מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
סטומפ
KTM עליון קוביה
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
HJC
הארלי שמאל

בדרך לסיביר: אינדיאן Appaloosa v2.0

בדרך לסיביר: אינדיאן Appaloosa v2.0

מערכת מוטו

צילום: יצרן

מאינדיאן ומסדנת Workhorse Speed Shop נמסר כי יחשפו בקרוב את ה-Appaloosa v2.0, לאחר שהראשון הוצג באירוע Sultans of Sprint – פסטיבל מהירות שנערך בגרמניה בשנה שעברה. האפלוסה מבוסס על הסקאוט בובר של אינדיאן אבל שם זה נגמר והאפלוסה שונה לגמרי מהבובר. השם Appaloosa מגיע מגזע סוסים מובחר שנחשב למהיר במיוחד ובו השתמשו הילידים האמריקאים.

האפלוסה הראשון, שתמונתו בראש הכתבה ובגלרייה, תוכנן כדי לשבור שיאי מהירות ועיצובו מזכיר דווקא מטוס קרב מתקופת מלחמת העולם השנייה. האחראי לפרויקט הוא הבלגי ברייס הנברט, שנזקק לכ-700 שעות עבודה כדי להגיע לתוצאה הסופית. הספרה 19 שמוצגת על זנב האופנוע היא קריצה לשנת 1919, בה הוצג הסקאוט הראשון של אינדיאן.

טיזרים ראשונים לגרסה החדשה:

החופה הקדמית של האפלוסה עשויה אלומיניום, השלדה המקורית של הסקאוט בובר חוזקה והרצועה הוחלפה בשרשרת – הכל נעשה כדי לחזק את המבנה עד כמה שניתן כדי שיעמוד בעומסים שהמהירות הגבוהה מייצרת והזרוע האחורית הוארכה כדי לספק עוד יציבות. מיכל הדלק הוקטן לקיבולת של 2.5 ליטר בלבד, בעיקר כדי לחסוך במשקל. לאפלוסה יש גם מערכת בלמים של Beringer שעוצבה במיוחד בעבור האופנוע, מתלי אוהלינס STX 36 ומערכת פליטה של אקרפוביץ' מטיטניום – גם היא ייחודית לאפלוסה. המנוע קיבל חיזוק של של ניטרוס אוקסייד, או בשם היותר מוכר של התרכובת (ותודה לווין דיזל) – NOS, וההספק עלה מ-100 כ"ס המקוריים של הבובר ל-130 כ"ס.

אחרי פסטיבל המהירות בגרמניה, אבי הפרויקט, הנברט, מכוון ליעד חדש שהוא רוצה לכבוש – מרוץ חדש יחסית, בן שנה בלבד, שמתקיים בימת בייקל הקפואה בסיביר. האירוע ברוסיה התרחש לראשונה רק בשנה שעברה, וכבר מושך אליו ספיד ג'אנקיז' מרחבי העולם.

התנאים הקשוחים במיוחד איתם נאלצים להתמודד הכלים (למשל דראג בקור של 20°- במהלך היום), הכניסו את האפלוסה למקצה שיפורים: צמיגי ה-SportSmart Mk3 עברו התאמה לקרח – מה שלקח כ-4 ימים שלמים של עבודה ידנית מאומצת, כדי לשלוט על הקור המטורף שיווצר במהירות של מאות קמ"שים על משטח קרח, הפתח הקדמי של הפיירינג כוסה בסגירת קרבון מיוחדת ופתחי היניקה בצידו הוקטנו כדי שהמנוע לא יקפא. מערכת ה-NOS שודרגה גם היא כמו גם הבולמים, והאפלוסה מקבל גם תוספת של מייצב היגוי שייסע בשיפור היציבות. עוד נוספו חלקי פיירינג כדי להגן על הרוכב מנתזי קרח שיטוסו לכיווני במהירות גבוהה.

הרוכב שיאיץ את האפלוסה למהירויות תלת ספרתיות על המשטחים הקפואים של ימת בייקל הוא סבסטיאן לורנץ, אחד ממארגני האירוע של Sultans of Sprint. עבורו, זוהי הפעם הראשונה בה הוא ייקח חלק במרוץ על הקרח. ה-Appaloosa v2.0 החדש יוצג באירוע הפתיחה של המרוץ ב-25.2.

תגובה אחת ל בדרך לסיביר: אינדיאן Appaloosa v2.0

  1. מפלצת פראית וסקסית — שיהיה בהצלחה!
    רק תיקון טעות קטנה: "הקור המטורף שיווצר במהירות של מאות קמ"שים על משטח קרח" – הקור לא משפיע על המתכת כפי שהוא משפיע על גוף האדם; המנוע יחווה את אותו קור בשניות שלפני הזינוק כמו בשיא המהירות. ובגלל שזה אכן קור עני בצלסיוסים – הם צימצמו את פתח כונס האוויר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל