מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
סטומפ
רוית דדוש עליון
פרפקט קוביה שמאל
1 על 1
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
אייפקס

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

מערכת מוטו דוגרי

צלם: יצרן

השמועה הייתה חזקה – טיזר קצר ששחררה ימאהה, הראה נסיעה של כלי שטח כלשהוא בתוך יער, והספיק כדי להניע באזז גדול שהביא להכרזות שימאהה משחררת סוף סוף את ה-T7 – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל שאמור לתת בראש לכל הגדולים והשמנמנים יותר. גם אנחנו מודים שנפלנו לשמועה.

אבל, עם שמועות לא הולכים למכולת, ולאכזבתם של רבים, השמועה נשארה בגדר שמועה, והכלי שהושק ב-6 לספטמבר הוא לא בעל שני גלגלים ולא בעל מושב אחד – יש לו דווקא 4 גלגלים ו-4 מקומות. כבר לפני ה-6 לספטמבר, כאשר התבררו עוד ועוד פרטים, נראה היה כי מדובר בכלי השייך לסגמנט ה-SBS הפופולרי. מה רבה הייתה האכזבה כאשר התגלה כי מדובר בסך הכל בגרסה משפחתית של הימאהה וולברין (ולא ב-YXZ אוטומטי כפי שחשבנו) – X4 שמה, מתחרה ישיר לפיוניר המשפחתי של הונדה. נראה שבארה"ב דווקא מקבלים את הכלי בברכה, כאשר נרשמה התלהבות רבה בקרב מגזינים מהתחום.

גלריה

תגובה אחת ל אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל