מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

אשת החלומות

אשת החלומות

טל שביט

צילום: מערכת דוגרי

בפעם הראשונה בה נתקלתי בשמה של לזלי פורטרפילד, דקות אחרי שהתחלתי לקרוא עליה, כבר הבנתי שהנה, מצאתי את אשתי לעתיד. נכון שהיו כמה מכשולים לא קלים בדרכי, כמו למשל האשה הנוכחית. ביגמיה, כך היתה לי הרגשה, לא ממש היתה עובדת כך שהיה עלי למצוא דרך אלגנטית ועדינה להפטר מהעכשווית ("יש לי הפתעה בשבילך. תארזי. לא, רק את"). גם לא ממש ברור איך הילדים היו מקבלים את האמא החדשה שאמורה היתה ליפול עליהם ("תסתכלו, היא הרבה יותר צעירה ויפה, עדיף, מה לא ככה?").

נו, מה לעשות, בחייאתכום, תנו מבט ברשימה שתיכף אציג בפניכם ואחר כך בסרטון המצורף, ותגידו אתם אם הבחורה הזו היא לא התגלמות החלומות של כל אופנוען (וגם לא מעט אופנועניות, יש להניח). לא רק שהיא בלונדינית עם גוף שהיה משרת יפה מאד את פמלה אנדרסון (בתקופת משמר המפרץ, לפני שהתחילה לרקוד עם כוכבים). היא גם רואת חשבון מוסמכת, ומנהלת עסק משלה שהוא לא פחות מאשר סוכנות אופנועים יד-שניה משגשגת בטקסס. היא יודעת לפרק את הצורה למנועים ולהרכיב אותם חזרה, ואין לה בעיה ללכלך את הידיים. וכן, חברים, היא אוהבת לרכב על אופנועים. הבנתם? א-ו-ה-ב-ת. יש לה לא פחות מחמישה, מסופרמוטו ועד היאבוסה. עם טורבו.

ויש עוד ענין קטן. לזלי פורטרפילד היא האשה המהירה בעולם על שני גלגלים. ה-כ-י. רשמית, שיא של ה-FIM. כמה מהירה? יש לה מדידה רשמית של 396.8 קמ"ש בכיוון אחד (על ההיאבוסה-טורבו המוזכר לעיל), שזה בשבילכם כמעט 400. מספיק קרוב כדי לומר "400, פלוס-מינוס". השיא הרשמי שכתוב בספרים, ממוצע של שני כיוונים, הוא 232 מייל לשעה, וגם זה יוצא די מהר, נגיד 375 קמ"ש עם קצת עיגול כלפי מעלה. היא היתה האשה הראשונה שחצתה את מחסום ה-200 מייל לשעה על אופנוע קונבנציונלי (דהיינו, לא סטרימליינר) בלמעלה מ-60 שנות היסטוריה של מדידת מהירות בימת בונוויל. ויש לה כמה שיאים אבסולוטיים-לקטגוריה, בלי קשר להיותה אישה. אתם בהחלט יכולים לקרוא לה Miss Speed אם אתם רוצים. אני בסך הכל רציתי לקרוא לה Mrs Shavit…

הנה, תשפטו בעצמכם.

אז כן, מקום מגוריה עלול להוות בעיה מסויימת: אוסטין, טקסס. קצת רחוק, נכון. סו וואט? אז נעבור, ביג דיל. לא קורבן גדול מדי כדי להשיג את אשת החלומות. אח, איזה ילדים יפים יהיו לנו. אם הם יהיו דומים לה.

נו, מה אתם הייתם עושים? התקשרתי אליה. כמו גדול, בטח שהתקשרתי. אז נכון שלא הצעתי לה נישואים תיכף ומייד. לא צריך להגזים. במקום זה מכרתי לה סיפור שאני עיתונאי שרוצה לעשות עליה כתבה.

זה עבד, והנה, אני באמת עושה עליה כתבה, אבל… נו, איך לומר, הגברת פורטרפילד היא, אה, לא בענין שלי. לא שהיא אמרה את זה במפורש, אבל במרוצת השעה שדיברנו בטלפון – אחרי שוידאתי בערמומיות שכן, היא פנויה כרגע – סיפקתי לה מספיק רמזים, נתתי לה מספיק הזדמנויות ופתחתי לה מספיק דלתות. היא נשארה אמריקנית להפליא, פוליטיקלי-קורקט מ-A עד Z, ילדה-טובה-טקסס שיודעת בדיוק איך היא נראית ומה בדיוק גברים חושבים כשהם רואים אותה על האופנוע במכנסי עור צמודים, אבל עוקפת את הנושא באלגנטיות מיומנת.
מצד שני, אולי לא הייתי צריך לשאול אותה, בערך במשפט השני שלי, אם היא מודעת לכך שהיא מהווה חלום רטוב לכל אופנוען המכבד את עצמו (תגובה: צחוק מנומס. Maybe, yes, היא אומרת). במשפט הבא כבר שאלתי איך זה שפלייבוי עוד לא פנו אליה. יכול להיות – יש מצב – שזה לא היה מהלך עם הכי הרבה טאקט. מצד שני…

"פנו", אומרת לי אם-ילדי-לעתיד. וואללה? "אבל ברור שאמרתי להם לא", היא מסבירה ברצינות.

"ברור"? מה כל כך ברור פה, גבירתי? מה יש? מה כבר יקרה אם תחלקי עם אומת הגברים (ומצידי גם הנשים, שלא תגידו שאני שוביניסט) את מה שהטבע נתן לך? קצת התחשבות בזולת, מה כבר ביקשנו…

אוקיי, ואם אני אבוא לשם כדי לצלם אותך לכתבה, ואבקש ממך להשאר רק עם חוטיני ו…

טוב, את זה כבר לא אמרתי בקול רם. אבל חשבתי את זה, בקול מאד רם.

ושלא תחשבו שזה רק אני עם מחשבות בכיוון הכה-מתבקש הזה. בראיון לתחנת רדיו בארה"ב הסבירה לזלי למראיין שהיא מחזיקה גם בשיא מהירות בקטגוריית Naked. "רגע, רגע", התחיל השדרן להגיב להרמה-להנחתה הפרועה הזו, אבל לזלי לא נתנה לו להשלים את המשפט ומיהרה להסיר את סימני השאלה. "לא לא, ה-א-ו-פ-נ-ו-ע", הבהירה בשיא ה-Cool (לאכזבת המאזינים, מן הסתם). אכן כן, על אותו היאבוסה-טורבו מינוס הפיירינג היא קבעה 209 מייל/שעה, שזה… לא משנה כמה קמ"ש, עדיין יותר מהיר ממה שהשגתי אנוכי על שני גלגלים, עם או בלי פיירינג. בינתיים. "אבל זה באמת היה קשה, הייתי צריכה להחזיק בכל הכוח מול התנגדות הרוח", היא אומרת. זה כלום, את יודעת כמה קשה זה להמנע – בזמן שאנחנו מדברים – מלדמיין אותך על האופנוע, במשמעות האחרת של Naked? יש, אגב, עוד שיא שרשום לזכותה, עם CBR1000RR, שיא לאופנועי 1000 סדרתיים: 192 מייל לשעה, קרוב ל-310 קמ"ש. כל השיאים הללו, אגב, הם אבסולוטיים לקטגוריות בהם נקבעו, ללא קשר להיותה אישה. תואר "האישה המהירה בעולם" הוא בונוס.

***
הדרך של לזלי פורטרפילד בעולם האופנוענות החלה בגיל 16 (לפני 18 שנה, תעשו את החשבון לבד ותודה באמת שנזכרתם לשאול), עם כמה קרטונים שנרכשו מהשכן תמורת 200 דולר ואשר הכילו חלקים של ימאהה ויראגו 1000. לזלי, בשלב הזה כבר כנראה לא תופתעו, הרכיבה את האופנוע ושיקמה אותו פחות או יותר לבדה ורכבה עליו במשך שנים. ההמשך היה דומה מאד למסלול הדו-גלגלי של כל אחד מאתנו, דהיינו: CBR600 בגיל 18 > קצת עבריינות-כביש פה ושם (שהגיעה לשיא כאשר לזלי מצאה את עצמה כשחצי משטרת טקסס בעקבותיה) > קצת רכיבת מסלול ושטח > לימודי ראיית חשבון > עבודה במקצוע, דהיינו בסוכנות ימאהה מקומית > רכישת שותפות בסוכנות ופתיחת סוכנות נוספת > מכירת הסוכנויות ועבודה בנדל"ן > פתיחת סוכנות אופנועים משומשים > קביעת שיאים בבונוויל. פשוט, לא? האמת היא שזה לא היה חלק במיוחד: בביקור הראשון בימת-המלח, ב-2007, איבדה לזלי שליטה תוך כדי האצה ("זה לא כזה קל ופשוט כמו שזה נראה. האחיזה מאד ירודה שם, צריך יד מאד עדינה על הגז") עם ההיאבוסה-טורבו שלה (מודל 2002 במקור, עם משהו כמו 500 כ"ס) והתרסקה ב-175 קמ"ש. התוצאה: זעזוע מוח ו-7 צלעות שבורות. היא שחררה את עצמה מבית החולים למחרת היום. בחורה קשוחה. "ממילא הם לא יכלו לעשות כלום חוץ מלהשגיח עלי, אז אמרתי שאם כבר כואב אז שיכאב לי בבית". כדבר האימרה, זה כאב במיוחד כשהיא צחקה. חודשיים לאחר מכן היא כבר התחרתה שוב, ושנה מאוחר יותר חזרה שוב לבונוויל – ושברה שיאים בסיטונות, כולל שיא המהירות לנשים עם אותו טורבו-בוסה שאיתו התרסקה שנה קודם לכן. באותה שנה, 2008, היא נבחרה כרוכבת השנה של ה-AMA, התאחדות האופנועים של ארה"ב. היום היא דוברת מבוקשת באירועים שונים (כן, כמובן, גם של נשים), ודוגמנית מבוקשת כמו למשל ללוח השנה של Fastdates או עבור הצלם הגרמני מרקוס הופמן, שאת פעילותו ראיתם בסרטון למעלה.

כל מה שחסר עכשיו זה הפי אנד, עם רכיבה משותפת שלי ושלה לעבר השקיעה. הו, לזלי.

(ושימו עכשיו בצד את הפנטזיות הבלתי-מתגשמות שלי: הגב' פורטרפילד היא אופנוענית אמיתית בכל רמ"ח אבריה המעוצבים, בלי קשר למין אליו היא משתייכת.)

נו, מה לעשות, בחייאתכום, תנו מבט ברשימה שתיכף אציג בפניכם ואחר כך בסרטון המצורף, ותגידו אתם אם הבחורה הזו היא לא התגלמות החלומות של כל אופנוען (וגם לא מעט אופנועניות, יש להניח)"

כל השיאים הללו, אגב, הם אבסולוטיים לקטגוריות בהם נקבעו, ללא קשר להיותה אישה. תואר "האישה המהירה בעולם" הוא בונוס

9 תגובות ל אשת החלומות

  1. אחלה כתבה ואחלה אתר – שיהיה במזל"ט, טל"ש (וכן, אני מבין שעכשיו אין שום סיכוי שתעביר לי בזמן את הטקסטים ההם…)

  2. גם אני רוצה להתחתו איתה !!!

    בהצלחה טל – נראה משהו משהו !!!

  3. אחלה כתיבה!
    האמת היא לא משהו.
    אני בקטע של מכוערות.
    איך זה לא מסתדר…יפיפיה כזאת במהירויות על.

  4. בחייאת טל, כאב ראש מהלך על שתיים, הכל דאווין…
    רק במסאז' פרוסטטה הן טובות

  5. עם כל הכבוד בשביל להצטלם תמונות סקסיות על אופנוע לא צריך להיות אופנוענית על.
    מתפלא על הגברת שהסכימה לזה.

  6. על התגובה לעניין הפלייבוי
    וזה אפילו קצת מעציב אותי שזה מפליא מישהו. כל הכבוד לה מ-א ועד ת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל