fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ג'יפ וגוניר חוזר – ספינת הדגל של היצרן

ג'יפ וגוניר חוזר – ספינת הדגל של היצרן

אסף לביא

צילום: יצרן

ב-1962, כשהחל ייצורו של הווגוניר, אף אחד לא חשב שהידיעה על הדגם החדש ב-2020 תיפתח במילים "פיאט-קרייזלר מכריזה", אבל זה קרה, הרבה קרה – דודג' נהייתה ראם, משפחתיות נהיו ג'יפונים, רכבים בזבזנים יצאו מהאופנה והווגוניר נהיה רכב יוקרה, יותר נכון, רכב הדגל של מותג ג'יפ.

אז כמו שאמרנו, פיאט-קרייזלר מכריזה על הייצור העתידי של הווגוניר והגרנד-ווגוניר עם חשיפת דגם קונספט מפואר ומרשים שמבוסס על פלטפורמת הראם 1500 עם שלוש שורות מושבים ואחד קאדילאק אסקלייד על הכוונת. שני דגמי הווגוניר צפויים להגיע לאולמות התצוגה בשנה הבאה עם תג מחיר שבין 60,000 ל-100,000 דולר. מי שחלם על ציפוי דלתות מעץ, סימן ההיכר של הווגוניר הישן – אני ממש מצטער אבא אבל זה לא יקרה, אנחנו ב-2020 וגם בשנות ה-60' זה היה פאסה.

חובבי איכות הסביבה ישמחו לשמוע – בעוד מעריצי המותג אולי קצת פחות – שדגם הקונספט הוצג עם יחידת הנעה היברידית פלאג-אין, אך אל חשש – גם לחובבי המפלצות כנראה תוצע גרסת האמי V8 בנפח 5.7 ליטר, יאמי.

ג'יפ גם פיזרו מספר הבטחות בנוגע ליכולות של הווגוניר, בעוד הם לא מתיימרים לייצר רכב שטח קשוח וחסר מגבלות הם כן רוצים להראות ללקוח – האמריקאי, בעיקר – שהווגוניר לא פראייר והבטיחו יכולת גרירה "ללא מתחרים", מה שזה לא אומר.

למה אנשים מכורים בימים אלו? למסכים. לכן הווגוניר מאובזר בלא מסך אחד ולא שניים אלא ארבעה מסכים: אחד לוח שעונים, השני קונסולה ממרכזית, השלישי משנית מתחת לראשית ורביעי מול הנוסע, השניים הראשונים בגודל 12.1″, השניים האחרים בגודל 10.3″.

רוצים עוד מספרים? אז בבקשה, 23 רמקולים מפוזרים ברכב, אנחנו לא נפרט איפה כי אתם פשוט תדפדפו לכתבה הבאה וחשוב לנו זמן השהייה באתר, אבל נספר שפיאט (זה לא יפסיק להצחיק אותי, אישית) הצהירה בגאון שזה הוא הרכב היחיד בעולם עם מערכת שמע של McIntosh, שזה כנראה דבר טוב אם הם הדגישו את זה.

להצגתו האינטרנטית של דגם הקונספט מלווה סרטון שנתחם, רגע לפני שהקוספנט עולה לבמה, בשאלה "כמה רכבים יכולים לומר שהם החלק מהמרקם של הזיכרון האמריקאי?" ולכאן מתרכז הכל, לרגש, לנוסטלגיה, ואין הרבה רכבים שיכולים לפנות לשם כמו הווגוניר – כוכב הסדרות והסרטים, כוכב הילדות האמריקאית ואחד מהרכבים המצליחים בכל הזמנים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

  • Grand Wagoneer Concept

  • Grand Wagoneer Concept

  • Grand Wagoneer Concept

  • Grand Wagoneer Concept

  • Grand Wagoneer Concept

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל