסכם נחתם לאחר שבספטמבר האחרון הציגה היצרנית אסטרטגיה חדשה, כשאחת ממטרותיה העיקריות היא צמצום עלויות תפעוליות ומקסום הסינרגיה הארגונית בין מותגי הקבוצה. בכנס שהתקיים ברוסלסהיים, גרמניה בספטמבר 2018 הודיע נשיא הקבוצה, מר קארלוס טבארס, כי רק בזכות חיבור כזה יוכל קונצרן PSA לעמוד בתנאי השוק ההולכים ומשתנים.

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה: "מדובר בתזמון מושלם מאחר וקבוצת שלמה החלה ביישום אסטרטגיה חדשה לקבוצה בה היא מתמקדת בעולם השירותים ולא בעולם המוצרים. מאמין שבשנים הקרובות מודל הבעלות הפרטית של רכבים ישתנה לחלוטין".

דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי: "אנחנו שמחים לאחד את כלל מותגי PSA תחת קורת גג מקצועית אחת שתאפשר סינרגיה איכותית הן בהיבט המכירה והן בהיבט השירות, צוותי לובינסקי ידאגו להמשיך ולשפר את רמת השירות הגבוהה ומגוון המוצרים ללקוחות אופל כפי שנעשה על ידי ש.י.ר עד היום".

תגובה אחת ל אופל עוברת לקבוצת לובינסקי

  1. זה כבר קרה להם עם סקודה. דקה אחרי שפולקסוואגן רכשו את המותג והחל עידן חדש , הם איבדו את הנציגות
    גם כאן , עבדו קשה בנו את המותג מחדש בארץ ולקחו להם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל