fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

חי בסרט: שומרי הגלקסיה חלק 2 – נטול ספויילרים

חי בסרט: שומרי הגלקסיה חלק 2 – נטול ספויילרים

אסף לביא

צילום: יח"צ


שורה תחתונה
שומרי הגלקסיה היה עוף מוזר בנוף סרטי הקומיקס כשיצא ב- 2014, אך הצליח בזכות פסקול נוסטלגי, צבעוניות והמון הומור, לצד חיבור ליקום הסינמטי של מארוול. ב- 2017 מגיע סרט ההמשך שמקבל את התואר "חלק 2", משפר את אותה הנוסחה המקורית ומצליח להיות כמעט חף מטעויות.

קצת יותר בהרחבה

פיטר קוויל (כריס פראט), גאמורה (זואי סלדנה), דראקס (דייב בטיסטה), גרוט (מדובב ע"י וין דיזל) ורוקט הרקון (קולו של בראדלי קופר) הם שומרי הגלקסיה. לאחר שהצילו את העולם פעם אחת מידו של רונאן המאשים, ממשיכים החבורה את מסעם בסרט "שומרי הגלקסיה חלק 2". הסרט נפתח בסצנת אקשן כל כך מצחיקה שגרמה לכל האולם כאבים בשרירי הפה והבטן. יש בערך 25 דקות של צחוק רצוף עד שמגיעות סצנות עמוקות יותר שמעבירות הרבה רגש, וכמובן לא מוותרות על ההומור. הפסקול החדש מתמקד ברגש עם שירים כמו Brandy, Mr. Blue Sky ו- Father And Son. הדמויות הותיקות מקבלות עוד עומק שלא היה יכול להבנות בסרט הראשון בו רק הכרנו אותן. רוב הדמויות החדשות מגיעות עם אופי מגובש כבר מההתחלה, והאינטראקציה בין החדשות לותיקות מעולה וזורמת. בגזרת הניים דרופינג נמצאים סילבסטר סטלון, קורט ראסל, מייקל רוזבאום ומישל יאו. בהופעות אורח היו סטן לי (כמובן), דיוויד הסלהוף, ג'ף גולדבלום ומיילי סיירוס.

היו מעט מאוד דברים בסרט שהרגישו מאולצים או לא פגעו בדיוק במקום, אך איכויות הצילום והמשחק שגובו בפסקול משובח, הצבעוניות הרבה והאינטראקציה בין הדמויות חיפו על הפספוסים הקטנים. הסרט מצליח לפנות לחובבי סרטי קומיקס, חובבי אקשן, חובבי הומור ולכל המשפחה- אך מצריך צפייה בסרט הראשון. בסוף הסרט יוקרנו סצנות נוספות, לא שתיים ולא שלוש – אלא חמש סצנות במהלך ואחרי הקרדיטים. רובן מצחיקות, אך לא יאמרו הרבה למי שלא חובב קומיקס, אפילו שאחת מהן רומזת על עלילת הסרט השלישי שיבויים גם הוא ע"י ג'יימס גאן המוכשר.

הטוב:

פיתוח דמויות
איכות משחק וצילום
הומור שלא פגע בצד הרגשי של הסרט
תענוג לחוש הראיה והשמיעה
דיאלוג מצוין
ענה על הציפיות

הרע:
העלילה מעט נזנחה לטובת הביצוע
סיום לא מהודק
ענה על הקלישאות


ציון: 9/10 שהיה יכול בקלות להגיע לשלמות, אבל לא חף מטעויות
יסבלו: סדיסטים
יהנו: אנשים ברי דעת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל