מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
תמוז
KTM עליון קוביה
רוית דדוש עליון
סטומפ
KTM שמאל
פרפקט קוביה שמאל
רפידו
סטפן
מתלה לקסדה
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
אייפקס
הארלי שמאל

בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הדור החדש, רביעי במספר, כולל עיצוב חדש לחלוטין אך שומר על הנוסחה המקורית שהיתה סוד ההצלחה של הדגם הקודם: שלדת סולם, סרן קשיח והנעת 4X4 עם תיבת העברה High/Low. הדור הרביעי כולל מערכת ALLGRIP PRO המחלקת באופן אוטומטי את כוח ההנעה בין הגלגלים לשיפור אחיזה במגוון מצבי נהיגה בכביש ובשטח.

לאוהבי המספרים והעבירות נוכל לספר כי זווית הגישה של הג'ימני החדש עומדת על 37 מעלות, זווית בטן עומדת על 28 מעלות וזווית הנטישה עומדת על 49 מעלות.

לא רק בשטח – סוזוקי מציינת כי הג'ימני החדש מורכב משלדת סולם עם עמידות פיתול גבוהה יותר לטובת יציבות טובה יותר בכביש. כמו כן, המתלים הקדמיים כוללים מערכת שיכוך חדשה המצמצמת רטט ותנועות של גלגל ההגה.

את חיית השטח הקטנה מניע מנוע חדש בנפח 1.5 ליטר המספק 102 כוחות סוס ושוקל 15% פחות ממנוע ה-1.3 ליטר שהיה מותקן בדגם הקודם. מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, תייבא את הדגם החדש עם שתי תיבות הילוכים: ידנית בעלת חמישה יחסי העברה ואוטומטית בעלת ארבעה יחסי העברה.

מחירים:
ג'ימני 1.5 ליטר תיבת הילוכים ידנית – 124,990 ₪
ג'ימני 1.5 ליטר תיבת הילוכים אוטומטית – 136,990 ₪

תגובה אחת ל בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

  1. למה כזה יקר לרכב שאמור להיות זול אמין וקל לתחזוקה.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2