fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

כלמוביל משיקה: דגמי הספרינטר החדשים

כלמוביל משיקה: דגמי הספרינטר החדשים

מערכת מוטו

צילום: גדי סיארה

את הדגמים השונים של פלטפורמת הספרינטר של מרצדס רואים על הכבישים, בתחום המסחרי ובתחום הסעות ההמונים כאחד, יותר מאשר את אלו של המתחרים. שילוב של ביצועים, נוחות ואמינות שכבר הפכה לאבן דרך בתעשיית הרכב העולמית.

כדי לענות על הביקוש הגדול בקטגוריות השונות, משיקה כעת קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים של חברת כלמוביל מתחם ייעודי לפלטפורמה, באזור התעשייה החדש של ראשון לציון.
בנוסף לאפשרות להתרשם ולחוות את מכלול האפשרויות והפתרונות שמציע הספרינטר החדש, יציע המתחם גם הדרכות והכשרות מקצועיות וכן אפשרות למסירת הרכבים במתחם.

צילום: יצרן

הספרינטר החדש מוצע ב-7 סדרות דגם ועשרות תצורות שונות, שפע של מערכות ובקרות מקוריות: מערכת עזר לרוחות צד, מערכת לניטור ערנות הנהג, גלגל הגה רב תפקודי – חדש לעומת דגמים הקודמים עם שפע אפשרויות, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת בלימה אקטיבית, מערכת סיוע בשמירת הנתיב – שהפכה להיות אקטיבית, מערכת לניטור שטחים מתים, אפשרות להנעה אחורית כפולה או רגילה וכן אפשרות להנעה קדמית, הנעה ללא מפתח, מושב נהג ארגונומי, חבילה אקוסטית להסעת נוסעים נוחה ואלגנטית יותר, מערכת CONNECTED; רדיו אינטרנטי וויז וכיוב', משטח עם שקעי טעינה בחזית הדשבורד ואפילו סף הטענה נמוך בדגמי ההנעה הקדמית.

בנוסף, מאפשרת כלמוביל, לראשונה בדגמי המיניבוס, גרסאות מרכב מקומיות וגם אירופאיות עם טווח מחירים גמיש לטובת הגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוח גם בסגמנט זה.

צילום: יצרן
צילום: יצרן

ועוד גולת כותרת אחת: חבילת ה-Pro הכוללת מגוון שירותים ומוצרים כגון ליסינג תפעולי מבית כלמוביל הובלה והיסעים ואפשרות לאחריות מורחבת עד 3 או 4 שנים.

מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון) וכבר לפני ההשקה הרשמית נמכרו בישראל למעלה מ-700 מדגמי ספרינטר החדש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל