fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית: דגמי מיצובישי החדשים

השקה מקומית: דגמי מיצובישי החדשים

אביעד רייס

צילום: יצרן

כלמוביל השיקה ביום שלישי את דגמי 2020 של מיצובישי, האטראג' – משפחתית שהתרגלנו לראות בעיקר אצל קציני צה"ל, והספייס סטאר – הניסיון של מיצובישי להתבלט בסגמנט הסופר-מיני.

רמת הגימור Instyle של האטראג' נמכרת בעיקר לציי רכב ולצבא, למרות שהוא מיועד להימכר במאסות גדולות, במיצובישי מעריכים שעם תג מחיר של כ-100,000 ש"ח, תא מטען בנפח 450 ליטר, מערכות בטיחות ואבזור כמו מערכת ה-Connected Car שכוללת מסך בגודל "8, האטראז' יכול לענות על הצרכים של קהלי יעד נוספים – משפחות צעירות למשל.

הדגם החדש מצויד במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר עם הספק של 80 כ"ס ומומנט של 11 קג"מ, משודך לתיבה אוטומטית ומציע צריכת דלק משולבת של כ-20 ק"מ לליטר, כך על פי הצהרת היצרן. בגזרת מערכות הבטיחות מציע הרכב 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים ועוד. יש כאן גם מערכת בקרת יציבות עם בקרת משיכה, מערכת עזר לזינוק בעליה ומערכת עזר לבלימה.

מערך האבזור כולל את מערכת המולטימדיה עם מסך תצוגה מובנה בגודל "8 ועם כל הפונקציות המוכרות (ניווט, רדיו וכו') וגם ספר רכב אינטראקטיבי, בקרת אקלים, חיישן גשם, בקרת שיוט, מפתח חכם, כניסה והתנעה ללא מפתח, דיבורית בלוטוס', שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה ועוד. האטראג' Instyle עובר רענון עיצובי חיצוני ופנימי, ומצויד במראות חשמליות בצבע הרכב, חלונות כהים, חישוקי "15, מצלמת רוורס ועוד. הדגם החדש ארוך יותר מקודמו ב- 6 ס"מ ואורכו עומד כעת על 4,305 מ"מ. מחירו נקבע על 100,900 ש"ח.

שנייה בתור היא הספייס סטאר המחודשת, שלדברי מיצובישי ישראל מגיעה לאחר מחקר שגילה מספר קהלי יעד כמו נהגים צעירים, זוגות מבוגרים ואפילו מחפשי רכב שני לצד הקרוסאובר המשפחתי, שרכב סופר מיני זה בדיוק מה שהם צריכים. כדי לקסום לקהלי אלו, מציידת מיצובישי את הדור החדש של הספייס סטאר בחבילת בטיחות הכוללת 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת יציבות אקטיבית עם בקרת משיכה, מערכת עזר לזינוק בעליה ועוד.

גם בתחום האבזור הספייס סטאר לא "נופלת" מרכבים יקרים וחזקים ממנה: ברמת הגימור Instyle נמצא מראות חשמליות בצבע הרכב, שמשות כהות, ספוילר אחורי עם פנס בלימה, חיישן גשם וחיישן תאורה אוטומטי, בקרת שיוט בשליטה מההגה, בקרת אקלים, דיבורית בלוטוס' ושליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה ועוד.
ברמת הגימור Supreme מתווספים גם חישוקי "15 ומערכת Connected Car עם מסך תצוגה ראשי בגודל "8. רמת הגימור Premium – היקרה מבין השלוש – כוללת גם מושבים דמוי עור, מראות עם איתות, תאורת LED, פנסי ערפל קדמיים, מפתח ראשי עם שלט חכם וכניסה והתנעה ללא מפתח.

בשלוש רמות הגימור נמצא את אותו מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר המציע הספק של כ-80 כ"ס ומומנט של כ-11 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית, כשצריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-20 ליטר. הספייס סטאר החדשה ארוכה יותר ב-5 ס"מ ותא המטען נשאר בנפח של 235 ליטר. מחירה של הספייס סטאר החדשה נקבע על החל מ-77,900 ש"ח.

בכלמוביל השיקו גם מסלול ליסינג פרטי חדש, כשהאטראג' החדשה תוצע בתשלום חודשי של 1,209 ש"ח ל-36 חודשים והספייס סטאר החדשה תוצע בתשלום חודשי החל מ-899 ש"ח (לגרסת ה-Instyle) ל-36 חודשים, שני המסלולים כוללים תשלום מקדמה של 7,500 ש"ח ויכללו הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

האטראג' ברמת הגימור Instyle תעלה 100,900 ש"ח, הספייס סטאר ברמת הגימור Instyle תעלה 77,900 ש"ח, הספייס סטאר ברמת הגימור Supreme תעלה 84,900 ש"ח והספייס סטאר ברמת הגימור Premium תעלה 85,900 ש"ח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל