fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן

וידאו: ג'ונתן ריי והקאוואסאקי ZX-25R במסלול

וידאו: ג'ונתן ריי והקאוואסאקי ZX-25R במסלול

אסף לביא

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

קאוואסאקי דואגת לשחרר חומרים בצורה עקבית לפני השקת הנינג'ה ZX-25R בשוק האסייתי, וכעת מוציאה סרטון של הכלי המיוחד ואלוף הסופרבייק ג'ונתן ריי במסלול חרז הספרדי.

בתחילת הסרטון מופיע הכיתוב "Headphones On" כהכנה לצלילים של מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 250 סמ"ק, יחיד שמיוצר כיום, תחת ידיו של אלוף העולם בסופרבייק. הנינג'ה הקטן אמנם לא מיועד לשוק האירופאי ובינתיים ישווק רק במזרח, אך כן זוכה לטעום אספלט אירופאי משובח, זה של מסלול חרז שעומד לארח שני סבבים רצופים של המוטוGP השנה.

הציפייה ל-ZX-25R מטורפת, ואנחנו נשקר אם נאמר שאנחנו לא מחכים לחוש את האופנוע הזה, נראה שגם המעריצים כבר חסרי סבלנות ומגיבים בסגנון "השנה כבר 2100, קאוואסאקי עדיין משחררת טיזרים של ה-ZX-25R" ו-"בשלב זה, אני רק צריך לרכב על הדבר ה*** הזה!". חלק מהתגובות גם מבקשות (או יותר נכון מתחננות ומאיימות) מקאוואסאקי לשווק את האופנוע בארה"ב ואירופה, קריאה שאליה גם אנחנו מצטרפים.

קאוואסאקי גם מוסיפה מספר פרטים על האופנוע בסרטון, כשאת רובם אנחנו כבר מכירים – בקרת אחיזה, קוויקשיפטר, 2 מצבי הספקת כוח, סליפר ואסיסט קלאץ', קליפר מונובלוק רדיאלי, מזלג SFF-BP הפוך מקדימה, ופרט מעניין שבקאוואסאקי לא חשפו קודם, מה שהם מתארים כ-"תכנון שלדה בסגנון WSBK", לא שהיה לנו ספק שיעודו של האופנוע הוא להיות מכונת מסלול מסוג אחר.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל