fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

יונדאי משיקה את Venue וה-Kona ההיברידית

יונדאי משיקה את Venue וה-Kona ההיברידית

אסף לביא

צילום: יצרן, אריק רוזנבלום

כלמוביל השיקה אתמול במסיבת עיתונאים את ה-Kona ההיברידית ואת ה-Venue, שני מצטרפים חדשים לליין ה-SUV שמציע מותג יונדאי. עוד חשפו שבהמשך השנה יגיעו לישראל שני דגמים נוספים, הסונטה ההיברידית החדשה (והמהממת, יש לציין) והפאליסייד, המחליף של הסנטה פה במידה XXL עם מנוע V6 וכמעט 300 כ"ס.

הקונה ההיברידי מגיע לישראל בשתי רמות גימור – Premium ו-Prestige, שעולות 139,900 ₪ ו-142,900 ₪ בהתאמה, שתיהן עם יחידת הנעה המורכבת ממנוע 1.6 ליטר עם 105 כ"ס ומנוע חשמלי בעל 43.5 כ"ס, המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שני מצמדים. הקונה היבריד מאובזר במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "7, מערכת Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית Bluetooth, מצלמה אחורית מקורית, בקרת שיוט, משוטים (או פלדים, או פלפ-לפף אם תרצו) להעברת הילוכים מההגה, פנסי ערפל, שמשות אחוריות כהות, תאורת יום DRL מסוג LED וחישוקי "16. רמת הגימור Prestige מוסיפה גם התנעה ללא מפתח, תאורת LED מאחור, חיישני חניה אחוריים מקוריים ומערכת התראה על רכב חוצה בשטח המת ומאחור.

הצד הבטיחותי כולל בשתי הרמות מערכת בלימה אוטונומית, התראה במצבי סיכון, זיהוי הולכי רגל, מערכת שמירה על נתיב, התרעה על עירנות הנהג, 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת סיוע לזינוק בעליה, איתות בלימת חירום, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכת אלקטרונית לחלוקת כוח בלימה.

ה-Venue הוא SUV קטן שמיועד לפלח האוכלוסיה הצעיר עם תג מחיר נמוך ושלוש רמות גימור – Inspire הבסיסית, Premium ו-Supreme שיעלו 109,900 ₪, 117,900 ₪ ו-122,900 ₪ בהתאמה. ה-Venue הוא הרכב הראשון של יונדאי בקטגוריה של ה-SUV הקטנים ותוכנן לשוק האמריקאי שדורש רכב חסכוני, מאובזר ונוח עם מראה של ג'יפון.

המנוע של ה-Venue מותקן גם באלנטרה, 1.6 ליטר עם הזרקה כפולה, תזמון שסתומים משתנה ועוד מערכות מתקדמות שמפיק 123 כ"ס, הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה. ה-Venue מעוצב באופן לא שגרתי, You Love It Or Hate It, עיצוב מוחצן וצעד אמיץ של יונדאי שגם משווקת אותו ב-19 שילובי צבעים אפשריים עם צביעה בשני גוונים ופסי קישוט בדלתות והכנפיים. בפנים תמצאו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "8, מערכות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שליטה על השמע מההגה, 6 מצבי נהיגה בגרסת הבסיס, בפרימיום תמצאו גם מערכת בקרת אקלים, תאורת LED, תאורת עזר בפניה, בקרת שיוט וגלגלי "17, כשהסופרים היוקרתית כוללת גם מראות וגג בצבע שונה, פסי קישוט וריפוד משולב עור ובד.

גם רשימת האבזור הבטיחותי ארוכה וכוללת 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון והתראה על סטיה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית והתרעה על עירנות הנהג, התראה על נסיעת הרכב מקדימה, מערכת בקרת משיכה, מערכת סיוע בעליה, ABS ואיתות בלימת חירום.

כלמוביל מציע ליסינג פרטי במסגרתו הקונה היבריד יעלה החל מ-1,776 ₪ ל-36 חודשים עם מקדמה של 9,900 ₪ ויכלול 3  טיפולים ראשונים ללא עלות ורישום הרכב בבעלות פרטית, ה-Venue יחל ב-1,460 ₪ ל-36 חודשים עם מקדמה של 8,900 ₪ עם אותם התנאים.

בנוסף מחירו של ה-i20 ברמת הגימור אינטנס יהיה 87,900 ₪ לזמן מוגבל במקום 95,900 ₪.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל