fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
MV קוביה

ג'יפ קאמפ 2019

ג'יפ קאמפ 2019

יובל לוי

צילום: תומר פדר

לא כל היבואנים משקיעים הרבה אנרגיה באירועים ללקוחותיהם. חלקם שולחים SMS'ים, אחרים שולחים מתנה לחג ואחרים, כמו סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, מחליטים להשקיע הרבה יותר. כמה יותר? אירוע שנערך ברמת הגולן ונמשך על פני שלושה ימים.
אנחנו הוזמנו לטעימה קצרה ממנו ומיד אחרי ארוחת בוקר טובה בעין זיוון, נכנסנו לרנגלר רוביקון קצר.

מבחוץ שמרו ג'יפ על העיצוב הקיים של הרנגלר. הפנים נראה לכאורה ספרטני אבל הוא כולל את כל המערכות שניתן למצוא ברכבים מודרניים. הנסיעה אל השטח כללה כמה כבישי נהיגה טובים שהיינו לוקחים לשם לא מעט רכבים בשמחה. הרנגלר הוא לא אחד מהרכבים ברשימה הזו, פיתולים מהירים הם לא הצד החזק שלו. עם היזון חוזר אפסי בהגה, זוויות גלגול חדות, תגובת הגה הססנית, סרנים חיים ועוד, הנהיגה בכביש ההוא לא היתה מהנה במיוחד. כן נציין לטובה את המנוע, 2,000 סמ"ק טורבו, המפיק 272 כוחות סוס שמושכים את הרוביקון מאד מהר ל-100 קמ"ש. הג'יפ הזה, יבייש לא מעט רכבים ספורטיבים בקרבות רמזורים עם כ-7 שניות ל-100 קמ"ש. נכון שההארדקוריסטים יצקצקו בלשונם מכיוון שלא מדובר במנוע שישה צילינדרים עתיר נפח, אך ברגע שיעלו על ההגה ויסחטו את הדוושה הימנית, כנראה שתשתנה דעתם. המנוע אגב, שקט למדי.

 

בשטח כמובן שמדובר באופרה אחרת. הרנגלר שקיבלנו היה סטנדרטי כמובן (פרט למיגון גחון) ובדיוק באותו בוקר מלאו לו 20 קילומטרים בלבד על האודומטר. טיול ברמת הגולן הבהיר לנו למה מסוגל הג'יפ הזה. קטעים סלעיים, חצית נחלים, טיפוס מדרגות ועוד. מכשולים שהיו מסבים נזק ל-SUV של השכן רק מהתבוננות בהם. לחובה נרשמה נסיעה קופצנית יחסית בשבילים המשובשים. באותם השבילים בהם הגראנד צ'רוקי, אליו עברנו בהמשך, הציג נסיעה נוחה יותר. הגראנד צי'רוקי הזה, מצוייד במנוע 3.6 ליטר אטמוספרי, המפיק 282 כוחות סוס והרים של מומנט. הרים גבוהים כמעט כמו אלו עליהם טיפסנו ברמת הגולן. בארבע מילים -החוויה האמריקאית במלוא עוצמתה.

בתום הטיול חזרנו לאיזור עין זיוון. איזור בו הכינו עבורנו מבעוד מועד "מגרש משחקים". טיפוס, ירידה, הצלבות, מעבר מים ועוד. הכל הוכן באופן יזום על פי הסטנדרטים של ג'יפ העולמית על מנת להציג את יכולות השטח המצוינות של הרכבים.

 

לכל הטוב הזה הוזמנו לקוחות החברה. תמורת 500 שקלים למשפחה קיבלו הלקוחות ארוחת בוקר קלה, טיול שטח – כולל הדרכה ברכביהם הפרטיים במסלול על פי בחירה, קטיף דובדבנים המשולב עם ארוחת צהריים, חזרה ל"מגרש המשחקים" ללימוד ולבחינת יכולות הרכב, התארגנות ללינה בשטח או בצימרים באיזור, ארוחת ערב המשלבת מופע אור קולי וקומזיץ אל תוך הלילה. האירוע, אליו הוקצו 1,000 מקומות, נמכר במהרה במלואו כך שאם פספסתם, אנו ממליצים לכם להיערך בזמן ולהירשם בשנה הבאה.

אנו מודים לסמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, על האירוח, ההסברים והאפשרות להתנסות ברכבי ג'יפ, בדיוק במקום עבורו הם תוכננו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל