fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אונ' בן-גוריון ומרצדס בנץ משיקים את 'מאה המיליון הבאים'

אונ' בן-גוריון ומרצדס בנץ משיקים את 'מאה המיליון הבאים'

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יח"צ

זירת ה-Challenge של מרכז בנג'יס ליזמות וחדשנות בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שהושקה השבוע, היא פלטפורמה לחדשנות המאפשרת לסטודנטים חיבור לעולם היישומי. כמו כן, היא מאפשרת לארגונים גלובליים להציג את האתגרים שעמם הם מתמודדים. זו גם אפשרות להיחשף לכיווני חשיבה חדשים ויצירתיים של סטודנטים ממגוון תחומי לימוד ומרקעים שונים.

במסגרת ה-Challenge, חברת מרצדס-בנץ תאתגר את משתתפי התחרות ביעד: '100 המיליון הבאים'. משתתפי האתגר הם שיחליטו באילו 100 מיליון מדובר (למשל: דיגיטציה, חווית נהיגה, כמות לקוחות, שעות טעינה חשמלית, היקפי נסיעות אוטונומיות וכד'). התחרות פתוחה לסטודנטים בכל תחומי הלימוד, ממוסדות אקדמיים בכל רחבי הארץ.

מנהל מרכז בנג'יס , יוסי שביט: "בעולם עשיר בידע, קשה להניח שלאדם אחד, למרכז מחקר אחד או אפילו לחברה גלובלית בין-לאומית, יהיה מכלול הפתרונות לכל האתגרים שעמם מתמודד תאגיד. לעיתים, המקור לפתרון הוא הלקוח ולעיתים אלו האסטרטגיות הניהוליות, ולא אחת, המקור לפתרון הוא נקודת מבט רעננה וחיצונית לארגון. על עקרון זה מבוססת זירת ה-Challenge".

לדבריו של שביט, בכל מחזור של התחרות ארגון אחר יציג אתגר, פריטי מידע מגוונים וכלי סיוע שונים. במסגרת האתגר, כל סטודנט, ללא קשר לשיוך פקולטי או מוסדי, ינסה לפתור את האתגר. בדרך זו נהנים הסטודנטים מהתמודדות באופן מעשי עם אתגרים מהשטח, מה שעשוי להקנות להם ידע, כלים והתנסות חשובה לעתיד. "חברת מרצדס חנכה לאחרונה מרכז מחקר ופיתוח בישראל ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב גאה להיות בין הראשונים לשתף פעולה עם הקונצרן הגלובלי", הוסיף שביט.

אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז הפיתוח של מרצדס בנץ בישראל, אשר חנכה לאחרונה מרכז מחקר ופיתוח פה בארץ, מציין כי מדובר בשיתוף פעולה שיעודד רעיונות חדשים ופורצי דרך אשר יאפשרו קשר בלתי אמצעי בין המותג ללקוחות החברה. אנו נבחן שילוב רעיונות אלה בטכנולוגיות ובמודלים העסקיים העתידיים. עוד מציין מאייר, כי שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון הינו חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של הקונצרן, שתכליתה יצירת אקו-סיסטם של רעיונות חדשנים ויצירתיים, שיכולים להשתלב במוצרים ובטכנולוגיות בשווקים הבינלאומיים העתידיים.

קונצרן דיימלר, באמצעות מרצדס בנץ, מפעיל 25 מרכזי מחקר ופיתוח גלובליים. אלו פועלים בסינרגיה ומזינים ידע נצבר של מוצרים ושירותים חדשים, טכנולוגיות וחידושים שישפיעו על עתיד כלי הרכב והרגלי הנהיגה. מרכז הפיתוח שנחנך לאחרונה בישראל, מצטרף לרשת הגלובלית של דיימלר שמרכזיה המובילים ממוקמים בגרמניה, קליפורניה, הודו וסין ומעסיקים למעלה מ-16,000 עובדים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל