מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
שרקו
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
סטומפ
KTM שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
רפידו
סטפן
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
כרמיאל קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
אייפקס
הארלי שמאל

הלנדרובר איווק החדשה הושקה בלונדון

הלנדרובר איווק החדשה הושקה בלונדון

מערכת מוטו

צלם: יצרן

לדברי ריינג' רובר, נאמדת ההשקעה בפיתוח האיווק החדשה בכמיליארד פאונד. מבחינה עיצובית תשמור האיווק על החלק האחורי המייחד אותה, עם גג יורד כלפי מטה וקו חלונות תחתון גבוה. החזית והחלק האחורי שאבו מאפייני עיצוב שנלקחו מהריינג' רובר וואלר.

פנים הרכב כולל מסך מגע בגודל "12.3 ושני מסכים בגודל "10. כמו כן, יוקרנו נתונים נבחרים עבור הנהג על השמשה הקדמית. לטובת הפרקטיות, מתפצל המושב האחורי ל- 40/20/40 (בעבר 60/40) ומאחוריו יעמוד לרשות הנוסעים תא מטען אחורי בגודל של 591 ליטר. גודל חישוקי הרכב ינוע מ- 17 ל- 21 (!) אינטץ'.

כמובן שתוכלו למצוא באיווק החדשה את כל מערכות הבטיחות הקיימות ובנוסף – את האנטליגנציה המלאכותית דור-I של החברה הבריטית – מערכת שתלמד את ההרגלים שלכם ותשתדל 'לבוא לקראתכם' היכן שרק תוכל.

האיווק תוצע כמובן עם מערכות לטובת נסיעה בשטח כאשר לנדרובר מספרים שהרכב מסוגל לחצות מעברי מים בגובה של עד 60 סנטימטרים.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל