fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: מותג הרכבים החשמליים GAC

חדש בישראל: מותג הרכבים החשמליים GAC

מערכת מוטו

צילום: רונן טופלברג

אוריון מוביליטי משיקה בישראל את GAC – מותג רכב חשמלי חדש. הדגם הראשון שמשווק בישראל הוא ה-GE3 שמציע טווח נסיעה של 309 ק"מ והיבואן מציע הבטחה מעניינת – חצי שנה ניסיון עם אפשרות להחזיר בתומה את הרכב. ה-GE3 יעלה כ-140,000 ש"ח – מחיר הכולל עמדת טעינה ביתית של EV-Edge בשווי 4,500 ש"ח וכבל טעינה לשימוש בעמדות טעינה ציבוריות, כ-2,500 מהן פרוסות נכון להיום ברחבי הארץ. 

ה-GE3 נכנס לסגמנט ה-SUV כש-100 הרוכשים הראשונים יוכלו ליהנות מחבילת ה-Power Pack, ובמסגרתה מוצעת תקופת ניסיון של חצי שנה שבסיומה (ובתנאי שלא חלפה שנה ממועד הרכישה) יוכל הרוכש להחזיר את הרכב ולקבל זיכוי לרכישת רכב אחר מדגמי טויוטה או לקסוס, הסכום שיעמוד לזכותו הוא הסכום ששולם בניכוי דמי שימוש חודשיים בסך 2,700 ש"ח ובניכוי עלות עמדת הטעינה בגובה 4,500 ש"ח. עוד בחבילה: התחייבות לטרייד-אין עתידי, טיפולים ללא עלות למשך 3 שנים או עד 45,000 ק"מ.

קבוצת GAC ממוקמת בסין ומייצרת כ-2.5 מיליון רכבים בשנה. החברה הוקמה בשנת 1955 ובחודש ספטמבר האחרון חתמה על הסכם שת"פ עם טויוטה לפיתוח טכנולוגיות ורכבים חדשים. נכון להיום, היבואנית אוריון מוביליטי היא החברה היחידה בישראל שמוכרת רק רכבים חשמליים. אולם התצוגה הראשון של המותג מוקם בימים אלו ברחוב יגאל אלון בתל אביב ול-GAC שני מרכזי שירות – בתל אביב ובחיפה, ובעתיד הקרוב תתרחב הפריסה לערים נוספות. 

באוריון מצהירים כי ה-GE3 מציע חסכון של כ-80% בעלות האנרגיה – שמתורגם לדבריהם לאלפי שקלים בחודש, ומוסרים כי עד סוף השנה יצטרף אל ה-GE3 לפחות עוד דגם אחד. הסוללה בקיבולת של  54.75 קוט"ש עומדת בתקן IP67 ובמבחנים המחמירים ביותר וכוללת ניתוק אוטומטי בעת תאונה. המנוע החשמלי מייצר הספק של כ-117 כ"ס, מומנט של 29.5 קג"מ ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך כ-8.5 שניות. 

מערך הבטיחות של ה-GE3 כוללת 6 כריות אוויר, מצלמה היקפית, חיישני חניה אחוריים ומערכת מובילאיי שמתריעה על אי שמירת מרחק, סכנת התנגשות, סטייה מנתיב ועוד. ה-GE3 מצויד בבלמים מתוצרת בוש ובצמיגים של מישלין וזכה לציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-C-NCAP – ארגון הבטיחות הסיני. 

מבחינת אבזור מציע ה-GE3 של GAC מערכת מולטימדיה בעברית בה הוטמעה אפליקציית WAZE, מושבי עור, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי, חלון גג חשמלי, תאורת LED מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח, משטח הטענה לטלפון הנייד, שקע USB מאחורה ועוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל