אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

מטרו ימין 4
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר באנר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לארט
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
Ad motorsport
פרפקט קוביה שמאל
לרט
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

מערכת מוטו דוגרי

צלם: יצרן

השמועה הייתה חזקה – טיזר קצר ששחררה ימאהה, הראה נסיעה של כלי שטח כלשהוא בתוך יער, והספיק כדי להניע באזז גדול שהביא להכרזות שימאהה משחררת סוף סוף את ה-T7 – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל שאמור לתת בראש לכל הגדולים והשמנמנים יותר. גם אנחנו מודים שנפלנו לשמועה.

אבל, עם שמועות לא הולכים למכולת, ולאכזבתם של רבים, השמועה נשארה בגדר שמועה, והכלי שהושק ב-6 לספטמבר הוא לא בעל שני גלגלים ולא בעל מושב אחד – יש לו דווקא 4 גלגלים ו-4 מקומות. כבר לפני ה-6 לספטמבר, כאשר התבררו עוד ועוד פרטים, נראה היה כי מדובר בכלי השייך לסגמנט ה-SBS הפופולרי. מה רבה הייתה האכזבה כאשר התגלה כי מדובר בסך הכל בגרסה משפחתית של הימאהה וולברין (ולא ב-YXZ אוטומטי כפי שחשבנו) – X4 שמה, מתחרה ישיר לפיוניר המשפחתי של הונדה. נראה שבארה"ב דווקא מקבלים את הכלי בברכה, כאשר נרשמה התלהבות רבה בקרב מגזינים מהתחום.

גלריה

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
יגאל
אורח
והמתנתי לאופנוע

מה הקטע של כל הטיזרים האלו?

כותרת
והמתנתי לאופנוע
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל