fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

פולסטאר מציגה: ספורטיבית היברידית ראשונה תחת שמה

פולסטאר מציגה: ספורטיבית היברידית ראשונה תחת שמה

גיא בן ברק

צילום: יצרן

כבר לא רק וולבו – פולסטאר מציגה טורינג סופר ספורטיבית היברידית לראשונה תחת שמה

שבדית חדשה ומתפרצת לזינוק אפילו מהתמונה, יעוד טורינג סופר ספורט דו מושבית GT כיאה ליצרן פולסטאר המהווה את חטיבת המירוצים של ענק המכוניות השבדי וולבו ומתמחה במירוצי סופר טורינג, פולסטאר השקיעה במכונית הזו מעל ומעבר ומציעה חדשנות טכנולוגית ושיווקית, גם מאחר וזו המכונית הראשונה שתימכר תחת שמה של פולסטאר בשם פולסטאר1. עד החדשה היום ומאז החלה את דרכה כסדנת פלאש בשבדיה בשנת 1996, פולסטאר עסקה אך ורק בשיפור מכוניות וולבו לצרכי מירוצים והפולסטאר1 החדשה היא כאמור הראשונה העצמאית תחת שמה.

ההנעה באמצעות מנוע בנזין קדמי אימתני, שני מנועים חשמליים על הציר האחורי עם שליטה ממוחשבת נפרדת של כול מנוע על גלגל לחלוקה מיטבית של הכוח בהתאם לאחיזה ולקצב ההתקדמות, על חשמל בלבד הטווח של הרכב עומד על 150 קילומטר וזה הגבוה למכונית היברידית. הספק המנועים עד 600 כוח סוס ומומנט מרבי של 100 קג"מ…
למרות שהפולסטאר1 מבוססת על שלדת וולבו סקלבל, הרי שהפולסטאר1 מציעה איכויות וחומרים וטכנולוגיות מתקדמות לאין ערוך, שלדת קרבון פייבר מנמיכה את מרכז הכובד, מקשיחה העמידות לעומסים ומורידה את המשקל, המיתלים מתוצרת אוהלינס השבדית כמובן, חשמליים ונשלטים על ידי מחשב ניהול הרכב.

ייצור הפולסטאר1 יתבצע בסין במפעל חדש ענק שמקימים השבדים בשותפות מקומית בו ייוצרו ב-2019 גם מכוניות וולבו מהדור החדש והחשמלי לגמרי, הקרבה של מהנדסי פולסטאר תבטיח כי הוולבו יהיו גם ספורטיביות כדי לעמוד מול הטסלה מודל 3 ומתחרים חשמליים נוספים. בתכנית העצמאית של פולסטאר גם מכונית חשמלית לגמרי ובהמשך SUV.
לוח הזמנים המוצהר על ידי פולסטאר להזמנת המכונית הוא פתיחת הרשמה און ליין ביום 17.10 כלומר ממש היום, בסוכנויות וולבו נבחרות ברחבי העולם ניתן יהיה לראות את הפולסטאר1, מחיר מוצהר לא פורסם אולם הם נותנים תנאי תשלום ייחודיים של אפס מקדמה… פריסה של תשלומים לשנתיים או שלוש, המחיר כולל הבטחה של קנייה בחזרה כמו גם איסוף מהבית לטיפולים, עם אפשרות לקחת מכונית אחרת של פולסטאר בינתיים. הכניסה והנעילה של הרכב יהיו באמצעות הטלפון הנייד מה שיאפשר שיתוף של מספר נהגים.

גלריה

תגובה אחת ל פולסטאר מציגה: ספורטיבית היברידית ראשונה תחת שמה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל