fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: ב.מ.וו X1 ו-X3 בגרסת פלאג-אין

חדש בישראל: ב.מ.וו X1 ו-X3 בגרסת פלאג-אין

אסף לביא

צילום: יצרן

דלק מוטורס משיקה את גרסאות הפלאג-אין החדשות לדגמי הקרוסאובר של ב.מ.וו, ה-X1 וה-X3, אליהם תצטרף בקרוב גם X2 בגרסת פלאג-אין, הדגמים ישווקו במהדורות M-Sport בלבד.

ב.מ.וו X1 בגרסת xDrive25e הוא קרוסאובר קומפקטי עם הספק משולב של 220 כ"ס והנעה לארבעת הגלגלים. טווח נסיעה על חשמל בלבד עומד על 57 ק"מ, לאחריהם יכנס לפעולה מנוע טווין טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר שמפיק לבדו 125 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים לגלגלים הקדמיים. המנוע החשמלי מייצר 95 כ"ס ומומנט של 16.8 קג"מ לגלגלים האחוריים. טעינה מלאה של הרכב אורכת זמן של כ-5 שעות בעוד שימוש בעמדת טעינה מקצר את זמן הטעינה לכ-3.2 שעות. האבזור כולל בים היתר מערכת לחניה אוטומטית, דלת תא מטען חשמלית, מושבים חשמליים ומחוממים עם זיכרון, מערכת שמע מבית הרמן קרדון, משטח טעינה אלחוטי, Apple CarPlay ועוד. חבילת M-Sport שמגיעה כסטנדרט כוללת פגושים קדמיים ואחוריים בעיצוב ספורטיבי, חישוקי סגסוגת בקוטר 18″ ומושבי עור עם גימורי עץ.

ב.מ.וו X3 בגרסת xDrive30, גדול ומרווח יותר מה-X1, פופולרי יותר ונחשף לאחרונה גם בגרסה חשמלית לחלוטין בשם iX1. ל-X3 פלאג-אין טווח חשמלי של 52 ק"מ ומנוע טווין טורבו 4 צילינדרים בנפח 2.0 עם 184 כ"ס ותיבת הילוכים האוטומטית בעלת 8 הילוכים, המנוע החשמלי בעל הספק של 109 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 292 כ"ס. זמן הטעינה הביתית עומד על כ-5.9 שעות, בעוד עמדת טעינה תצמצם את זמן הטעינה לכ-3.7 שעות. מערכת הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותעבורה צולבת, סיוע בתמרוני חירום,  בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת עזר לחניה. בפנים לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3″, מסך מגע מרכזי 10″ עם Apple CarPlay. דגמי ה-X3 בגרסאות ההיברידיות יצוידו במהדורת M-Sport בדומה לדגמי X1 המקבילים.

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ו-MINI בדלק מוטורס: "קבוצת BMW מניעה בעקביות את אסטרטגיית החשמול שלה תחת גישת "Power of choice" ומציגה דגמים היברידיים נטענים (פלאג-אין) נוספים, לצד אלו הקיימים, בקטגוריות הפופולאריות ביותר. אנחנו שמחים להגדיל את היצע משפחת הקרוסאוברים ולהציע את המגוון הרחב, המתקדם והמאובזר ביותר של פתרונות היברידיים-נטענים בשוק הפרמיום בישראל".

מחירם של דגמי הפלאג-אין החדשים מתחיל ב-299,000 ₪ ל-X1 ו-399,000 ₪ ל-X3.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

  • תגיות:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל