fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

חדש בישראל: רכב חשמלי עירוני עם רישוי כביש

חדש בישראל: רכב חשמלי עירוני עם רישוי כביש

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

חברת יו.די.אס אינטרנשיונל, יבואנית רכבי Sunshine מודיעה על תחילת השיווק של דגם ה-High Speed – רכב חשמלי עם מהירות מירבית של עד 80 קמ״ש שמיועד לנסיעה עירונית. הרכב החשמלי הזעיר מיוצר בסין והוא בעל טווח נסיעה של עד 120 ק״מ, ועם אפשרות לטעינה בשקע ביתי רגיל. ב-High Speed מקום לשני אנשים (נהג+נוסע).

פנים הרכב לא חוסך באבזור: מערכת מיזוג אוויר מקורית, חלונות חשמליים, מראות מתכווננות חשמלית, מצלמה וחיישנים לנסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך תצוגה ״9, חיבור לסמארטפון וכבל USB ועוד. הנעת הרכב מתבצעת בלחיצת כפתור ונפח תא המטען עומד על 400 ליטרים. בחוץ ניתן למצוא חישוקי אלומיניום, פנסי LED כולל תאורת יום ועוד.
הרכב החשמלי החדש יהיה מיועד ללקוחות פרטיים ולשוק המוסדי כמו גם חברות שליחויות, שם מדווחת היבואנית על התעניינות גבוהה במיוחד.

"דגם ה-Sunshine הוא בשורה אמיתית לנהגים בישראל ואנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לעמוד בביקושים", אומר ערן שבתאי, סמנכ"ל השיווק של היבואנית יו.די.אס אינטרנשיונל. "יש לנו תקוות גדולות שהרכב החשמלי יהפוך לסמל של צרכנות נבונה, חיסכון בדלק, נהיגה בטיחותית ושמירה על הסביבה".

רוכשי הרכב החשמלי יהנו מאגרת רישוי שנתי (טסט) מוזלת בסכום של 44 שקלים בלבד. בנוסף מדווחים בחברה כי צפוי להגיע לארץ דגם נוסף – עם מהירות מקסימלית של 50 קמ"ש ומפרט אבזור זהה ומחירו יעמוד על החל מ-46 אלף שקלים. הנהיגה ברכב החשמלי מחייבת רישיון נהיגה מדרגה B (רכב פרטי), ביטוח חובה ומעבר מבחן רישוי שנתי (טסט).

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל