חיפוש כללי

דף הבית  >>  דו"גרי פלוס >> סוזוקי
תביא עוד SV תביא עוד SV
סוזוקי מחזירה ל-2017 דגם אהוב ומצליח, SV650, ובמחיר מבצע מפתה 49,950 שקל לוי-טווין ידידותי שיודע גם לתת בראש
תעודת זהות
סוזוקי SV650

SUZUKI SV650

שנת ייצור: 2016

מחיר: 49,950 ₪

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A 

דרגת זיהום אוויר:
2

(קיים גם ברשיון A1 - לא רכבנו)




נתונים טכניים
מנוע: תצורת V90 מעלות, 4 פעימות, 2 צילינדרים, 2 גלי זיזים עליונים

נפח:
645 סמ"ק

הילוכים: 6 מהירויות

בלם קדמי: ABS שני דיסקים בקוטר 290 מ"מ

בלם אחורי: דיסק בקוטר 240 מ"מ

צמיג קדמי: MC ZR 17 120/70

הזנת דלק:
מערכת הזרקה

מערכת קירור: נוזל

מערכת הצתה: אלקטרונית

התנעה: חשמלית

בולמים: קדמי- טלסקופיים, קפיץ, שיכוך שמן
אחורי- קפיץ, שיכוך שמן, מתכוונן

צמיגים: קדמי-MC ZR 17 120/70

אחורי- MC ZR 17 160/60


מדידות
אורך: 214 ס''מ

בסיס גלגלים: 145 ס"מ

גובה מושב:
78.5 ס"מ

משקל רטוב: 197 ק"ג

טבלת טיפולים:

טיפול 1,000 ק"מ   - 570 

טיפול 12,000 ק"מ   - 1,511 

טיפול 24,000 ק"מ   - 1,964 

 * המחירים אינם כוללים מע"מ.
 * כל המחירים כוללים עבודה וחלקים

יש ל- SV מנוע גמיש שגם אם טעית ונכנסת לסיבוב בהילוך גבוה ממה שתכננת או שהיית צריך, הוא יסלח לך וילך איתך קדימה בלי שיהוק, גמגום וטענות כלשהן. זה נכון גם לנס הרים וגם לשוקן פינת קיבוץ גלויות, תגובות המנוע והשילדה צפויות ונשלטות, כך גם תגובת הבלמים. נהנתי לרכב עליו גם מחוץ לעיר כול עוד לא מגזימים עם מהירות הרוח, בעיר ממש כייפי משתחל כמו קטנוע עם זווית צידוד מעולה של הכידון.
                                       




SV650

עריכה: גב"ב
בחן וכתב: ניסים ברדה  
השתתפו: סטפן אבנדיצ'י, משה שחם
צילום: אדם 
בלנגה, עדי בראון, אריק רוזנבלום


שורה תחתונה: אופנוע מעולה למתחילים, לאלו שעוברים מקטנוע לאופנוע, ולמי שמחפש מקסימום אופנוע במינימום כסף.

האופנוענים בימנו רוצים הכול מהכול כשהם קונים אופנוע: גם מחיר זול וגם עיצוב מיוחד; גם שימושיות וגם ביצועים; גם לעיר וגם לתיור; גם ייחודיות עם מנוע וי-טווין ולא 4 ציל' UJM, וגם אמינות; גם ספורטיבי וגם חסכוני בדלק, טיפולים ו...תיקונים. שורה של דרישות לעיתים סותרות, דומה שמעטים דגמי האופנועים המסוגלים לעמוד בהן – הבולט בהם הוא הסוזוקי SV650, ומה שמרשים הוא שסוזוקי זיהו את העתיד לבוא מבחינת גיוון דרישות הלקוחות עוד לפני 18 שנה! בשנת 1999 הדהימה סוזוקי את העולם כשהציגה את ה-SV650 בגרסה עירומה ובגרסת חצי פיירינג, דגם שפשוט ענה על הכול: עם מנוע וי-טווין גאוני שפותח בעקבות מנוע ה-TL1000 סופרבייק של סוזוקי מ-1997, עיצוב שובה עיין בסגנון אירופי צעיר, ממדים קומפקטיים וידידותיות אך גם ספורטיביות יוצאת דופן. הסוזוקי SV650 היה דגם יחיד בעולם שידע גם להתחרות על מסלול המירוצים וגם לקחת רוכב מתחיל לסיבוב בעיר. עשר שנים נמכר ה-SV650 בהצלחה, כמעט ללא שינויים למעט קלים ב-2003, לא פחות מ-400,000 יחידות של הוי-טווין נמכרו - עד שבשנת 2009 בעקבות המשבר הכלכלי העולמי הקשה נאלצה סוזוקי לשנמך את ה-SV והציגה את הגלדיוס 650, SVF650, דגם שימושי אך שהיה חסר את "הניצוץ" או "הנשמה" של ה-SV. לקוחות סוזוקי שאלו, ביקשו, מה קורה עם ה-SV650, הדבר האמיתי? ואכן בשנת 2016 נענתה סוזוקי לרחשי הציבור והחזירה את ה-SV650 – ובגרסה מדליקה ואיכותית מאי פעם. ה-SV650 ABS החדש מרחיב עוד יותר את גישתו המקורית של ה-SV כלומר גם ספורטיבי יותר למי שיודע, וגם ידידותי ופונה לרוכבים מתחילים, הדגם נמכר כבר בעולם ובישראל בהצלחה אדירה, לשלל היכולות חובר מחיר חדירה מפתה של 49,950 שקל, וההצלחה מוכיחה כי נכון היה להחזיר את ה-SV, והנה הוא מגיע לדוגרי למבחן.



 
לא פחות מ-60 שינויים וחלקים חדשים הוצגו ב-SV650 ABS החדש רק במנוע... מנוע 645 סמ"ק  וי-טווין 90 מעלות בין הצילינדרים מבטיחים פעולה מאוזנת ללא רעידות אך כמובן אופי וי-טווין ייחודי עם תחושת מומנט ללא תחרות מנפח כזה קטן, 8 שסתומים, גלז"כ מספקים במקביל כוח משמעותי בסל"ד הגבוה, בהחלט מנוע שאפשר למשוך עוד ועוד במקביל לזה שהוא נותן כוח כבר בסל"ד נמוך. שיפורים משמעותיים שהוכנסו השנה במנוע כפול המצתים בכול צילינדר הם לועות מצערת מדורגים הממוקמים בתוך תיבת האוויר לטובת מקסימום מומנט בכול מהירות של זרימת אוויר, משפר במיוחד הכוח בסל"ד בינוני, צמד פרפרי מצערת בכול לוע עם פרפר אחד מתופעל על ידי הרוכב והשני על ידי מחשב ניהול המנוע מבטיחים פתיחה אופטימאלית בכול סל"ד ולא "לחנוק את המנוע", ומשלימים את החבילה המתוחכמת מזרקים חדשים עם עשרה חורים לטובת אופטימיזציה של רסס הדלק בתוך הצילינדרים. חידוש נוסף הוכנס בדגם החדש של ה-SV650 לטובת רוכבים פחות מנוסים והוא "סיוע בזינוק", כאשר מוכנס הילוך ראשון המנוע עולה אוטומטית בסל"ד ובכך יכול הרוכב לשגות בשחרור קלאץ' ועדיין לא לסבול מכביית מנוע, חשוב מאוד בערים ובהרים... גם מערכת הפליטה חדשה לגמרי, יעילה יותר ונראית פי כמה טוב יותר מאשר בגלדיוס. שינויים אלה מתבטאים בעלייה בביצועים, ההספק המרבי ב-SV650 החדש עומד על 75 כ"ס, 4 יותר מאשר בגלדיוס.

ואם המנוע היה לשימושי וידידותי מאי פעם תוך שימור "הכוחונס" (ביטוי של טל שביט ז"ל) הרי שהשילדה והעיצוב של הדגם החדש גם הם משלבים טוב יותר את הספורטיביות עם הידידותיות. שלדת צינורות פלדה חדשה לחלוטין עם ממדים קומפקטיים, בסיס גלגלים של 1,445 מ"מ משלב יציבות וביטחון עם זריזות, משקל רטוב של 197 ק"ג גם הוא תורם במקביל לאחיזה ולתחושת ביטחון יחד עם ספורטיביות, וכמובן המושב נמוך, 785 מ"מ בלבד, מאפשר להוריד רגל בקלות, ולא פחות חשוב האופנוע צר בדיוק באזור מיכל הדלק היכן שהברכיים חובקות מה שתורם לחיבור ושוב לביטחון הרוכב, כול רוכב.

האבזור ב-SV משתבח גם הוא עם לוח שעונים מרהיב ושפע מידע כולל מצב הילוכים – אולם גם חידוש בדמות מערכת דיאגנוסטיקה המתקדמת ביותר בנמצא מאפשרת לדעת בדיוק מה תקין ומה לא רק מחיבור ללוח השעונים.

ולאחר שלמדנו מה השתנה ושופר ב- SV650 החדש "על הנייר", הגיע הזמן להתרשמות ותובנות מהרכיבה. כפי שראיתם ב"שורה התחתונה" ה-SV650 אינו רק יעיל, שימושי וידידותי – בידיים הנכונות הוא ידע לתת איכויות ספורטיביות של ממש, מה שעושה אותו לאטרקטיבי עוד יותר. אין מדובר בניגודים, אופנוע ידידותי ומתוכנן לטובת הרוכב עושה זאת לכל רוכב, וככול שאת או אתה מתקדמים יותר תדעו להוציא יותר מה-SV650. יש ל- SV מנוע גמיש שגם אם טעית ונכנסת לסיבוב בהילוך גבוה ממה שתכננת או שהיית צריך, הוא יסלח לך וילך איתך קדימה בלי שיהוק, גמגום וטענות כלשהן. זה נכון גם לנס הרים וגם לשוקן פינת קיבוץ גלויות, תגובות המנוע והשילדה צפויות ונשלטות, כך גם תגובת הבלמים. נהנתי לרכב עליו גם מחוץ לעיר כול עוד לא מגזימים עם מהירות הרוח, בעיר ממש כייפי משתחל כמו קטנוע עם זווית צידוד מעולה של הכידון. המתלים ידיתותיים לרוכב ברכיבה מתונה וגם כשהקצב עולה, הם עדיין מתפקדים בצורה נאותה. המצטערת נשלטת בקלות בכל טווחי הסל"ד.

עם זאת יש מספר המלצות: למתחילים לא הייתי משנה דבר. פשוט עולה על האופנוע לומד אותו לאט מכיר אותו מהר ורואה כי האופנוע פשוט יחזיר לי אהבה חזרה. למתקדמים הייתי מחליף את הכידון לכידון ישר ורחב יותר מה שיסייע לנו לשלוט טוב יותר על ההיגוי לטובת זריזות ותחושת ביטחון, שינוי תנוחת הרכיבה יעביר משקל לגלגל הקדמי גם לטובת אחיזה ושוב לטובת התגובות המהירות אך הנשלטות. וגם מחליף את האגזוז לאיזה אקרפוביץ עצבני ואו דומה, את המושב אולי הייתי מעט משפר שלא יגרום לי להיצמד למיכל הדלק בזמן בלימות חזקות ואו בכלל ליהנות מרכיבות ארוכות נוחות יותר. 

לסיכום,
אין ספק שסוזוקי הצליחו לספק את אותה דרישה של הלקוחות כיום ל"גם וגם וגם" שמנינו בפתיחה, במחיר מפתה של 49,950 שקל, הסוזוקי SV650 הוא מאותם כלבויניקים דור חדש שיודעים לעשות הכול טוב ואף מצוין, פונים לקשת עצומה של רוכבים – וכול זאת ללא לאבד את היכולת לרגש, להשכיב, להאיץ ולבלום, הרבה יותר רוכבים יוכלו להפיק מהוי-טווין החדש הזה יותר מאשר עם אופנועים יקרים בהרבה, ועם המנוע הייחודי והעיצוב הוא שולף אס מול המתחרים. 





אופנוע פשוט – פשוט אופנוע/אדם בלנגה
אפתח בשורה תחתונה: הסוזוקי SV650 החדש עושה בדיוק את מה שהוא מבטיח ומדובר באופנוע ״התקציב״ הטוב ביותר בשוק. יש אמירה שאני מאוד אוהב שאומרת שכסף זה לא הכל בחיים, לצערי הרב רובנו לא מבינים את האמירה הזאת כמו שצריך. המדרש שאנחנו לומדים מהמשפט הזה זה שלפעמים אנחנו צריכים ללמוד מההנאות הקטנות בחיים, וככאלה, אילו הם הדברים ״הפשוטים״ . אז בבקשה אל תקראו לו אופנוע פשוט, תקראו לו פשוט אופנוע. עם מנוע 650 בתצורת וי כל כך אהובה, גובה כיסא נמוך ומזמין במיוחד הסוזוקי הזה מכוון חזק חזק ללב השוק העולמי. בשנים האחרונות נוצר קיטוב רציני בין אוכלוסיות הרוכבים, בעוד שבצד אחד של הסקאלה יש אנשים שלא יסתפקו בפחות מהספורטיבי המהיר ביותר בצד השני יש אנשים שנשבעו שאת הקטנוע שלהם בעיר הם לא מתכוונים להחליף בקרוב. הסוג הזה של האופנוע מכוון בדיוק לאמצע, לאילו רוצים אופנוע ליום יום אבל לא מחפשים להוריד איתו ברך לאספלט. סוזוקי יצרה בדיוק מה שקהל הלקוחות שלה אהב מאז ומתמיד - אופנוע פשוט וטוב. כל כך פשוט ונעים למען האמת שמרגיש לי כמעט וולגרי ומיותר לדבר על המתלים הנעימים, הבלמים (שאמנם היו יכולים להיות יותר טובים הם דיי והותר) הטובים והמנוע, הו המנוע... כמו שרק סוזוקי יודעים לעשות. היום יש אופנועי תקציב פשוט מצוינים, באמת... אף אחד מהם לא חף מפשעים אבל כולם עושים את העבודה פשוט מצוין - אבל אם הייתי צריך לשלם הכיס שלי על כלי תקציב חדש, היום יש סיכוי טוב מאוד שאני אלך על הסוזוקי הזה - בעיקר בגלל הרגשה...






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
תגובות 
הוסף תגובה
  •  24/11/2016 מהלך חשוב / בעז1.
    מה שהכי חשוב שסוזוקי צריכים לעשות: להחליף יבואן. ברגע שהכסף עובר אלין לא סופר אותך ממטר. תודעת שרות אפס. חושב שעושה לך טובה שקנית אצלו אופנוע במיטב כספך.
  •  24/11/2016 אחד המבחנים היותר כייפים שקראתי. / רן2.
    תעשו גם סרטים קצרים זה יהיה טוב יותר אפילו מכתבה.
  •  24/11/2016 כל מילה בסלע. / דרור3.
    אופנוע מעולה גם לא רק למתחילים.
  •  24/11/2016 כשיש תחרות רק אנחנו מרוויחים.  / מני4.
    לנו כצרכנים היריבות בין היבואנים רק עושה לנו טוב במחיר וקשה בבחירה. אחלה כתבה.
  •  24/11/2016 שווה את הכסף. סוזוקי יכולים לשמוח עם הSV שמתאים להרבה מסוגי הרוכבים / מתן5.
  •  24/11/2016 מר ברדה באקשן -אהבתי / יוסי6.
  •  24/11/2016 אופנוע אטרקציה, עכשיו גם ברשיון לא מוגבל, מחיר ידוע? / מאור7.
  •  24/11/2016 תמונות מהממות / ליאור8.
  •  24/11/2016 "וגם מחליף את האגזוז לאיזה אקרפוביץ עצבני ואו דומה" / רוכב שפוי9.
    האם אני היחיד שחושב שזה לא הגיוני שבגלל אופנוע אחד שעובר בערב ברחוב, עשרות תינוקות וילדים יתעוררו בבהלה ? אני רוכב מעל עשרים שנה,מעולם לא הפרעתי לסביבה עם האופנועים שלי. הילדים שלי כל לילה מתעוררים בבהלה בגלל הערס השכונתי שחוזר הביתה עם הטימקס עם האקרופוביץ שלו. שלא לדבר על הנזק התדמיתי שזה עושה לכולנו. אקרופוביץ עצבני כפי שממליץ הכותב, הוא לדעתי מאפיין של תרבות ה"אני עושה מה שבא לי וכולם על הצ'ופצ'יק שלי" שכה נפוצה לצערי כעת בחברה שלנו. שבת שלום לכולם !
  •  25/11/2016 הרי ידנו שעופר אבניר הם גנבים, אז לשם שינוי המחיר יצא להם נכון? פחחח... / מה חדש?10.
    אין כזה דבר אופנוע למתחילים. יש אופנוע שמתאים לרוכב שלו. 650 שנותן בראש הוא חזק מידי, ומסוכן מידי. מקסימום אופנוע במינימום כסף זה ה- TNT25 של קיוואי, שבמחיר הזה קונים ממנו 2 כלים, אחד לך ואחד לחברה שלך, ואפילו נשארת עשירייה בצד לביטוחים. ב- 50 אלף יש אופנועים יותר טובים מה-SV, אצל הונדה, ומי בכלל מתקרב לחזירים מאבניר?
  •  25/11/2016 בלנגה, הסתבכת סתם, או / סתם הסתבכת?11.
    כי הדברים פשוטים. אין כזה דבר אופנוע תקציב. יש תקציב שלפיו קונים אופנוע. המונך "אופנוע תקציב" הומצא לצורכי שיווק, כדי לעודד קניית אופנועים יקרים שאיננו צריכים. גם ה650 שבמבחן הוא אובר-קיל, ככה שהפילוסופיה שלך לגבי אופנוע זול לא באמת מועילה לארנק של הלקוחות. 50 אלף לאופנוע, למה מי מת?...אם באבניר בונים על פריירים שלא מתים רק מתחלפים, הייתי אומר שהציבור לא כזה מטומטם, ושהם בבעיה.
  •  25/11/2016 נוסום סחטין על הווילי / יחזקאל12.
  •  25/11/2016 כידון ישר / צחי13.
    האם הכוונה בכידון ישר להעביר את משקל הגוף קדימה ואז למעשה להוריד משקל על הגלגל הקידמי ולמעשה במעשה זה אנחנו מעבירים לחץ על הגלגל הקידמי ואז יש לנו יותר שליטה עליו? ואם כן שמה שאני חושב נכון אז זה אומר גם שכאשר אנחנו בולים יש לנו בלימה טובה יותר וחזקה יותר כי אז יש לנו משקל על הגלגל הקידמי?
  •  25/11/2016 יש לי שאלה / טל. ע14.
    בהמשך לאלו ששאלו שאלות על הכידון . למה חברת סוזוקי מלחתחילה מוכרים את האופנוע עם כידון ישר ואז עושים חסד עם הרוכבים עליו?
  •  25/11/2016 איזה כיף נוסום לראותך עם חיוך על האופנוע / יוסי15.
  •  25/11/2016 למגיב 9 השפוי והמתחשב בסביבה / גל16.
    מה קרה, צא מהסרט של להיות ערס, זה כייפי בחוויה ואתה מגזים עם המאות ילדים ותינוקות, ממש עשית אותו עברין, אני תמיד מגיע הביתה ברגוע, בגלישה, מניע ויוצא בלי דרמות, עוד שניה אתה כולא את כולנו. יצאת חננה
  •  25/11/2016 כתבה יפה, עדין הם שוחטים אותי בטרייד אין  / ג. בנאי17.
  •  25/11/2016 למאור - תגובה 7. המחיר לדעתי 1000 שח פחות לרשיון A1 / גולן18.
  •  25/11/2016 אגזוז מרעיש הוא אגזוז מרעיש! ומי שמרעיש יש לו ז@@ פיצפון! / תגובה לגל החננאה(16)19.
    חננה, גל הסביר יפה מאוד איך ההוא בשלוש בבוקר מעיר רחובות שלמים משנתם. אני הוסיף שגם אתה(לא אישית) שמניע וגולש "בשקט" מקפיץ אותי כל פעם שאתה מניע, כי גם בלי פתיחת גז, הדוד עושה רעש עמוק שחודר קירות. חוץ מזה למה אני צריך לדעת מתי אתה יוצא וחוזר לרכב? אשתך פנויה לסיבוב?(על דרך המשל). מי ששפוי מתחשב בסביבה, ולא קונה אגזוזי רעש!
  •  25/11/2016 10 / ge9020.
    הילדון הטיפשון וגס הרוח ,בעל השפה העילגת והתחביר המקולקל, שאיש לא מבין מה הוא רוצה ומתחיל ומסיים כל משפט "בפחחחח". עדיף שתמנע מלהגיב את הבולשיטטטט שלך ,זה לא מעניין איש!!!! כולם יודעים שאתה סוכן של איזה גרוטאה סינית .
  •  25/11/2016 למספר 9,למספר 11לכל מי שבכלל לא רוכב על דו גלגלי. / שומר הסף21.
    למספר 9 היקר. גם אני רוכב עם יושימורה ואין מצב שאגיע הביתה עםרעש. גם אים לא יהייה לי על האופנוע "אקרפוביץ" וארצה לעשות רעש אעשה בכל מקרה. אם כשאני מגיע הביתה ואם כאשר אסע בין מכוניו. גם הרעש של הרלי כשהוא מכובה מרעיש. אז אל תבלבל במוח. כאן הכל עניין של תרבות רכיבה ובכלל תרבות האנשים. אז תוריד את הטענה הזו מעל הפרק. וכן אני חושב שמעט רעש רק שומר עלינו כרוכבים. ולא פעם זה הציל אותי מתאונה. ואתה מספר 11. כלום לא מקבלים בחינם. נכון שאפשר לקנות 15 יוסאנג ואו 37 קיוואי במחיר הזה. אבל איי אפשר לקנות מרצס במחיר של פיאט 500 .אין מה לעשות אלו החיים. רוצה משהו אמין טוב תשלם.
  •  25/11/2016 למגיב 21 ממגיב 9 / רוכב שפוי22.
    אגזוז/מפלט רועש,עושה רעש ומפריע לסביבה, אם תרצה ואם לא. עובדה שאני רוכב מגיל 16 ועד היום (בן 42) על אופנועי כביש מסוגים שונים, ומעולם לא הפרעתי לסביבה. חננה/לא חננה,זה לחשוב. מה שחשוב זו דרך ארץ ולהיות בן אדם ! כאשר אדם אחד,אחד ! עושה רעש שמטריד עשרות/מאות/אלפים של אנשים כל פעם שהוא רוכב,רק כדי שהחוויה של אדם אחד, אחד ! תהיה טובה יותר, אז או שהוא תמים שלא הבין כיצד הרעש שהוא יותר מפריע לסביבה, או שהוא שם קצוץ על הסביבה, מה שלדעתי מגדיר אותו כחרא בן אדם. הלוגיקה פשוטה... שבת שלום (-:
  •  25/11/2016 למספר 9 ומספר 21 / רוכב סתם23.
    למספר 9. הרי ברור מעל כל צל של ספק שאתה שתול של אחד מהחברות הסיניות שחושבות שהשמש זורחת להם מהישבן. ואתה מספר 21 צודק בכל. גם אני בדעה שלך.
  •  25/11/2016 אני שמח שהצלחתי לרגש אתכם / תגובה ל-20 ו-2124.
    אני שמח שאתם מוצאים לנכון להתייחס לדברי. כבוד! ge90 אתה יודע הכל, חוץ מהעובדה החשובה שאינני סוכן של אף אחד, סוזוקי זה אחל'ה, אבניר זה ק@ה. אדון שומר הסף הנכבד. אגזוז מקורי של הרלי עושה צליל נעים של הרלי, אתה כנראה לא מבין גדול בדציבלים, סליחה, אולי אתה חרש? לגבי תרבות, אין כאן תרבות בכלל, ואין להשוות מי שעושה רעש בערבות נבדה(ארה"ב), לבין מי שנוסע בפול רעש ברחובות הצפופים של תל-אביב. אם אתה חושב שרעש האגזוז הציל אותך מתאונה סימן שאתה לא יודע לרכב. יש תאונות שנגרמות דווקא בגלל הרעש המפחיד. מה שלא עושה הצופר גם לא יעשה האגזוז, ומי שצופר באופן קבוע הוא רוכב מסוכן, אתה כנראה רוכב מסוכן. במרצדס לא קונים יותר אמינות, מי שמשלם משלם על הגימור הנוצץ, על העיצוב, על החומרים האיכותיים של הריפוד, ועל המותג. בברזל אין הבדלים. אם אתה לא מיליארדר שקונה מכוניות יוקרה(לא מרצדס), ומשלם על מכונית 10 מיליון, לא תזכה לראות מתכות יקרות במנוע, לא בשביל האמינות, רק בשביל ההרגשה והפוזה. קיוואי עולה בזול והוא לא פחות אמין מסוזוקי(שהפכת אותו בטעות ל"מרצדס". חחח...), לא רק שקיוואי עולה חצי מחיר, גם החלקים שלו בהשוואה לגנבים מאבניר עולים גרושים. באלי אקספרס זוג שעונים לאופנוע סיני ב- 50 שקל, פנס קדמי 50 שקל א-מ-י-ת-י!. בבקשה תפסיק לבלבל במוח, רעש זה רעש, וזה מטרד שצריך לאכוף!
  •  25/11/2016 אקרפוביץ קיוואי וכו' / רונן25.
    בו נגיד שלא בכל מקום מגורים זה מתאים כל הרעש הזה אני אישית אוהב את הרעש הזה אבל מי שלא מבין את מה שהמגיב האקרפוביץ כתב כנראה שעדיין אין לו ילדים , ולסוכן הסמוי של קיוואי אתה באמת תצתרך לקנות שניים כי גם אחרי ששניהם ילכו לעולמם הסוזוקי הזה ימשיך לתת בראש כמו חדש וזה אני כותב מנסיון , ה sv החדש שווה לאאלה ובונוס הוא לא שובר את הביצים כמו הגלדיוס , אישית אני בדרך לשם כנראה , אגב אם כבר קידון שטוח עדיף להרכיב קליפ אונס של וודקראפט ולקבל נייקד עם תנוחה קרבית הרבה יותר .
  •  25/11/2016 מופתע גם ממחירי הטיפולים, לאורך שנתיים, לא נורא יקר / שמעון26.
  •  25/11/2016 24שהוא גם 10 / ge9027.
    שתוק נמאסת !!!! אתה ממשיך בתגובות המבולבלות והלא ברורות המערבבות מין בשאינו מינו וממשיך עם הדרק הסיני. רוצה סיני תרכב על סיני ,תפסיק להיות מיסיונר ולקשקש לאחרים שאינם יודעים לרכוב ,כאילו אתה מתת האל לעולם הרכיבה ,הדבר היחיד שאתה יודע לרכוב עליו הוא המקלדת ."רק בשביל ההרגשה והפוזה קיוואי עולה בזול והוא לא פחות אמין " זהו כמובן ציטוט שלך!!! לא סוכן של אופנועים סינים????? טוב אולי יש לך מניות בקיווי שמיווי !?אתה ממשיך וחוזר על כך בכל תגובה כמו מנטרה, גילוי נאות לא יזיק רק יועיל לך ודבר נוסף אם אתה רוצה שהתיחסו אליך ברצינות ,תוריד את גסות הרוח והזלזול ותפסיק לרשום תגובות ארוכות ומבולבלות.
  •  25/11/2016 תשובה לאחד והיחיד שיודע הכל ובטח על איכות... / אחד שלא יודע לרכוב ולא מבין כלום28.
    במרצדס לא קונים יותר אמינות, מי שמשלם משלם על הגימור הנוצץ, על העיצוב, על החומרים האיכותיים של הריפוד, ועל המותג. בברזל אין הבדלים. אם אתה לא מיליארדר שקונה מכוניות יוקרה(לא מרצדס), ומשלם תקרא טוב. זה מה שכתבת. "על מכונית 10 מיליון, לא תזכה לראות מתכות יקרות במנוע, לא בשביל האמינות, רק בשביל ההרגשה והפוזה. קיוואי עולה בזול והוא לא פחות אמין מסוזוקי(שהפכת אותו בטעות ל"מרצדס". ואתה אומר לי שאתה לא עובד בקוויאי ואו ביוסאנג ואו באיזה אופנוע חשמלי זבל אחר... אם מרצדס זה לא איכות מול איזה פאקינג אוטו גרוזיני או סיני אז אנחנו באמת לא מבינים אחד את השני. בקיצור תתפטר תעבור למתחרים איפה שלא כמעט מרביצים למנהלים מיידי יום בגלל "איכות" כמו של מרצדס.
  •  25/11/2016 רק לי העיצוב הזה לא עושה כלום ??  / עידו 29.
    לדעתי עיצוב החמצה ממש
  •  25/11/2016 סוזוקי ממזמן הפך ל"סיני", כולם מיצרים היום במפעלים במזרח, ויש לומר , אותם מפעלים של קיוואיֱ / לרונן הקשקשן30.
    רונן אתה יודע שKEEWAY מייצרת חלקים ל BMW? כי זה מהמפורסמות. כלי רכב ששורדים אחרי עשר שנים במצב "חדש" הם נדירים, בלי קשר למותג. גם טרנטה בן 30 שנה הוא טרנטה בלי קשר למותג. לבעלי המותג יש נטייה מוטעת להצדיק את הטמטום שלהם (לשלם יותר כדי לקבל פחות). בשוק יד שנייה הרוכשים החכמים מוציאים לפריירים שקנו מאבניר את כל האוויר מהבלון הנופח שלהם, אז לא חבל על הכסף? אופנוע של קיוואי שלא יעבור תאונות, לא יעבור התעללות, ויגיע לכל הטיפולים, יחזיק כמו הסוזוקי. המותג קיוואי נמצא כאן מ 2005 כדי להישאר, כיוון שנמכרו ממנו יחסית מעט כלים, סטטיסטית קשה לראות כלים שמורים ששרדו. כבר ראיתי קיוואי יד ראשונה שמור מודל 2005 שנראה כמו חדש(ונוסע כמו חדש). רונן, הפוסל במומו פוסל, כנראה שאתה בעצמך סוכן סמוי.
  •  26/11/2016 לא כלנו אותם אנשים / ליאור31.
    הכתבה טובה מעניינת קצרה בלי קישקושים מיותרים. לא כל רוכבי האופנועים הם צ'חצ'חים חסרי גבולות . יש בינינו אנשים אשר רוכבים על דו גלגלי והם מתחשבים באנשים אשר חיים מסביבם. זה לא ישנה אם ילד או מבוגר ירצו לעשות רעש כי יבוא להם באמצע הלילה אם זה יהייה עם אופנוע עם אקרפוביץ או אופניים עם סירנה.ולכן אני חושב שכן יש לשים על אופנועים אגזוזים שעושים רעש אבל אנחנו צריכים להיות מספיק חכמים, הוגנים ומתחשבים על מנת לא לפגוע באחר. בקיצור מצטרף לכותב.
  •  26/11/2016 איך החלפת כידון יתן לנו יותר שליטה? / פניני32.
    כשאתה מתלבט כתבה כזו עוזרת. אבל לא הבנתי אם אני אתקדם ברמת הרכיבה שלי ואחליף את הכידון לכידון ישר איך זה יעזור לי בהעלאת רמת הרכיבה שלי? כרגע אגזוז לא מעניין אותי לא בגלל הרעש ואו לשמור על איכות הסובבים אותי אלא בגלל שאני חושבב שיגרום לי לרכוב מהר יותר דבר כמתחיל שאני לא רוצה להגרר אליו.
  •  26/11/2016 תשובה לפניני / סער33.
    כשאתה מחליף כידון מכידון גבוה שקרוב אליך לחזה לכידון ישר נמוך שרחוק מהחזה שלך, אתה למעשה דוחף ברכיבה את הגוף שלך קדימה (הסבירו את זה) וכך למעשה אתה מעביר את משקל הגוף שלך לכיוון הכידון שלמעשה דוחף את המשקל על הגלגל הקידמי ואז למעשה אתה מעביר את המשקל לגלגל הקידמי והשליטה שלך בו טובה יותר ודוייקת יותר. וכן כשאתה מגיע למצב בלימה אז משקל נוסף על הגלגל הקידמי גורם לך לעצירה טובה יותר כי יהייה על הגלגל משקל נוסף. תקרא קצת הסברים על העברת משקל לגלגל הקידמי ותבין למה זה עוזר. בהצלחה
  •  26/11/2016 למספר 26  / מבקר המדינה34.
    איך אתה יכול לכתוב שהטיפולים זולים. טיפול 1000 מחליפים שמן ופילטר שמן. בטיפול 12 מחליפים שמן פילטר ובמקרה הרע פלגים. על זה לקחת טיפול 12 1500 ש"ח. זה גזל. בכל מוסך שהוא לא מוסך היבואן תוכל לקבל טיפול זה לפחות ב30 אחוז פחות. זה נקרא גזל.
  •  26/11/2016 ge90, באמת שגילוי נאות לא יזיק לך, מצד שני זה די מיותר, הרי ברור שאתה איש של עופר-אבניר! / תגובה ל-ge9035.
    הבעיה שלך ורק שלך שאתה חושב שהציבור מטומטם. אחרי שאתה גם מתייחס לציבור הקוראים כמטומטמים אתה עוד מעז בחוצפתך האופיינית להאשים אותי בגסות, פחחח...
  •  26/11/2016 כמה ויכוחים, אופנוע פשוט, פשוט אופנוע, כמו שמישהו חכם רשם פה / זיו36.
  •  26/11/2016 כל הכבוד לכם, מבחן נעים, ברור, ללא חפירות. כל הויכוחים פה די מיותרים / יואב37.
  •  26/11/2016 ה- SV הישן ההוא היה נהדר, זה כמו מרבית האופנועים הפכו לפרווה עבור מכירות  / מאור38.
  •  26/11/2016 פיני ראה ממי אתה לוקח עצות ותזהר / המומחה בתשובה לפניני(32)39.
    זה נותן יותר שליטה אך הרבה פחות נוח והרבה יותר מסוכן! איזה מין תיאוריה מטומטמת זאת לייצר בטיחות מסוג אחד, ולקלקל בטיחות מסוג אחר. כביש זה לא מסלול מרוצים. עצירות חירום, מתרחשות במצבי חירום. באופנוע בשונה ממכונית, אין חגורות בטיחות, אין כריות אוויר, ואין מסגרת פלדה שתגן, על כן לפעמים בחירום הדבר הנכון לעשותו הוא נטישה. לפעמים כניסה להחלקה מבוקרת עדיפה על ניסיון בלימה. זה אופנוע, זה לא מכונית, לכן עדיף לך להימנע ממצבים שיביאו אותך לתגובות חירום. בחירום על דו-גלגלי הניסיון מדבר פחות, והמזל מדבר יותר. לטל שביט ז"ל ועוד כמה רוכבים מקצועיים לא היה מזל. אל תיתן לקשקשנים שמעודדים אותך להעלות מהירות על כביש ציבורי. כידון שמאפשר תנוחה זקופה מעמיס פחות את הידיים. רוכבים ששוכבים על הכידון בסוף מעלים מהירות רק כדי להפחית את המשקל על הידיים מכוח הרוח(גם אם הם לא יודו בכך, זה מה שהם עושים). כאשר מפחיתים את הכוח מהידיים בעזרת הרוח, התאוריה של סער הדפקט כבר לא עובדת, להפך, מהירות הורגת. נסה פעם לבלום בלימת חירום מ 140 קמ"ש ותראה שהחרא לא עוצר, גם לא האופנוע החרא של סער, והשניות עוברות, וזה לא עוצר!!! זה מעייף להישען על הידיים, ורבים ששוכבים על הכידון הנמוך שלהם נאלצים להעלות מהירות כמוסבר לעיל(לאזן את משקל הגוף עם הרוח, כדי לפחית לחץ מהידיים). חוץ מזה תנוחה זקופה היא הכרחית לרכיבה עירונית שפויה, אלא אם אתה רוצה לצאת מדעתך מהלחץ על הידיים, למהר לסיים את הנסיעה, וזה שוב מאוד מסוכן.
  •  26/11/2016 35 / ge9040.
    אתה חי בסרט !?ניסית לשנות סגנון, אבל אין לי ספק מי זה המגיב שכותב בשפה עילגת ומלבל מין בשאינו מינו וגם רשם את תגובה 28 ,שהיא אחת המבולבלות והכי מקושקשות מבית היוצר המעוות שלך. בקשר אלי ורשמתי את זה בתגובותי לא מעט פעמים, נא הכנס לראשך האטום ,אני אינני מתפרנס מענף האופנועים!!!! אין שם מספיק פרנסה עבורי על מנת שארכב על מה שבא לי .הניק שלי קשור לעיסוקי והוא לא יכול להיות רחוק יותר מעולם האופנועים .הקשר היחיד שלי לאופנועים הינו רכיבה! באשר לקיווי -טוב הבנו- אתה לא סוכן וקיווי הכי טוב בעולם.מחר אני מזמין אחד רק תרגע ותגיד לי היכן אתה מוכר שתקבל את העמלה .גם אם במקרה אני טועה ואינך מוכ.,אתה צריך לקבל עמלה מקיווי העולמית על המאמץ. בשמחות.
  •  27/11/2016 לקחתי את הכלי הזה לנסיעה קצרה, אחרי שהיה לי MT07 למשך חצי שנה, במילה אחת התאכזבתי כי ציפיתי ליותר / רון41.
    מרגיש לי שהשלדה והנוחות והזריזות בימאהה יותר טוה מהאופנוע הנ"ל שהפתיע אותי בקלילות שלו ובתמרון.
  •  27/11/2016 לכל חסרי החיים שפיצצו כאן תגובות / אלוהים42.
    בראתי אתכם להנות ולבלות, ויתרתי לכם על שמירת שבת שתוכלו לרכוב ולהנות אבל במקום זאת אתם באים לכאן מנסים להשוות של של פרי (קיווי) לאופנוע והוםכים את הסוזוקי לR ? באמת יאללה חפרתם לראבי את המח (בעצם אין לי ראבי). יאללה לכו תהנו מהרכיבות מטומטמים !!!
  •  27/11/2016 כי אתה פשוט לא מבין כלום / מגיב 39 כנראה ככה נוהגים על קאסטום43.
    אין שום בטיחות לכאן או לכאן בכידון רחב אלא אפשרות לפקודת היגוי מהירה ומדויקת יותר. אם יש לך עומס על הידיים בכל כידו שהוא אז אתה רוכב גרוע שלר מבין ברכיבה ובתנוחה. בזמן רכיבה הידיים צריכות להיות רפויות על מנת לאפשר לגלגל הקידמי חופש לזרום עם הכביש ולא להיות מקובע. שרירי הבטן הגב והרגליים מחזיקים אותך על האופנוע ולא הידיים. אז עשה טובה צא לטיול סובב כנרת עם ההרלי שלך ושחרר אותנו מעצות אחיטופל
  •  27/11/2016 היגוי זריז קשור לבטיחות. לחץ על הכידון כדי לשפר אחיזה ולהגביר מהירות זה מפחית מהבטיחות. / לטמבל מ-4344.
    הניתוח המלומד של מגיב 39 הוא מדויק. מה שנכון ותופס לרוכב מקצועי על מסלול מרוצים סטרילי, לא נכון ולא תופס לחובב האופנועים הממוצע. בעוד שהמקצועי מכיר את הנושא על חסרונותיו ביום יום(עניין שרירי הבטן שהיטבת להסביר וגו'), הרוכב החובב עשוי להיות מושפע מהשטויות של כמותך המעודדות לקחת כלי שלא מתאים ל 99.9% מהרוכבים. לכן התגובה של המומחה היא מאוזנת ובמקום. הרלי זה סיפור אחר לחלוטין יה גולם. בהרלי כל הקטע זה להסכים לאי נוחות בשביל הפוזה המסוקסת. האי נוחות בהרלי קשורה לרגליים השלוחות קדימה, לידיים הגבוהות בכידונים הגבוהים, ולפעמים בהעדר בולם זעזועים אחורי(זנב קשיח). בשונה מהמגיב "אלוהים"(רחמנא ליצלן), לדעתי כל תגובה היא טובה, אפילו אם זה סוכן מעפן של עופר אבניר שמשקר את לקוחותיו בקשר לצרכים שלהם, ומוכר להם אופנוע שהם אינם צרכים.
  •  27/11/2016 וואו. מה נהייה מהמלצה פשוטה של החלפת כידון. / ניסים ברדה45.
    צודק מי שכותב שהמטרה העיקרית של החלפת הכידון היא דווקא בטיחותית ללא כל כוונה של המלצה לרכיבה מהירה ומסוכנת יותר. בקצרה. כידון מעט רחב יותר ונמוך יותר יתן לנו את שני הדברים החשובים בשליטה על המכונה שאנחנו רוכבים עליה. מהירות תגובה ויכולת בלימה טובה יותר.(ויש עוד..) ושוב ללא כל רצון לרכב מהר ומסוכן יותר. הסבר קצר ביותר. אם אתה רוכב על דו גלגלי ואתה נתקל בכל מכשול שלא יהייה בכביש, המטרה שלנו היא להתחמק ממנו ולא להתפלל שנחזיק את הכידון חזק יותר על מנת לא להתעופף. (מה שאופייני לרוכבי קסטומים כמו הרלי כבדים ודומיהם) אלו (חלק) המטרות של הכידון הרחב יותר. מוכן ברצון לשבת ולהסביר את היתרונות שיש בכידון רחב יותר ונמוך יותר ושוב לא מטרות רכיבה ספורטיביות ומסוכנות. הפוך גוטה הפוך.
  •  27/11/2016 ניסים. היית ונשארת מלך. / עמית46.
    אחלה כתבה.אחלה תשובה.
  •  27/11/2016 ניסים גדלנו עליך, לראותך מגיע עם חבורת הארים, תמשיך להנות וללמד אותנו.  / יניב47.
  •  27/11/2016 כנראה אצלך הנהיגה היא על קלנועית / לטמבל מספר 44 48.
    אין לך שום שמץ של יכולת רכיבה ועדיף שרכוש לך חופשי חודשי. כידון רחב נועד לתת פקודתהיגוי מהירה ומדוייקת תתיעץ אצל מדריכי הרכיבה יסבירו לך. ועל הדרך תשאל למה כואבות לך הידיים. סע ברכה
  •  28/11/2016 קצת לקחתם את זה רחוק / יוסי49.
    אופנוע מצוין, כייפי למתחילים ולמתקדמים כאחד אם משפרים פה ושם כמה דברים של טעם. יאאלה מה נהיה פה, למרות שלמדתי גם מהנושא ולהתקדם ברכיבה עם שינוים קלים / כידון / היגוי / נוחות ובטחון.
  •  29/11/2016 המחיר מעולה, עזבו אתכם כל החרטות פה כבר / גילי50.
  •  29/11/2016 סוף סוף / יואב51.
    מחיר טוב
  •  30/11/2016 אופנוע מעניין, עשיתי סיבוב קצר, הרגשתי מעט פשוט ומעט חלוד (אני) המחיר מסקרן רצח / יוחאי52.
  •  01/12/2016  650 sv או er6f ? / אבי53.
    מתלבט בין שניהם. הקוואסקי נראה מרשים יותר וקצת יותר שימושי בזכות ידיות למורכב ונקודות קשירה למטען. והוא במחיר מבצע כרגע. מה אומרים?
  •  04/12/2016 הלכתי לנסיעת מבחן בהמשך לכתבה פה. נהנתי! שוקל בחיוב / חיים54.
  •  31/12/2016 לא צריך לעלות יותר מ30 אלף ש"ח עם כל הכבוד / אורגינל55.