מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
1 על 1
תמוז
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
KTM שמאל
סטפן
לרט
רפידו
אופנוסנטר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אייפקס
ברקום שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל

הלנדרובר איווק החדשה הושקה בלונדון

הלנדרובר איווק החדשה הושקה בלונדון

מערכת מוטו

צילום: יצרן

לדברי ריינג' רובר, נאמדת ההשקעה בפיתוח האיווק החדשה בכמיליארד פאונד. מבחינה עיצובית תשמור האיווק על החלק האחורי המייחד אותה, עם גג יורד כלפי מטה וקו חלונות תחתון גבוה. החזית והחלק האחורי שאבו מאפייני עיצוב שנלקחו מהריינג' רובר וואלר.

פנים הרכב כולל מסך מגע בגודל "12.3 ושני מסכים בגודל "10. כמו כן, יוקרנו נתונים נבחרים עבור הנהג על השמשה הקדמית. לטובת הפרקטיות, מתפצל המושב האחורי ל- 40/20/40 (בעבר 60/40) ומאחוריו יעמוד לרשות הנוסעים תא מטען אחורי בגודל של 591 ליטר. גודל חישוקי הרכב ינוע מ- 17 ל- 21 (!) אינטץ'.

כמובן שתוכלו למצוא באיווק החדשה את כל מערכות הבטיחות הקיימות ובנוסף – את האנטליגנציה המלאכותית דור-I של החברה הבריטית – מערכת שתלמד את ההרגלים שלכם ותשתדל 'לבוא לקראתכם' היכן שרק תוכל.

האיווק תוצע כמובן עם מערכות לטובת נסיעה בשטח כאשר לנדרובר מספרים שהרכב מסוגל לחצות מעברי מים בגובה של עד 60 סנטימטרים.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 סדרת ה-500