fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פולקסווגן מתכוננת לייצור חשמלי המוני

פולקסווגן מתכוננת לייצור חשמלי המוני

אביעד רייס

צילום: יצרן

קבוצת פולקסווגן תרכוש בקרוב 20% שליטה בחברת Guoxuan הסינית שמייצרת סוללות לכלי רכב חשמליים. הרכישה סוכמה כבר כנראה בין שתי החברות, ועתה מחכים לאישור הסופי מהרגולוציה הסינית. החברה הסינית מוערכת בשווי שוק של כ-2.8 מיליארד דולר, כך ש-20% ממנה שווים כ-560 מיליון דולר. 

ה-ID.3 – גולף חשמלית עם טווח של 550 ק"מ

בקבוצת פולקסווגן כבר הודיעו לא מזמן שהתוכנית שלהם היא לייצר כ-28 מיליון רכבים חשמליים עד שנת 2028, כשבשנת 2025 פסי הייצור של רכבים אלו אמורים לעבוד בתפוקה של 3 מיליון רכבים לשנה. מתוך ה-3 מיליון האלו, לא פחות מ-1.5 מיליון רכבים אמורים להימכר בסין בלבד – רכבים שייצורם יהיה בעיר חפיי, שם ממוקמת חברת Guoxuan ושם נמצאים גם המפעלים בהם בונה פולקסווגן רכבים בשיתוף פעולה עם יצרנית הרכבים הסינית JAC MOTOR.

ההצהרות של פולקסווגן על כמויות כלי הרכב החשמליים שהיא מתכוונת לייצור מסתדרות טוב עם המידע על הרכישה המתקרבת, כאשר יותר ויותר יצרניות רכב גדולות מנסות לשים את ידיהן על חברות דוגמת Guoxuan, מה שיבטיח למותגים הגדולים אספקה של רכיבים חשמליים חיוניים כאשר אלו הופכים להיות משאב מבוקש ממש כמו נפט גולמי שמשמש לייצור דלקים למנועי בעירה פנימית. העולם משתנה לנגד עינינו. 

ה-VW ID Buzz, ה-Bus המיתולוגי בגרסה חשמלית

הרכישה של מניות גדולות ולמעשה סוג של שותפות ב-Guoxuan, תבטיח לפולקסווגן לא רק אספקה מובטחת של סוללות, אלא גם את האפשרות לקבל אותן במחיר זול יותר ובכך לצמצם את עלויות הרכבים – מהלך חכם כשאתה מתכנן למכור מיליוני כלי רכב חשמליים בתוך זמן לא ארוך במיוחד. 

משתי החברות עדיין לא התקבל אישור רשמי בדבר העסקה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל