fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

הדיפנדר החדש נחשף!

הדיפנדר החדש נחשף!

אביעד רייס

צילום: יח"צ

שלוש שנים לאחר שהדיפנדר האחרון ירד מפס הייצור, ואחרי אינסוף טיזרים, מציגה לנד רובר את הדיפנדר החדש.

הדיפנדר החדש זמין בגרסאות מרכב 90 ו-110, ויוצע ב-6 רמות גימור: דיפנדר "רגיל", S, SE, HSH, דיפנדר X וגרסת "First Edition". מלנד רובר נמסר כי גרסאות נוספות תהיינה זמינות בהמשך.

בלנד רובר מצהירים כי "הדיפנדר החדש עבר למעלה מ-62,000 מבחנים הנדסיים ובזמן בדיקות הפיתוח עברו אבות הטיפוס של הרכב למעלה מ-1.2 מיליון ק"מ בתנאים הנחשבים לקשים ביותר בעולם, מחום של 50 מעלות במדבר ועד מינוס 40 בחוג הארקטי ובגבהים של עד 3,000 מ' בהרי הרוקי בקולורדו".

הדיפנדר החדש הוא רכב שטח מודרני, שמעודכן לעידן הנוכחי, ובניגוד לדגם היוצא, מציע מספר מערכות טכנולוגיות: מערכת 2 Terrain Response של לנד רובר, הכוללת מספר אפשרויות להתאמה אישית של מערכות הנהיגה השונות ברכב, לצד פונקציית ה-AUTO שמתאימה לבד את התנהגות מערכות הרכב בהתאם לתנאי השטח. מערכת המצלמות ClearSight Ground View, העושה שימוש במצלמה קדמית שמסייעת לנהג לראות את השטח שמוסתר על ידי מכסה המנוע ומערכת מולטימדיה מסוג Pivi Pro הכוללת מסך מגע.

 

הדיפנדר החדש מוצע עם ארבעה מנועים: שני מנועי דיזל בנפח 2 ליטרים אחד עם הספק של 200 כ"ס והשני עם הספק של 240 כ"ס, ושני מנועי בנזין – טורבו 2 ליטרים עם הספק של 300 כ"ס, ומנוע בנזין היברידי בנפח 3 ליטרים עם הספק של 400 כ"ס.

הדיפנדר החדש, מציע לא פחות מ-170 אביזרים מקוריים, לדוגמא: כננת חשמלית עם שלט רחוק, וו גרירה וגגוני מטען ועוד.

לנד רובר דיפנדר החדש יושק בישראל במרץ-אפריל 2020. הרכב הזמין בתקופת ההשקה יהיה דיפנדר בעל מרכב ארוך (110 – 4 דלתות). מרכב 90 יגיע בהמשך.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל