fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

המתחרה החדש של טסלה: רכב חשמלי של סוני

המתחרה החדש של טסלה: רכב חשמלי של סוני

מערכת מוטו

צילום: יצרן

תתחילו להתרגל: סוני נכנסת לעולם הרכב, כשטסלה על הכוונת. בתערוכת האלקטרוניקה החשובה בעולם CES שמתקיימת השבוע בלאס וגאס נחשף הקונספט; לטענת סוני וגם לפי המפרט העשיר, אין ספק כי מדובר באחד הרכבים המתקדמים שנחשפו לאחרונה.

ל-Vision-S מערך חיישנים ומצלמות שכולל לא פחות מ-33 חיישנים: חיישני תמונה וחיישני LiDAR שנמצאים בחלקו החיצוני של הרכב ויודעים לספק מידע בזמן אמת על בני אדם, רכבים וגופים אחרים שנעים במרחב. בסוני טוענים כי הקונספט החשמלי החדש כבר מוכן לנהיגה אוטונומית בדרגה 2. המערך הטכנולוגי המתקדם נמשך גם בפנים עם חיישני ToF שיודעים לזהות חפצים ואנשים במרחב. 

הרכב החשמלי הראשון של סוני פותח בשיתוף Magna Electronics, חברה שמתמחה בייצור צ'יפים ומערכות אוטונומיות לרכבים ומספקת רכיבים ליצרניות המוכרות בעולם. לפי הדיווחים שותפות בפרויקט גם בוש, קונטיננטל, נבידייה, קוואלקום ועוד. 

ה-Vision-S אולי מוגדר כקונספט, אך הוא נראה לחלוטין מוכן. את יחידת ההנעה מרכיבים שני מנועי 200KW חשמליים, שמביאים למהירות מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5 שניות ומהירות מירבית של מעל ל-230 קמ"ש. הרכב שוקל כ-2.3 טונות ונתונים על טווח נסיעה עדיין לא נמסרו, אך אם ירצו בסוני להציג תחרות ראויה למודל S של טסלה, הרי שהרכב החדש שלהם יצטרך להציע טווח של לפחות 500-600 ק"מ. 

הדשבורד הוא למעשה מסך מגע פנורמי סופר מתקדם לכל אורכו, כשמסכים נוספים נמצאים בכריות הראש של צמד המושבים הקדמיים ומסך נוסף מעל לפתחי האוורור – ככל הנראה לבקרת אקלים ואולי גם לטעינה אלחוטית של מכשירים חכמים.

כיאה לרכב מבית סוני, אפשר לצפות שנקבל מערכת שמע לא פחות ממדהימה, ואכן מדובר על מערכת חדשה שמספקת שמע היקפי עם רמקולים שמוטמעים בתוך מושבי הרכב ועונה לשם המחייב '360 Reality Audio'. עוד יש כאן גג פנורמי וניתן להבחין בסרטון הראשון גם בספויילר שנפתח במהירות גבוהה. 

מחירים או תאריך השקה רשמי עדיין אין, עוד מידע בקרוב.

3 תגובות ל המתחרה החדש של טסלה: רכב חשמלי של סוני

  1. בוקר טוב,אני כבר מזמן, מתרשם ממכונית חשמלית,עקב כך ממתין ולא רוכש מכונית רגילה.אני מקווה שהמחיר יהיה סביר.תודה
    ..

  2. אליהו יקירי
    גם אם מחיר הרכב יהיה סביר
    תוכל להיות בטוח שנטל המס יעשה את המחיר בלתי נגיש

  3. אין ולא יהיהמתחרה לטסלה
    מובילים 10 שנים לפני כולם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל