fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: מיצובישי טרייטון 2020

חדש בישראל: מיצובישי טרייטון 2020

מערכת מוטו

צילום: יצרן

קבוצת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, משיקה בישראל את הטרייטון החדש שמגיע ארצה בסדרה הכוללת חמש גרסאות. השינוי הבולט ביותר בדגם החדש הוא כמובן מתיחת הפנים שעבר, ובמיצובישי טוענים שהמראה החדש תורם גם לשיפור בידוד הרעשים וצריכת הדלק. מכסה המנוע גבוה יותר ויחידת התאורה הקדמית עוצבה מחדש לחלוטין. 

מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר מציע הספק מירבי של 150 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, ומשודך לתיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. גרסאות ה-Dakar וה-Dakar SE מצוידות בהנעה כפולה עם אפשרות לבחירה בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש או הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש. 

בגזרת מערכות הבטיחות יש 7 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מערכת לבקרת יציבות לנגרר ועוד. בגרסת ה-Dakar מתווספות גם בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, התראה על סטיה מנתיב ועוד. בגרסת ה-Dakar SE מתווספות מערכות לזיהוי כלי רכב בשטח מת, התראה על תנועה אחורית חוצה, מניעת האצה פתאומית לא רצויה ועוד. 

מיצובישי מייעדת את הטרייטון למשימות עבודה מגוונות, וכך הוא מצויד במשטח אחורי עם כושר העמסה עד 1 טון. היצרנית מצהירה על יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות. 

במערך האבזור מציע הטרייטון בקרת שיוט, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע ומערכת תאורת יום ומדרכי צד. לגרסת ה-Dakar מתווספים גם בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, חישוקי "18, מצלמת רוורס, מערכת מולטימדיה עם מסך "7 ותמיכה באפליקציות ועוד. בגרסת ה-Dakar SE מתווספים מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים ועוד. 

גרסאות ה-Dakar וה-Dakar SE היקרות יותר כוללות בקרת יציבות עם 4 מצבים לבחירה ובקרת ירידה במדרון השומרת ושולטת באופן אוטומטי על מהירות הנהיגה בירידות חזקות. כל גרסאות הטרייטון החדש מגיעות עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.

מחירים:

טרייטון 4X2 INVITE ידני יעלה 198,900 ₪

טרייטון 4X2 INSTYLE יעלה 224,900 ₪ 

טרייטון 4X4 DESERT יעלה 234,900 ₪ 

טרייטון 4X4 DAKAR יעלה 244,900 ₪

טרייטון 4X4 DAKAR SE יעלה 255,900 ₪

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל