fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

השקה מקומית: דגמי 2020 של קאן אם

השקה מקומית: דגמי 2020 של קאן אם

אביעד רייס

צילום: אסף רחמים

עופר אבניר, יבואנית קאן-אם משיקה היום (רביעי) בישראל את דגמי המאבריק X3 החדשים ל-2020, כאשר בתפריט, עלייה בהספק לדגמי ה-Turbo RR והשקה של דגם חדש לגמרי.

קאן אם מובילה את סגמנט ה-SBS העולמי בכל מה שקשור להספק המנוע, עם העלייה הנוכחית בהספק ל-195 כ"ס (עלייה של 23 כ"ס מהדגם הקודם) ותוספת מומנט של 1.86 קג"מ, הופכים דגמי הטורבו RR החדשים לרכבי ה-X3 החזקים ביותר אי פעם.

השינויים מקיפים והם ננקטו על מנת לאפשר לכל המכלולים שמסביב למנוע להתמודד בצורה טובה עם העלייה בהספק: מערכת ה-CVT שודרגה, ה-טורבו ומצנן הביניים הוחלפו לעמידים יותר, תיבת האוויר שופרה ויכולת הקירור שופרה, כך גם הבוכנות.

כיול המתלים שופר אף הוא, כדי לשמר את הנוחות והביצועים של ה-X3 גם לאחר העלייה בהספק ובנוסף, מרווח הגחון גדל ל-40.6 ס"מ.

סדרת ה-Turbo RR, עם מנוע ROTAX בנפח 900 סמ"ק המפיק 195 כ"ס, כוללת שלושה דגמים: XRS , XRC וה-MAX XRS, המשפחתי בעל 4 המושבים. שינויים נוספים ניתן למצוא בכלוב הבטיחות המוברג ולא מרותך לכלי, לדברי אנשי החברה – לטובת תחזוקה קלה ומהירה יותר. לוח שעונים דיגיטלי חדש בגודל 7.6 אינץ', צביעות וגרפיקות חדשות, ג'אנטים חדשים עם צמיגים חדשים ברוחב 9 אינץ' מקדימה ו-11 אינץ' מאחור בדגם ה-XRS ו-גלגלים בגודל 15 אינץ' וצמיגים 32 אינץ' בדגם ה-XRC.

לדברי רם עוזיאל, סמנכ"ל עופר אבניר, הביקוש לדגמי הביניים בעלי המנועים האטמוספריים יורד והביקוש לדגמי הטורבו החזקים והיקרים הרבה יותר – רק עולה, בכל העולם וגם כאן, כאשר הלקוח הישראלי רוצה את הכי חזק והכי מהיר שיש – למרות המחיר הגבוה. לקאן-אם מועדון לקוחות גדול, עם מערך פעילויות מכובד ביותר, המרכז סביבו את קהילת השטח של המאבריק.

באירוע נכחו גם לא מעט נהגי מרוצים שנוהגים בדגמי המאבריק השונים במרוצים בארץ ובעולם: צחי כפרי, רז הימן, מור מגידיש ועוד – אלו מספרים כי היכולות המרשימות לא "נופלות" מרכבי מרוצים שנבנו בסדנאות, בסכומים גבוהים הרבה יותר, כך שבעצם אין שום סיבה להשקיע ולבנות, כאשר אפשר לקבל כלי שמגיע מהמפעל מוכן כמעט לחלוטין למרוץ.

דגם ה-X3 DS Turbo R החדש שהוצג באירוע, מתבסס למעשה על מנוע ה-ROTAX בנפח 900 סמ"ק של דגמי 2019, המפיק 172 כ"ס ב-7,250 סל"ד ו-16.8 קג"מ. ב-DS Turbo R שוכנת מערכת מתלים מסוג TTX עם ארבעה חיבורים וזרועות בסגנון "טרופי טראק", המחוברת דרך ארבעה בולמי FOX 2.5 Podium QS3 מתכווננים במלואם, כולל כוונון בשתי מהירויות ספיגה וכוונון החזרה, כמו גם שליטה בסגירת מהלך מתלה, עם מהלך מתלה של 50.8 ס"מ מלפנים ומאחור.

דגמי Maverick X3 2020 מוצעים במחירי השקה מיוחדים, עם חבילת אביזרים מקיפה ומקורית בשווי 25,000 שקלים הכוללת: גג ספורט, חצי חלון מעוצב, מיגון מלא פוליאתילן HMW, השלמת דלתות, ארגז אחורי קשיח, מערכת שמע סופר חדשנית, אינטגרלית וייעודית לרכב שטח מסוג MTX  הכוללת בלוטוס, 800W של עוצמה, רמקולים קדמיים ואחוריים אינטגרליים, סאבוופר והכנה לתקשורת בין הנהג והנוסע ובין הרכב לרכבים אחרים. מראות צד ימין ושמאל מעוצבות בנוסף למראה המרכזית הפנורמית, המסופקת עם הרכב.

2 תגובות ל השקה מקומית: דגמי 2020 של קאן אם

  1. כלים מדהימים. אנחנו ארבעה חברים בני 40 + ואנחנו עדין חולמים על הכלים האלו בלילה. אם זה רק היה במחיר יותר שפוי. אני ורוב חברי לתחביב היינו מוכרים את הטרקטורונים. וכולנו היינו רוכשים x3 xrs. אבל 110 אחוז יותר מבחול לשלם זה יותר מדי עבורנו. כרגע במציאות של היום קשה לחסוך כזה סכום. הלוואי שהכלים הללו היו ברי הסגה גם לשכבת הבנים.

  2. יואל שכח מזה גבר אם יהיה מבצע לסוף שנת 2019 הנחה משמעותית אבל משמעותית אני קונה ואני נחשב לבחור עמיד זה פשוט יקר נקודה נ.ב וגם אני חולם על היום שאני יקנה בלילה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל