fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

עשרת הדברות לאופנוען

עשרת הדברות לאופנוען

רביב כהן

1. אני אופנועך שהוציאך מארץ הפקקים – אז כדאי מאוד שתתיחס אלי בכבוד המגיע לי, טפל בי בזמן לפי הגדרות היצרן, נקה אותי לעיתים קרובות, קנה לי מתנות (שמעתי שהקויקשיפטר החדש, מעולה), מתח ושמן את שרשרתי ובתמורה אשקול שלא להשאיר אותך תקוע בצד הדרך.

 

2. לא יהיה לך אופנוע אחר מלבדי ולא תדפיס לך על קאנבס תמונה שלך משחיז ברכיים במסלול בסרס – כן, ראיתי איך אתה מציץ באתר ההוא עם התמונות, יד-2, מחפש את הרכש הבא, ולא אכפת לי ש"ראית את האור" על מסלול המירוצים באחת ממדינות אירופה, שם הצטלמת על עוד אופנוע מירוץ, נותן ברך בפניה מספר 10.

 

3. לא תפזול לכיוון הכרום והניקל – כי כמה פסי קישוט נוצצים, אגזוזים מבריקים ופראנזים בקצות הידיות לא יביאו אותך בבטחה למחוז חפצך.

 

4. זכור את סוף השבוע וגזגז – בין אם אתה רוכב שטח שמנסר בסינגלים וקופץ בג'בלאות, רוכב אספלט הפוקד את מסלול המירוצים מדי שבוע או תר את הארץ על אדוונצ'ר אימתני – תרכב אחי.. תרכב!  כי הרכיבה בריאה לנפשו השסועה של האופנוען, הנקרע בין הרצון לרכוב השכם והערב, לבין מחירי הצמיגים המאמירים בארצנו.

 

5. נקה את אופנועך – נקיון האופנוע עוזר למצוא בעיות חבויות, ברגים משוחררים, שומר על נקיון המכלולים ומונע הצטברות לכלוך, מעבר לזה, שטיפת האופנוע היא זמן חיבור מעולה בין אדם למכונה, סינרגיה אמיתית, ותמיד תוכל להגיד בבית שאתה עוזר בניקיונות.

 

6. לא תרצח – מנועים; על ידי שימוש בשמן שאינו מתאים, חוסר שמן, חוסר טיפולים ושסתומים שאינם מכוונים, ולפי הפסוק הידוע – "וינקוש האופנוע לבעליו, ויאטמו אוזניו, וישבר".
מאמינים מבית טל"שי טוענים כי לא תרצח את נפש האופנוען שבך על ידי רכיבה על קטנוע, או כל כלי רכב אחר בעל שלושה גלגלים.

 

7. לא תבגוד באופנועך עם אופנוע מבחן חדיש – בין כה וכה אתה לא יכול להרשות לעצמך.

 

8. לא תחמוד או תיקח סיבוב על אופנועו של רעך – שכן זה ידוע שהאופנוע שלך רואה ושומע את ההתלהבות, נעלב ועלול לזרוק אותך מעליו, או אפילו לסרב להניע!

 

9. לא תשקר – לא תשקר לאשתך לגבי עלות אופנוע המבחן החדיש, שמא היא עלולה למכור אותו במחיר שציינת.

 

10. כבד את חבריך לרכיבה – אל תעקוף מימין או משמאל מבלי לוודא שחברך לרכיבה ראה אותך,
אל תצחק על חברך גם אם הוא רוכב על ויסטרום, או RSV4.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל